Το πρώτο drone για τον αέρα… αλλά και την θάλασσα

Το drone θα είναι το πρώτο στο είδος του που μπορεί να πετάξει στον αέρα αλλά και να λειτουργήσει υποβρύχια.

Το Sea-Air Integrated Drone είναι το πρώτο drone του είδους του που μπορεί να πετάει στον αέρα αλλά και να εκτελεί διάφορες, πολύπλοκες υποβρύχιες εργασίες, ανοίγοντας έτσι ένα νέο μονοπάτι προς την ουδετερότητα άνθρακα στους ωκεανούς.

Η εταιρεία υποβρύχιας ρομποτικής QYSEA συνεργάστηκε πρόσφατα με την Ιαπωνική εταιρεία τηλεπικοινωνιών KDDI για να αναπτύξει, το πρώτο στον κόσμο, τηλεχειριζόμενο drone για την θαλάσσα και τον αέρα.

O στόχος είναι ο εκσυγχρονισμός των υπεράκτιων και θαλάσσιων επιχειρήσεων

Το drone κατασκευάστηκε από τον εμπορικό κατασκευαστή Prodrone και αποκαλύφθηκε για πρώτη φορά κατά τη διάρκεια μιας έκθεσης πτήσης στο Hakkeijima Sea Paradise στη Γιοκοχάμα.

Η πρώτη δημόσια πτήση του Volodrone για υπηρεσίες παράδοσης εμπορευμάτων

Με στόχο τον εκσυγχρονισμό «υπεράκτιων και θαλάσσιων επιχειρήσεων με τις έξυπνες δυνατότητές του, την υψηλή απόδοση εργασίας και το ελαχιστοποιημένο ανθρώπινο δυναμικό που απαιτείται», θα είναι το πρώτο στο είδος του που θα πετάει στον αέρα και θα μπορεί να λειτουργήσει υποβρύχια.

Γνωστή για έναν εντυπωσιακό κατάλογο υποβρύχιας ρομποτικής και θαλάσσιας τεχνολογίας, η QYSEA, εφάρμοσε τη χρήση του βιομηχανικής κατηγορίας FIFISH PRO V6 PLUS ROV στην κατασκευή του εναέριου drone βαρέως τύπου.

Έξι χρόνια πριν το KDDI ξεκίνησε για πρώτη φορά συνδυάζοντας προηγμένα δίκτυα κινητής επικοινωνίας με τεχνολογίες drone που θα παρείχαν μεγάλες αποστάσεις και μήκη πτήσης. Έκτοτε, το KDDI και το QYSEA συνεργάζονται για την ανάπτυξη απρόσκοπτων λειτουργιών drone μεταξύ αέρα και θάλασσας.

Ο Θάνος Παπαδημητρίου επενδύει στην χαρτογράφηση των ωκεανών με υποβρύχια drones

Οι χειριστές μπορούν να ελέγχουν το drone μέσω τηλεχειρισμού από μεγάλες αποστάσεις, είτε αυτό έχει βυθιστεί κάτω από το νερό, είτε πετά.

Περιγράφοντας τις τηλεκατευθυνόμενες λειτουργίες του, η ομάδα του QYSEA σημειώνει, «Χωρίς την ανάγκη να εγκαταλείψει την τοποθεσία της εργασίας του στην ξηρά, ο χειριστής μπορεί να πραγματοποιεί επιθεωρήσεις με οπτική ανάδραση σε πραγματικό χρόνο και να λειτουργεί μέσα σε υποβρύχια περιβάλλοντα με μια ποικιλία εργαλείων δειγματοληψίας, μέτρησης και χειρισμού».

Editorial

newsletter-graphic-carselectric.gr
Οι ειδήσεις μας κατευθείαν στο inbox σας!