Το SEAT MÓ 125 δοκιμάζεται σε άμμο και χιόνι!

Το SEAT MÓ δοκιμάστηκε σε δύο τελείως διαφορετικές τοποθεσίες της Ισπανίας, τα Πυρηναία και την έρημο στην Αλμερία.

Ακούστε το άρθρο

Η ομάδα μηχανικής και ποιότητας της ισπανικής φίρμας δοκίμασε το SEAT MÓ 125 στα Πυρηναία όρη και την έρημο στην Αλμερία. Ουσιαστικά, οι 2 περιοχές της Ισπανίας περιλάμβαναν χιόνι, άμμο, νερό, χαλίκι και θερμοκρασίες από -10 έως 45 βαθμούς Κελσίου.

Επιπλέον, το αμιγώς ηλεκτρικό σκούτερ διένυσε 4.400 χιλιόμετρα και πραγματοποίησε δοκιμές σε μέρη με διαφορετικές θερμοκρασίες έως και 55 βαθμούς Κελσίου.

Το SEAT MÓ 125 δοκιμάζεται σε άμμο και χιόνι!

Volkswagen και SEAT επενδύουν στην Ισπανία 7 δισ. ευρώ!

Οι δοκιμές του SEAT MÓ 125

Για τις δοκιμές, λοιπόν, του ηλεκτρικού σκούτερ η εταιρεία επέλεξε τα διαφορετικά τοπία των βουνών Baqueira Beret (Lleida) και της ερήμου Tabernas (Αλμερία) στην Ισπανία.

H Cupra «teasάρει» ένα νέο SUV

Στόχος της ομάδας μηχανικής και ποιότητας ήταν ο έλεγχος της μπαταρίας και των εξαρτημάτων της μοτοσικλέτας. Ουσιαστικά, διασφάλισαν τη σωστή λειτουργία της ανάρτησης και τη διατήρηση της πρόσφυσης των ελαστικών ανεξάρτητα από τις περιβαλλοντικές συνθήκες.

Η μπαταρία του νέου σκούτερ

Η ηλεκτρική απόδοση του ηλεκτρικού σκούτερ παραμένει σταθερή και σε πολύ διαφορετικά κλίματα. Η SEAT , δηλαδή, εγγυάται την σταθερότητα της μπαταρίας. Η μπαταρία, λοιπόν, δεν θα παρουσιάσει υπερθέρμανση σε θερμοκρασίες άνω των 45 βαθμών κελσίου. Επίσης, το επίπεδο φόρτισης δεν θα πέσει λόγω ακραία χαμηλών θερμοκρασιών.

Η SEAT , επομένως, παρέχει το ηλεκτρικό σκούτερ με ένα σύστημα αυτοπροστασίας της μπαταρίας. Το εν λόγω, δηλαδή, σύστημα θα μειώσει την ισχύ της μπαταρίας σε περίπτωση υπερθέρμανσης.

Η SEAT στηρίζει τις γυναίκες σε επιστημονικούς κλάδους

Το SEAT MÓ 125 σύμφωνο με τα πρότυπα του IP67

Η μπαταρία του SEAT MÓ 125 πληροί τα διεθνή πρότυπα του IP67. H μπαταρία, δηλαδή, προσφέρει πλήρη προστασία από τη σκόνη. Ακόμη, η στεγανοποίηση της επιτρέπει να βυθιστεί σε ένα μέτρο αλατούχου νερού για τουλάχιστον 30 λεπτά χωρίς να καταστραφεί.

Volkswagen: Τα πρώτα ηλεκτρικά έφτασαν Αστυπάλαια!

Ο γενικός διευθυντής της SEAT MÓ, Lucas Cazanovas, δήλωσε:

«Οι δοκιμές ποιότητας της SEAT MÓ έχουν στόχο να εγγυηθούν ότι το σκούτερ θα είναι σε θέση να προσφέρει ισχύ, ταχύτητα, κράτημα και ηλεκτρική αυτονομία σε κάθε περίσταση.

Ένα σκούτερ πρέπει να το απολαμβάνετε ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες ή τις συνθήκες του δρόμου. Με αυτές, λοιπόν, τις δοκιμές ποιότητας επιβεβαιώσαμε ότι το SEAT MÓ 125 αποδίδει άριστα σε κάθε περίπτωση».

 

abb_img