Ο όμιλος Volkswagen κατάφερε να πουλήσει δύο φορές περισσότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κατά το πρώτο εξάμηνο του 2021, συγκριτικά με την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους.
Συνολικά, 170.939 ηλεκτρικά αυτοκίνητα του Ομίλου πωλήθηκαν παγκοσμίως μέχρι τα τέλη Ιουνίου, 110.991 από αυτά μόνο κατά το δεύτερο τρίμηνο.
Διαβάστε επίσης: Η στρατηγική «New Auto» της Volkswagen για τη μετάβασή της στην ηλεκτροκίνηση έως το 2030
Επιπλέον, ο Όμιλος παρέδωσε συνολικά 171.300 υβριδικά plug-in κατά το πρώτο εξάμηνο του έτους, τρεις φορές δηλαδή περισσότερα από την ίδια περίοδο πέρυσι (+204,2%).
Στην περίπτωση των PHEV, υπήρχαν 56.303 μονάδες το πρώτο εξάμηνο του 2020, και 67.462 οχήματα στην περίπτωση των BEV.
Η παγκόσμια τάση για ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης διαφαίνεται στις πωλήσεις του ομίλου Volkswagen
Η Volkswagen δήλωσε ότι αναμένει ότι η αύξηση του BEV θα επιταχυνθεί περαιτέρω κατά τη διάρκεια του έτους λόγω και της διευρυμένης γκάμας των μοντέλων.
«Η παγκόσμια τάση για ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης συνεχίζει να σημειώνει ικανοποιητική πρόοδο και η ζήτηση από τους πελάτες κινείται σε υψηλά επίπεδα», δήλωσε ο επικεφαλής πωλήσεων του Ομίλου, Christian Dahlheim και συνέχισε λέγοντας «Φέτος, σκοπεύουμε να παραδώσουμε περίπου ένα εκατομμύριο ηλεκτροκίνητα οχήματα για πρώτη φορά, ενώ είμαστε σίγουροι ότι θα επιτύχουμε και τους στόχους αναφορικά με τον περιορισμό των εκπομπών CO2 στην Ευρώπη».
Στην Ευρώπη γενικότερα σημειώθηκε η συντριπτική πλειοψηφία των ταξινομήσεων ηλεκτρικών αυτοκινήτων του ομίλου.
Συγκεκριμένα, 128.078 οχήματα ή 74,9% όλων των εγγραφών BEV του Ομίλου σημειώθηκαν σε χώρες της Ευρώπης.
Επιπλέον, το 26% όλων των ηλεκτρικών αυτοκινήτων που ταξινομήθηκαν στην Ευρώπη προήλθε από τον όμιλο VW.
Στις ΗΠΑ, οι μάρκες του Ομίλου παρέδωσαν 18.514 ηλεκτρικά αυτοκίνητα και πέτυχαν μερίδιο αγοράς 9% στα BEV .
Στην Κίνα, 18.285 BEV παραδόθηκαν το πρώτο εξάμηνο του έτους, αντιπροσωπεύοντας το 10,7% των παγκόσμιων πωλήσεων BEV του ομίλου.
Ο Όμιλος VW αποδίδει αυτά τα στοιχεία στη νέα σειρά ηλεκτρικών μοντέλων που πρόσφατα λανσαριστήκαν στην αγορά, αφού το ID.3 και το ID.4 παραδόθηκαν αρχικά, κυρίως στην Ευρώπη. Το ID.4 είναι διαθέσιμο μόνο στις ΗΠΑ και την Κίνα από τον Μάρτιο.
Αναλυτικά στοιχεία για τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων του ομίλου Volkswagen
Ενώ η VW κατάφερε να διατηρήσει το μερίδιο αγοράς της στην Κίνα στα οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης, η ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης φαίνεται να προχωρά εκεί πιο αργά από ό,τι αναμενόταν.
Τον Ιούνιο, μόλις 2.900 ID.4 πουλήθηκαν στην Κίνα και 500 μονάδες του ηλεκτρικού SUV ID.6 που δημιουργήθηκε ειδικά για την Κίνα.
Τον Μάιο, οι πωλήσεις ID.4 ήταν επίσης απογοητευτικές με πωλήσεις που έφταναν μόλις τις 1.213 μονάδες.
Σχετικά με τις εξαμηνιαίες πωλήσεις, ο Dahlheim εξέφρασε αισιοδοξία, εν μέρει λόγω των πωλήσεων ID.6, οι οποίες ξεκίνησαν τον Ιούνιο.
«Στο τρίτο τρίμηνο, αναμένουμε σημαντική ώθηση στις παραδόσεις BEV στην Κίνα χάρη στην ύπαρξη της διευρυμένης σειράς μοντέλων Volkswagen ID», ανέφερε ο διευθυντής πωλήσεων του ομίλου.
Τα μοντέλα ηλεκτρικών αυτοκινήτων που κυριάρχησαν στις πωλήσεις του ομίλου Volkswagen
Από τα 170.939 BEV που παραδόθηκαν σε ολόκληρο τον Όμιλο, 54,3% ή 92.859 μονάδες προέρχονταν από τη βασική μάρκα Volkswagen.
Η Audi και η Porsche αντιπροσώπευαν 32.775 οχήματα (μερίδιο: 19,2%) και 19.822 οχήματα (μερίδιο: 11,6%) αντίστοιχα.
Η Skoda ακολουθεί αρκετά πίσω με 17.697 ηλεκτρικά αυτοκίνητα (δηλαδή το Citigo iV και το Enyaq).
Η Seat έφτασε τις 6.172 μονάδες ή το 3,6%.
Διαβάστε επίσης: Η Volkswagen περνά στην “αμιγώς” ηλεκτρική εποχή έως το 2035
Όσον αφορά το ID.4 πήγε κατευθείαν στην κορυφή, παρόλο που παραδόθηκε μόλις στα τέλη Μαρτίου.
Το MEB SUV κατέγραψε 37.292 νέες εγγραφές.
Στην τρίτη θέση σε παγκόσμιο επίπεδο έρχεται το Audi e-tron quattro (συμπεριλαμβανομένου του Sportback) με 25.794 οχήματα) μπροστά από την Porsche Taycan (συμπεριλαμβανομένου του Cross Turismo) με 19.822 οχήματα.
Το e-Up κλείνει τα κορυφαία 5 σε πωλήσεις αυτοκίνητα της VW με 17.890 οχήματα.