Fassmer CIT-E: Η λύση για τις παραθαλάσσιες πόλεις του μέλλοντος

Η Fassmer Shipyard και η Torqeedo ανακοίνωσαν μία ολοκαίνουργια πρόταση για τα πλωτά μέσα μαζικής μεταφοράς, το Fassmer CIT-E Ferry.

Ακούστε το άρθρο

Η Fassmer Shipyard και το Torqeedo ανακοίνωσαν μια ολοκαίνουργια πρόταση για τα πλωτά μέσα μαζικής μεταφοράς. Το Fassmer CIT-E Ferry μπορεί να φιλοξενήσει έως 100 επιβάτες και θα τροφοδοτείται από ένα ενσωματωμένο σύστημα πρόωσης από το Torqeedo.

Τα χαρακτηριστικά του Fassmer CIT-E Ferry

Το σύστημα προώθησης Deep Blue με πηδάλιο αποδίδει 100 kW συνεχούς ισχύος και μπορεί να περιστραφεί έως και 360 μοίρες, επομένως το CIT-E Ferry είναι εύκολο να ελιχθεί ακόμη και σε στενές πλωτές οδούς.

Το Fassmer CIT-E Ferry μπορεί να φιλοξενήσει έως και 100 επιβάτες. Το συνολικό μήκος του σκάφους μπορεί να είναι από 12 έως 24 μέτρα, ανάλογα με τη διαδρομή και τις ανάγκες που καλείται να καλύψει.

Το καταμαράν που σχεδιάστηκε από την Judel/Vrolijk & Co  φτάνει σε ταχύτητες έως και 25 χλμ./ώρα. Ανάλογα με τη συνολική χωρητικότητα της μπαταρίας, θα μπορούσε να επιτευχθεί ημερήσιος χρόνος λειτουργίας 14 ωρών χωρίς επαναφόρτιση.

Οι μπαταρίες Deep Blue μπορούν να φτάσουν σε χωρητικότητα μεταξύ 80 kWh και 1 MWh.

Fassmer & Torqeedo

Επιπλέον, ο μεταβλητός εσωτερικός σχεδιασμός επιτρέπει στον χειριστή να καλύψει όλες τις ανάγκες των πελατών, με ευέλικτο αριθμό καθισμάτων και θέσεων, χώρο για αναπηρικά καροτσάκια, ποδήλατα και καροτσάκια, σύστημα φωτισμού LED, κλιματισμό και σύστημα ψυχαγωγίας.

Διαβάστε επίσης: Το 45 μέτρων superyacht που διαθέτει το μεγαλύτερο ηλιακό σύστημα ενέργειας στο είδος του

Η Fassmer Shipyard είναι ηγέτης στη παραγωγή σύνθετων κατασκευών σκαφών και η Torqeedo ειδικεύεται στην αγορά ενσωματωμένων συστημάτων ηλεκτροκίνησης σκαφών.

Ο Matthias Schubert, διευθυντής εμπορικών πωλήσεων της Torqeedo δήλωσε: “Όταν η Fassmer και η Torqeedo άρχισαν να συζητούν την ιδέα του CIT-E Ferry, θέλαμε να εξετάσουμε διάφορα θέματα που αντιμετωπίζουν τα αστικά κέντρα.

Μέχρι το 2050, ο παγκόσμιος πληθυσμός θα φτάσει τα 10 δισεκατομμύρια, με το 75% των ανθρώπων να κατοικούν σε πόλεις. Προβλέποντας το αδιέξοδο των χερσαίων μεταφορών, οι πολεοδόμοι διερευνούν τις δυνατότητες που προσφέρουν οι πλωτές οδοί για να διευκολύνουν τη συμφόρηση στους δρόμους της πόλης.

Πολλές πόλεις δημιουργούν δίκτυα δημόσιων συγκοινωνιών που ενσωματώνουν φιλικά προς το περιβάλλον θαλάσσια ταξί, πορθμεία και άλλα επιβατικά σκάφη. Είμαστε περήφανοι για τη δική μας μικρή συμβολή στην αποφυγή των εκπομπών ρύπων».

Fassmer & Torqeedo

Τα σκάφη συνήθως λειτουργούν με αποδοτικές ταχύτητες και χρησιμοποιούνται για 8-14 ώρες, αφήνοντας άφθονο χρόνο για ολονύκτια φόρτιση. Αυτό μειώνει το κόστος της υποδομής και της μπαταρίας και καθιστά ολόκληρη την επένδυση ακόμη πιο οικονομικά, αλλά και οικολογικά, επωφελή.

Διαβάστε επίσης: Το Yara Birkeland είναι το πρώτο ηλεκτρικό και αυτόνομο φορτηγό πλοίο του κόσμου – Cars Electric

“Η ποιότητα του αέρα στις πόλεις μας υποφέρει από τις εκπομπές ρύπων. Ο σχεδιασμός μας για το CIT-E Ferry που συνάδει με τα πρότυπα της ηλεκτροκίνησης είναι σε θέση να μας οδηγήσει στην αστική κινητικότητα του μέλλοντος χωρίς ατμοσφαιρική ρύπανση ή ηχορύπανση», δήλωσε επίσης ο Wolfgang Moewes, διευθυντής πωλήσεων του Fassmer για σκάφη.

abb_img