Το ACR για ηλεκτρικά οχήματα είναι ένα ρομπότ που μπορεί να συνδέσει ένα καλώδιο στη θύρα φόρτισης ενός ηλεκτρικού οχήματος και να το αφαιρέσει ξανά μόλις ολοκληρωθεί η φόρτιση. Στο σχετικό video που δημοσίευσε η Hyundai, αρχικά ένα Ioniq 6 παρκάρει αυτόνομα σε μία θέση φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων. Έτσι, μόλις το όχημα είναι έτοιμο, το ACR επικοινωνεί με αυτό, ώστε να ανοίξει τη θύρα φόρτισης.
Παράλληλα, το ρομπότ υπολογίζει την ακριβή θέση και τη γωνία μέσω κάμερας που υπάρχει στο εσωτερικό. Στη συνέχεια, το ACR παίρνει τον φορτιστή και τον στερεώνει στη θύρα φόρτισης του οχήματος, ξεκινώντας τη φόρτιση. Μόλις τελειώσει η διαδικασία, αφαιρεί τον φορτιστή, τον επιστρέφει στη θέση και κλείνει το κάλυμμα της θύρας φόρτισης.
Ο Όμιλος Hyundai στοχεύει στην κορυφή της ηλεκτροκίνησης
«Το ACR θα φροντίσει να γίνει η φόρτιση των ηλεκτρικών οχημάτων ευκολότερη και πιο βολική, ειδικά σε σκοτεινούς χώρους. Επιπλέον, θα βελτιώσει την προσβασιμότητα, ιδιαίτερα για άτομα με δυσκολία στην κίνηση, με σκοπό την επίτευξη φόρτισης υψηλής ταχύτητας», δήλωσε ο κ. Dong Jin Hyun, Head of Robotics Lab του Hyundai Motor Group.
«Θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε το ACR για αυξημένη ασφάλεια και περισσότερη άνεση. Έτσι, όλοι οι ιδιοκτήτες ηλεκτρικών οχημάτων να μπορούν σύντομα να επωφεληθούν από τη χρήση του σε σταθμούς φόρτισης».
Το Hyundai Ioniq 5 N driftάρει ασταμάτητα στην Σουηδία
Το ρομπότ της Hyundai χρησιμοποιεί τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης
Το ACR αποτελεί ένα δείγμα της προηγμένης τεχνολογίας των ρομπότ του Ομίλου Hyundai. Το εργαστήριο Robotics της κορεάτικης φίρμας, έχει εξετάσει διάφορες μεταβλητές κατά την ανάπτυξη του ACR. Για παράδειγμα, όπως η θέση στάθμευσης του οχήματος, ο καιρός, τα πιθανά εμπόδια και το βάρος του καλωδίου φόρτισης.
Προκειμένου το ρομπότ να τοποθετήσει έναν φορτιστή στη θύρα φόρτισης με ασφάλεια, η μάρκα έχει δημιουργήσει μία ειδική τεχνολογία λογισμικού. Αυτή, έχει την ικανότητα να υπολογίζει διάφορες μεταβλητές, όπως τις παραπάνω.
Για το σκοπό αυτό, υπάρχει ένας αλγόριθμος ο οποίος εφαρμόζει τεχνολογία τεχνητής νοημοσύνης (AI) βασισμένη σε 3D κάμερα. Επιπλέον, μία τεχνολογία ελέγχου επόμενης γενιάς, επιτρέπει στο ACR να μπορεί να κάνει με ακρίβεια, χρήση φορτιστών μεγάλου βάρους.
Hyundai e-Corner: Αλλάζει την έννοια του παρκαρίσματος
Οι περισσότεροι φορτιστές ηλεκτρικών οχημάτων είναι σε εξωτερικούς χώρους, χωρίς κάλυμμα προστασίας. Για αυτόν το λόγο, οι μηχανικοί του Ομίλου κατασκεύασαν έναν ειδικό υπαίθριο σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων στο Κέντρο Έρευνας και Ανάπτυξης. Έτσι, αξιολόγησαν την απόδοση του, σε διάφορες συνθήκες.
Επιπλέον, οι μηχανικοί έχουν εγκαταστήσει έναν πόλο ασφαλείας με αισθητήρα λέιζερ γύρω από το ρομπότ. Σκοπός του είναι η πρόληψη πιθανών ατυχημάτων, επιτρέποντάς του να ανιχνεύει σταθερά και κινούμενα εμπόδια.
Στο παρακάτω video της Hyundai, μπορείτε να δείτε τη λειτουργία του ρομπότ ACR, φορτίζοντας ένα Ioniq 6: