Το Toyota Prius με εξαρτήματα… GR!

Η νέα γενιά του υβριδικού Toyota Prius θα αποκτήσει μία αγωνιστική χροιά, δια χειρός Gazoo Racing και TRD.

Ακούστε το άρθρο

Το Toyota Prius λίγο μετά το ντεμπούτο της 5ης γενιάς του, δέχθηκε πλήθος αναβαθμίσεων οι οποίες του δίνουν μία όψη πιο… αγωνιστική. Πιο συγκεκριμένα, το ανέλαβε η TDR (Toyota Racing Development), η οποία το εξόπλισε με μέρη από τη GR (Gazoo Racing).

Ωστόσο, αυτό είναι συνηθισμένο φαινόμενο, καθώς όταν ένα νέο μοντέλο της ιαπωνικής φίρμας κάνει ντεμπούτο, δέχεται πάντα αναβαθμίσεις από την TDR. Έτσι και το νέο Toyota Prius PHEV, το οποίο έκανε πρεμιέρα στις 16 Νοεμβρίου, δεν ήταν η εξαίρεση στον κανόνα.

Αυτό είναι το νέο Toyota Prius και είναι μόνο Plug-in Hybrid

Αυτό είναι το νέο Toyota Prius και είναι μόνο Plug-in Hybrid

Μικρές αλλαγές στην εμφάνιση του Toyota Prius

Τα εξαρτήματα με τα οποία εφοδιάζει το υβριδικό μοντέλο η GR, δεν επηρεάζουν σε μεγάλο βαθμό την όψη του αυτοκινήτου. Ειδικότερα, στο εμπρός μέρος χαμηλά υπάρχει ένα μικρό spoiler, ενώ στο πίσω μέρος έχει τοποθετήσει δύο μικρά πτερύγια. Επιπλέον, οι τροχοί του μοντέλου έχουν δώσει τη θέση τους σε άλλους μεγαλύτερων διαστάσεων, ενώ μαύροι εκτροπείς ανέμου υπάρχουν στα παράθυρα.

Να σημειώσουμε ότι δεν είναι η πρώτη φορά που η Gazoo Racing αναλαμβάνει να περιποιηθεί το Prius. Από το 2017, τα Prius έχουν κυκλοφορήσει και με εξαρτήματα από το αγωνιστικό παρακλάδι της ιαπωνικής φίρμας. Προφανώς, τα εξαρτήματα δεν θα αλλάξουν τις επιδόσεις του μοντέλου, αλλά περισσότερο θα δώσουν μία διαφορετική αισθητική νότα.

Toyota: Στα σκαριά νέο υβριδικό μοντέλο!

Αυτό είναι το νέο Toyota Prius και είναι μόνο Plug-in Hybrid

Η νέα γενιά είναι μόνο Plug-in Hybrid

Όπως ήδη αναφέραμε, η 5η γενιά του Toyota Prius έκανε πρεμιέρα για την αγορά της Ευρώπης, όπου είναι διαθέσιμο αποκλειστικά σε Plug-in υβριδική έκδοση. Επιπλέον, είναι λίγο μεγαλύτερο σε διαστάσεις συγκριτικά με τις παλαιότερες γενιές. Επίσης, το εσωτερικό του είναι αναβαθμισμένο, με μεγάλες οθόνες τόσο για τον πίνακα οργάνων, καθώς και το σύστημα infotainment.

Σχετικά με τα μηχανική του μέρη, φέρει έναν τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων, απόδοσης 148 ίππων και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 160 ίππων. Αυτό σημαίνει ότι συνδυαστικά αποδίδει 223 ίππους, δηλαδή 100 ίππους περισσότερους από την τωρινή Plug-in hybrid έκδοση του ιαπωνικού μοντέλου.

abb_img