Το Volkswagen Trinity έρχεται με αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων!

Το Volkswagen Trinity θα αποτελέσει πρότυπο για τα μελλοντικά ηλεκτρικά της μάρκας και θα προσφέρει εντυπωσιακή αυτονομία.

Ακούστε το άρθρο

Ο ερχομός του Volkswagen Trinity, το 2026, σηματοδοτεί την έναρξη μίας νέας γενιάς ηλεκτρικών οχημάτων, τόσο για τη μάρκα, όσο και για και για την αυτοκινητοβιομηχανία γενικότερα. Η γερμανική φίρμα αποκαλύπτει σταδιακά τα στοιχεία που θα φέρει το όχημα, από τα οποία ξεχωρίζει η εντυπωσιακή αυτονομία του.

Το νέο όχημα της Volkswagen, όπως όλα δείχνουν, θα μπει στην παραγωγή την άνοιξη του 2023, στο εργοστάσιο στο Wolfsburg. Το εν λόγω όχημα, θα είναι το πρότυπο ηλεκτρικό της μάρκας, ενώ θα συμβάλλει στην εξέλιξη των οχημάτων γενικότερα και θα μειώσει δραματικά το κόστος παραγωγής και ανάπτυξης.

Η Volkswagen μεταφέρει την παραγωγή της εκτός Γερμανίας;

Στην πλατφόρμα SSP το Volkswagen Trinity

Η γερμανική εταιρεία λάνσαρε τη νέα της πλατφόρμα, την οποία θα χρησιμοποιήσει όχι μόνο για το Trinity, αλλά και για τα μελλοντικά της μοντέλα. Όπως επίσης και του Volkswagen Group. Η εν λόγω πλατφόρμα είναι η SSP, η οποία θα είναι διαθέσιμη από το 2025 και μετά, ενώ εστιάζει στην τεχνολογία και το λογισμικό.

Συγκριτικά με την ήδη υπάρχουσα πλατφόρμα MQB, η SSP θα διαφέρει αρκετά. Δηλαδή, θα προσφέρει λιγότερους συνδυασμούς, σχετικά με τις τροποποιήσεις και τις επιλογές που θα έχει ένας οδηγός. Ωστόσο, αυτό δε σημαίνει ότι η εξατομίκευση θα είναι μειωμένη. Οι αλλαγές στις ρυθμίσεις θα είναι μέσω λογισμικού και όχι πάνω στην πλατφόρμα.

Volkswagen: Ένα Test drive με την… Alexa!

Και με ατελείωτη αυτονομία

Ωστόσο, το πιο σημαντικό στοιχείο που αφορά το Trinity είναι η εντυπωσιακή αυτονομία που υπόσχεται. Ειδικότερα, το νέο μοντέλο θα έχει ταχύτατη φόρτιση, η οποία δεν θα ξεπερνάει τα 5 λεπτά! Σε αυτό συμβάλλει η ισχυρή του μπαταρία, η οποία προσφέρει αυτονομία μεγαλύτερη των 1.000 χιλιομέτρων.

Τέλος, ένα ακόμα σημαντικό χαρακτηριστικό του είναι η αυτόνομη οδήγηση επιπέδου 4. Να σημειώσουμε εδώ, ότι το νέο ηλεκτρικό θα είναι το πρώτο μοντέλο που καταφέρνει κάτι τέτοιο, ενώ η τεχνολογία θα είναι διαθέσιμη και εντός πόλης, εκτός από αυτοκινητόδρομους.

abb_img