Το Mobilize Solo «ηλεκτρίζει» την πόλη

Πέρα από το Duo, η Mobilize μας αποκαλύπτει στο Παρίσι ένα τρίτροχο μονοθέσιο ηλεκτρικό, το οποίο ακούει στο όνομα Solo.

Ακούστε το άρθρο

Η Mobilize, η οποία ανήκει στον όμιλο της Renault, είναι μία εταιρεία η οποία στοχεύει να διοχετεύει τα οχήματά της αποκλειστικά μέσω συνδρομής. Στόχος της είναι να διευρύνει τη γκάμα της σε κάθε κατηγορία οχήματος, ώστε να καλύψει όλες τις ανάγκες του αγοραστικού κοινού.

Στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Παρισιού θα μας παρουσιάσει το αμιγώς ηλεκτρικό διθέσιο Duo, καθώς και ένα ακόμα μικρότερο ηλεκτρικό όχημα πόλης, το Solo.

Mobilize Duo και Bento: New kid(s) on the block

Το Mobilize Solo χωράει κυριολεκτικά… παντού

Η ιδιαιτερότητα που έχει το Solo, ξεχωρίζει κιόλας από την πρώτη ματιά. Ειδικότερα, είναι ένα μονοθέσιο αμιγώς ηλεκτρικό όχημα, το οποίο μπορεί να καλύψει κάθε ανάγκη στους πολυσύχναστους δρόμους μιας πόλης, Και πως το καταφέρνει αυτό;

Με εξωτερικές διαστάσεις 1,35 μ. μήκος, 0,9 μ. πλάτος και 1,75 μ. ύψος σίγουρα χωράει… παντού. Σύμφωνα με την Mobilize, σε μία τυπική θέση στάθμευσης, μπορούν να παρκάρουν σε κάθετη διάταξη ακόμα και 6 μοντέλα Solo.

Mobilize Duo: Η μικρή «έκπληξη» της Renault!

Τρίτροχο, άρα χωρίς δίπλωμα οδήγησης

Από τη στιγμή που το Solo είναι τρίτροχο, το δίπλωμα οδήγησης δεν είναι απαραίτητο. Όπως επίσης δεν χρειάζεται και τιμόνι! Ναι καλά διαβάσατε! Το Solo διαθέτει ένα joystick, από το οποίο ο οδηγός χειρίζεται το όχημα.

Παρά την κατηγορία του οχήματος, στον τομέα της ασφάλειας διαθέτει αερόσακο αλλά και διακόπτη έκτακτης ανάγκης. Ο εν λόγω διακόπτης, ενεργοποιείται με το πόδι του οδηγού ακινητοποιώντας το όχημα.

Το Renault Group παίζει εντός έδρας στην Έκθεση του Παρισιού!

Με τελική ταχύτητα έως και 25 χλμ./ώρα το Mobilize Solo

Την κίνηση του Solo αναλαμβάνει ένας ηλεκτροκινητήρας, ο οποίος κινεί τους εμπρός τροχούς. Η μέγιστη ταχύτητα του μικρού μοντέλου φτάνει τα 25 χλμ./ώρα.

Στον τομέα της φόρτισης τα πράγματα είναι εξίσου ενδιαφέροντα. Πιο συγκεκριμένα, το Solo μπορεί να φορτίσει με 3 τρόπους: με καλώδιο στην πρίζα, επαγωγικά ή αλλάζοντας τη μπαταρία. Ο τρίτος τρόπος μας θυμίζει τα ηλεκτρικά ποδήλατα, τα οποία δίνουν ανάλογη δυνατότητα.

Το θρυλικό Renault 4 επιστρέφει ως… ηλεκτρικό

Το Mobilize Solo «ηλεκτρίζει» την πόλη

Μάλιστα, αν προσεγγίσουν αρκετά Solo έναν σταθμό φόρτισης, τότε μπορούν να φορτίσουν όλα μαζί ταυτόχρονα. Για να συμβεί αυτό, το πρώτο Solo συνδέεται στον φορτιστή και τα υπόλοιπα μεταξύ τους.

Σύμφωνα με τη Mobilize, το Solo είναι κατασκευασμένο από 50% ανακυκλωμένα υλικά, ενώ όταν φτάσει στο τέλος της ζωής του, τα υλικά που το αποτελούν, είναι ανακυκλώσιμα σε ποσοστό 95%. Ακόμα μία σημαντική πληροφορία είναι ότι το εσωτερικό του Solo είναι απολύτως στεγανό, με αποτέλεσμα να μπορεί να πλυθεί με μάνικα χωρίς κανένα πρόβλημα.

Ένας νέος τύπος για δίκτυο φόρτισης

Τέλος, η γαλλική μάρκα παρουσιάζει το δικό της όραμα στον τομέα της φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Πιο συγκεκριμένα, οι Ileo είναι νέοι σταθμοί φόρτισης της εταιρείας που θα μπορούν προσφέρουν φόρτιση οχήματος 22kWh, αποθήκευση ηλεκτρικών ποδηλάτων και scooter, καθώς και ένα μέρος σαν μικρό σαλόνι.

abb_img