Το Nissan Juke γίνεται… υβριδικό!

To ξεχωριστό Nissan Juke αποκτά τον απαραίτητο υβριδικό χαρακτήρα, δύο χρόνια μετά το λανσάρισμα της δεύτερης γενιάς του.

To Nissan Juke είναι και επίσημα υβριδικό, με νέας γενιάς κινητήρα βενζίνης 1,6 λίτρων, απόδοσης 94 ίππων και 148 Nm ροπής. Επίσης, διαθέτει ηλεκτροκινητήρα 36 kW (49 ίππων) με 205 Nm ροπή.

Η νέα έκδοση έχει 25% περισσότερη ισχύ από την βενζινοκίνητη, με μείωση κατανάλωσης καυσίμου έως και 40% στον αστικό κύκλο. Επιπλέον, στον μεικτό κύκλο η μείωση είναι της τάξης του 20%.

Το πολυτροπικό κιβώτιο ταχυτήτων χαμηλής τριβής συνεργάζεται άψογα με το υβριδικό σύστημα. Το Nissan Juke φτάνει τα 55 χλμ./ώρα σε αμιγώς ηλεκτρική κίνηση, ενώ διαθέτει αποκλειστικό διακόπτη λειτουργίας EV. Ο οδηγός μπορεί να τον χρησιμοποιήσει όταν δεν θέλει να λειτουργεί ο κινητήρας βενζίνης. Προφανώς σε κατοικημένες περιοχές, σχολεία, χώρους στάθμευσης, καθώς και σε κυκλοφοριακή συμφόρηση.

To Nissan Leaf «φρεσκάρεται» στα σημεία

Αλλαγή και στην εμφάνιση

To Nissan Juke αποκτά και ανανεωμένη εμφάνιση, πέρα από την προσθήκη του υβριδικού συνόλου. Ξεχωρίζουν κάποιες μικρές αλλαγές με στόχο τη βελτιστοποίηση της αεροδυναμικής του απόδοσης. Επιπλέον, τα σήματα «Hybrid» κοσμούν τις μπροστινές πόρτες, καθώς και την πόρτα του χώρου αποσκευών.

Η μάσκα του Juke Hybrid φέρει το νέο λογότυπο της Nissan και διαθέτει μία λωρίδα από μαύρο γυαλιστερό υλικό στο σημείο που συναντά το καπό. Η γρίλια έχει ανανεωμένη σχεδίαση και μικρότερο εμβαδόν ανοίγματος. Επιπλέον τροποποιήσεις συναντάμε και στο αμάξωμα για τη βελτίωση της ροής του αέρα.

Nissan: 2 νέα ηλεκτρικά μοντέλα από τον Μισισιπή

Το εσωτερικό του Nissan Juke

Το Nissan Juke γίνεται... υβριδικό!

Στο εσωτερικό του, αισθητή είναι η μείωση του χώρου αποσκευών κατά 68 λίτρα σε σχέση με την έκδοση της βενζίνης. Πλέον η χωρητικότητα είναι στα 354 λίτρα, εξαιτίας του μεγέθους της μπαταρίας 1,2 kWh. Ωστόσο, με τα πίσω καθίσματα αναδιπλωμένα, ο χώρος αποσκευών παραμένει ο καλύτερος στην κατηγορία, με χωρητικότητα 1.237 λίτρων.

Στον πίνακα οργάνων υπάρχουν οι απαραίτητες ενδείξεις του υβριδικού συστήματος, καθώς και μετρητής που δείχνει την κατάσταση φόρτισης της μπαταρίας. Το κουμπί για το e-Pedal το συναντάμε στην κεντρική κονσόλα, πίσω από το κουμπί του ηλεκτρικού χειρόφρενου. Τέλος, το κουμπί για ενεργοποίηση της λειτουργίας EV 100% είναι ανάμεσα από τους κεντρικούς αεραγωγούς.

ServCity: Η Nissan συμμετέχει στην παραγωγή αυτόνομων οχημάτων

Editorial

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!