Η Toyota επαναπροσδιορίζει τη στρατηγική της για την επόμενη τριετία. Ουσιαστικά, εξετάζει τις προσφερόμενες υπηρεσίες και το κόστος παραγωγής των οχημάτων της, με γνώμονα τη βιωσιμότητα της.
Μάλιστα, η εν λόγω αναπροσαρμογή της πολιτικής της θα προκαλέσει καθυστέρηση στο λανσάρισμα των ηλεκτρικών της μοντέλων. Τέλος, η ιαπωνική φίρμα επιδιώκει τη γεφύρωση του χάσματος τόσο σε τιμή όσο και σε απόδοση σε σχέση με την Tesla και τη BYD.
Τα ηλεκτρικά πλάνα της Tοyοta μέχρι το 2026!
Ποιο θα είναι νέο πλάνο της Toyota;
H Toyota θα παρουσιάσει τις αλλαγές στη στρατηγική της για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα στις αρχές του 2023. Ουσιαστικά, μέχρι το 2026 θα δούμε τις διαφορές σχετικά με τη βελτίωση της ανταγωνιστικότητας των ηλεκτρικών μοντέλων της φίρμας.
Μάλιστα, η εταιρεία έχει στόχο την εφαρμογή τεχνολογιών ενίσχυσης της απόδοσης των μοντέλων που θα δούμε τα επόμενα χρόνια. Οι βελτιώσεις στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αφορούν το σύστημα κίνησης, τις μπαταρίες και τα συστήματα ψύξης-θέρμανσης.
Tοyοta bZ Compact SUV Concept: Αποκάλυψη τώρα!
Οι εξελίξεις στην στρατηγική της Toyota θα καθυστερήσουν την ανάπτυξη των νέων ηλεκτρικών της μοντέλων. Μάλιστα, τις νέες βελτιώσεις θα φέρουν οι διάδοχοι του bZ4X και του Lexus RZ.
Ουσιαστικά, με τη νέα διαδικασία η Toyota απλοποιεί την παραγωγή και μειώνει το κόστος. Την εν λόγω πρακτική ακολουθεί ήδη η Tesla, η οποία κατέγραψε 8πλάσια κέρδη ανά αυτοκίνητο σε σχέση με την Toyota το τρίτο τρίμηνο του 2022.
Παράλληλα, αν και η Toyota πρωτοπόρησε στην υβριδική τεχνολογία με το Prius, καθυστέρησε την ανάπτυξη των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Μάλιστα, δεν θεωρεί την ηλεκτροκίνηση μονόδρομο και επενδύει αρκετά στην υδρογονοκίνηση.
Το Tοyοta C-HR Prologue μας προετοιμάζει για το μέλλον
Στο πλαίσιο της ενεργής ενασχόλησης με την παραγωγή ηλεκτρικών μοντέλων, η Toyota θα εγκαταλείψει την πλατφόρμα e-TNGA. Ουσιαστικά, κατασκεύασε την συγκεκριμένη πλατφόρμα για την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων σε γραμμές συναρμολόγησης θερμικών οχημάτων. Επομένως, αναζητά μία πλατφόρμα, η οποία θα προσφέρει καινοτομίες κατά την παραγωγική διαδικασία.
Τέλος, σύμφωνα με δημοσιεύματα, η ιδέα για την αναθεώρηση της στρατηγικής ανήκει στον Shigeki Terashi, ένα 42χρονο βετεράνο της ιαπωνικής φίρμας.