To πρώτο test drive του λιλιπούτειου Microlino 2.0

Όλα ξεκίνησαν από μία ερώτηση. Πόσο… αυτοκίνητο χρειάζεσαι για να μετακινηθείς; Την απάντηση θέλησε να δώσει μία οικογένεια Ελβετών, όταν οι Wim, Oliver και Merlin Ouboter αποφάσισαν να ιδρύσουν την Micro Kickscooter.

Όπως αναφέρει η εταιρεία, κατά μέσο όρο ένα ολόκληρο αυτοκίνητο χρησιμοποιείται από, σχεδόν, έναν άνθρωπο (για την ακρίβεια αυτό το νούμερο υπολογίζεται στο 1,2) για να καλύψει ημερησίως μία απόσταση 30 χιλιομέτρων. Αλλά πως θα ήταν το ιδανικό αυτοκίνητο για τέτοια μία αστική μετακίνηση;

Όσο πιο μικρό, τόσο πιο καλό.

Αυτό που συνειδητοποίησαν είναι ότι, και εδώ, το μέγεθος μετράει! Μάλιστα, όσο πιο μικρό, τόσο καλύτερο. Κατέληξαν πως θα πρέπει να βρουν τη «χρυσή τομή» ανάμεσα στην ασφάλεια του αυτοκινήτου και την ευκολία μετακίνησης μίας μοτοσικλέτας και η αναζήτηση τους οδήγησε στα λεγόμενα «bubble cars» της δεκαετίας του ’50. Μικρά, ακριβέστατα, με προστασία από τις καιρικές συνθήκες και με χώρο για τα απαραίτητα – λίγα – ψώνια. Έτσι σχεδίασαν το πανέμορφο Microlino.

Διαβάστε επίσης: Audi A6 e-tron concept: η επόμενη ηλεκτρική επανάσταση

Η ελβετική εταιρεία δημοσίευσε πρόσφατα ένα βίντεο από το πρώτο test drive που έκαναν στο πρωτότυπο μοντέλο τους, το οποίο συνεχώς εξελίσσουν.

Όπως βλέπουμε από τις φωτογραφίες και το βίντεο του Microlino, σχεδιαστικά έχει σαφείς αναφορές από το κλασσικό BMW Isetta, με το χαρακτηριστικό άνοιγμα της μπροστινής πόρτα, το οποίο δίνει και το γενικότερο σχήμα του αυτοκινήτου. Η διαφορά έγκειται πως το ιστορικό μοντέλο της BMW είχε τρεις ρόδες, ενώ το Microlino διαθέτει τέσσερις τροχούς και είναι ηλεκτροκίνητο.

Το πρώτο Microlino αντιμετώπισε κάποια σκαμπανεβάσματα κατά τη διάρκεια της εξέλιξής του τα τελευταία χρόνια, τα οποία όμως η εταιρεία φαίνεται πως τα ξεπέρασε αφού το Microlino 2.0 οδεύει σιγά και σταθερά προς την παραγωγή.

Το μόλις 513 κιλών ηλεκτρικό αυτοκίνητο υπολογίζεται να κοστίζει λίγο πάνω από τις 10.000 ευρώ.

Η μέγιστη ταχύτητά του θα αγγίζει, περίπου, τα 90 χλμ./ώρα και η αυτονομία του θα καλύπτει απόσταση 200 χλμ. Η φόρτισή του σε έναν οικιακό φορτιστή θα απαιτεί τέσσερις ώρες.

Σύμφωνα με την εταιρεία, σχεδιάζεται και ένα νέο, το τρίτο κατά σειρά, πρωτότυπο στο οποίο θα δίνεται έμφαση στον εσωτερικό διάκοσμο και εξοπλισμό του μοντέλου. Μάλιστα σχεδιάζεται να έχει και αναδιπλούμενη οροφή!

Η εταιρεία σκοπεύει παρουσιάσει την πρώτη σειρά  μοντέλων της τον Σεπτέμβριο κατά τη διάρκεια της Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου στο Μόναχο.

Διαβάστε επίσης: Το Μicrolino αποκαλύπτεται στο ελληνικό κοινό

Πρόσφατα

Δημοφιλή