Το υβριδικό αεροπλάνο Pangea SY30J είναι μόνο η αρχή!

Η εταιρεία αεροσκαφών The Aircraft Company στοχεύει στην παραγωγή υβριδικών αεροσκαφών, κάνοντας την αρχή με το Pangea SY30J.

Ακούστε το άρθρο

Η εταιρεία «The AirCraft Company» στοχεύει να κάνει γερή είσοδο στον κλάδο των αερομεταφορών, λανσάροντας μία νέα «οικογένεια» υβριδικών αεροσκαφών. Θα φέρει την ονομασία Pangea και όπως όλα δείχνουν θα είναι διαθέσιμα από το 2029.

Μάλιστα, η The Aircraft Company έχει ήδη παρουσιάσει το πρώτο της μοντέλο, το υβριδικό αεροσκάφος Pangea SY30J. Η εταιρεία με έδρα τη Witchita, στις ΗΠΑ στοιχηματίζει σε περιφερειακές πτήσεις μικρών και μεσαίων αποστάσεων.

Υπεύθυνος για τον σχεδιασμό και κατασκευή του υβριδικού αεροπλάνου, είναι ο έμπειρος Καναδός μηχανικός Mario Asselin, ο οποίος υπηρέτησε 14 χρόνια στη Βασιλική Καναδική Πολεμική Αεροπορία.

Universal Hydrogen: Αεροσκάφη υδρογόνου και με τη… βούλα!

Το Pangea SY30J με έως και 800 χιλιόμετρα αυτονομία

Σύμφωνα με την αμερικάνικη εταιρεία, το SY30J θα διαθέτει 4 ηλεκτρικούς κινητήρες. Επιπλέον, θα έχει αυτονομία μέχρι και 400 χιλιόμετρα με μηδενικές εκπομπές ρύπων ή 800 χιλιόμετρα με μειωμένες εκπομπές ρύπων.

Ο λόγος είναι ότι η κύρια πρόωση θα είναι ηλεκτρική. Προαιρετικά θα χρησιμοποιεί ένα υβριδικό σύστημα κατά παραγγελία, το οποίο μπορεί να περιλαμβάνει SAF (Sustainable Aviation Fuel) ή υδρογόνο.

H Heart Aerospace επιλέγει τη Siemens για τα ηλεκτρικά της αεροσκάφη

Το SY30J θα χρησιμοποιεί ένα λειτουργικό σύστημα παντός καιρού, με την ονομασία Enhanced Vision Systems (EVS), επιτρέποντας πτήσεις προς αεροδρόμια χωρίς εξοπλισμό IFR.

Σύμφωνα με τον Καναδό μηχανικό, το υβριδικό αεροσκάφος θα έχει χώρο για 30 επιβάτες. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της The Aircraft Company θέλει μελλοντικά να προσφέρει εκδόσεις της γκάμας Pangea με 48 και 70 θέσεις. Προς το παρόν, η αμερικάνικη startup είναι στη φάση αναζήτησης για χρηματοδότηση.

Pyka Pelican Cargo: Πετάει ηλεκτρικά και… αυτόνομα!

Στο πλάνο και μικροί αεροδιάδρομοι

Τέλος, ο Asselin στοχεύει για το αεροπλάνο να πετάει μόνο με έναν πιλότο, ωστόσο περιμένει τις απαραίτητες αλλαγές και στη νομοθεσία. Ακόμη, άλλος ένας στόχος του έχει να κάνει με τη λειτουργία αεροδρομίων με μικρούς διαδρόμους, το μήκος των οποίων δεν θα ξεπερνάει τα 1.000 μέτρα.

abb_img