Η Micro Mobility Systems παρουσίασε τη σειρά Microlino 2.0 στην IAA Mobility η παραγωγή του οποίου αναμένεται να ξεκινήσει φέτος.
Διαβάστε επίσης: Το Microlino 2.0 με νέα οροφή και στον δρόμο… για την παραγωγή
Το ελαφρύ ηλεκτρικό όχημα θα είναι διαθέσιμο στις εκδόσεις Urban, Dolce και Competizione, καθώς και με τρεις διαφορετικές εκδόσεις μπαταριών για αυτονομία 95, 175 και 230 χιλιομέτρων αντίστοιχα.
H Micro Mobility Systems παρουσιάζει τη σειρά του μικρού διθέσιου L7e-class στο Μόναχο.
O Ελβετός κατασκευαστής αυτοκινήτων αφού χώρισε τους δρόμους του με τον πρώην συνεργάτη του στην παραγωγή το 2019, αναθεώρησε εντελώς το μοντέλο.
Η ονομασία μοντέλου Microlino 2.0, η οποία χρησιμεύει ρητά για τη διαφοροποίησή του από τον προκάτοχό του, επίσης υποδηλώνει το γεγονός αυτό. “Μετά από αρκετά χρόνια που αναπτύσσαμε το μοντέλο, και μετά από πολλές προκλήσεις που αντιμετωπίσαμε, είμαστε υπερήφανοι που επιτέλους παρουσιάζουμε τη νέα σειρά του Microlino”, δήλωσε ο επικεφαλής της εταιρείας, Wim Ouboter.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά των νέων εκδόσεων του Microlino
Η Micro Mobility δημοσίευσε μια ενημέρωση σχετικά με την τελευταία έκδοση παραγωγής του μικρού ηλεκτρικού αυτοκινήτου της τον Ιούνιο, σύμφωνα με την οποία, το Microlino 435 κιλών (είναι το βάρος του χωρίς την μπαταρία) διαθέτει ηλεκτροκινητήρα με ονομαστική ισχύ 12,5 kW, μέγιστη ισχύ 19 kW και ροπή 118 Nm. Αυτό σημαίνει ότι μπορεί να φτάσει έως και τα 90 χλμ./ώρα.
Η μπαταρία ιόντων-λιθίου που είναι εγκατεστημένη στο Microlino 2.0 διατίθεται σε δύο εκδόσεις: με νικέλιο-μαγγάνιο-κοβάλτιο (NMC) ή νικέλιο-κοβάλτιο-αλουμίνιο (NCA).
Όσον αφορά το ενεργειακό περιεχόμενο, υπάρχει επιλογή 6, 10,5 ή 14 kWh, όμως η μεγάλη μπαταρία δεν αναμένεται να είναι διαθέσιμη μέχρι τον Ιούλιο του 2022.
Δεν υπάρχουν ακριβείς πληροφορίες σχετικά με την απόδοση φόρτισης, παρά μόνο για τον χρόνο φόρτισης, ο οποίος -με φόρτιση AC- θα διαρκεί τέσσερις ώρες για τη μικρή και τη μεγάλη μπαταρία και τρεις ώρες για τη μεσαία μπαταρία.
Από αυτό μπορούμε ήδη να συμπεράνουμε ότι δεν λειτουργούν και οι τρεις εκδόσεις μπαταριών με την ίδια ισχύ φόρτισης. Όσον αφορά την εμβέλεια των 95, 175 και 230 χιλιομέτρων, επισημαίνεται ότι είναι στην ουσία προσωρινά νούμερα.
Που υπερέχει το αναθεωρημένο μοντέλο Microlino 2.0
Σε σύγκριση με τον προκάτοχο του Microlino, η Micro Mobility δείχνει αυξημένη ισχύ (από 12 σε 19 kW), 10% υψηλότερη ενεργειακή απόδοση και διαθέτει επίσης ανεξάρτητες αναρτήσεις τροχών, αλλά και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών.
«Είμαι υπερήφανος που μπορέσαμε να υλοποιήσουμε τις υποσχέσεις μας. Το όχημα έχει εξελιχθεί σε πολλά επίπεδα και διαθέτει μεγαλύτερη άνεση από το Microlino 1.0», ανέφερε ο επικεφαλής του τμήματος τεχνολογίας, Peter Müller.
Τα αναθεωρημένα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά του Microlino 2.0 εκδηλώνονται εξωτερικά κυρίως σε μια μπροστινή και πίσω λωρίδα LED, μια προαιρετική πτυσσόμενη οροφή και την εξάλειψη των λαβών των θυρών (στη θέση υπάρχει ένα κουμπί κάτω από τον προβολέα), και στο εσωτερικό υπάρχει περισσότερος χώρος, νέα καθίσματα και ανασχεδιασμένο ταμπλό με δύο ψηφιακές οθόνες.
Διαβάστε επίσης: To πρώτο test drive του λιλιπούτειου Microlino 2.0
Επιπλέον, οι πόρτες διαθέτουν πλέον λειτουργία αυτόματου κλεισίματος. Εκτός από μικρές λεπτομέρειες, όλες οι καινοτόμες σχεδιαστικές λύσεις του πρωτοτύπου έχουν εισαχθεί σε σειρά παραγωγής, αναφέρει το σχετικό δελτίο τύπου.