Η Sevenair παρήγγειλε τρία νέα αεροσκάφη ES-30 από την Heart Aerospace. Μάλιστα, για πρώτη φορά είδαμε το νέο υβριδικό – ηλεκτρικό αεροσκάφος, τον περασμένο Σεπτέμβριο. Οι δύο εταιρείες υπέγραψαν τη συμφωνία για την πώληση τριών νέων αεροσκαφών, η οποία περιλαμβάνει την επιλογή για τρία ακόμη αεροσκάφη. Ωστόσο, δεν είναι ακόμα γνωστές οι προϋποθέσεις και το χρονικό πλαίσιο υλοποίησης της αγοράς.
Η Bentley Bacalar δίνει έμπνευση σε αεροσκάφη!
Η Sevenair επιλέγει το ES-30
Η Sevenair είναι μια περιφερειακή αεροπορική εταιρεία που εκτελεί επτά δρομολόγια στην Πορτογαλία. Μάλιστα, είναι δυνατή η κάλυψη όλων των δρομολογίων της από τα αεροσκάφη ES-30.
Ουσιαστικά, το ES-30 αντικαθιστά το ES-19 της Heart Aerospace. Το συγκεκριμένο αεροσκάφος, έχει τη δυνατότητα μεταφοράς 30 επιβατών και η αυτονομία του αγγίζει τα 200 χιλιόμετρα. Ακόμη, με τη χρήση 2 εφεδρικών γεννητριών, η εμβέλεια του φτάνει τα 400 χιλιόμετρα.
Το ES-30 πετάει με τέσσερις ηλεκτρικούς κινητήρες. Οι γεννήτριες για την επέκταση της εμβέλειας του αεροσκάφους χρησιμοποιούν βιώσιμα αεροπορικά καύσιμα (SAF). Τέλος, είναι δυνατή η επέκταση της εμβέλειας στα 800 χιλιόμετρα, εάν οι επιβάτες σε μία πτήση είναι 25.
Wisk Aero: Ένα αυτόνομο ηλεκτρικό αεροταξί από το μέλλον!
Για την ιστορία, η Heart Aerospace έχει αυτή τη στιγμή συνολικά 230 παραγγελίες και 100 πιθανές προσθήκες για τα ES-30. Επιπλέον, η εταιρεία έχει λάβει επιστολές προθέσεων για άλλα 99 αεροσκάφη.
Παράλληλα, για την απόκτηση του νέου ES-30 της Heart Aerospace, έχει εκδηλώσει ενδιαφέρον από την αρχή η Air Canada. Μάλιστα, η καναδική εταιρεία έχει επενδύσει 5 εκατομμύρια δολάρια στην Heart Aerospace. Τέλος, ενδιαφέρον έχουν εκδηλώσει η United Airlines και η Mesa Air.
To XPeng X2 άνοιξε τα «φτερά» του στο Ντουμπάι!
Ο Alexandre Alves, CCO της Sevenair, δήλωσε:
«Το ES-30 θα αλλάξει το παιχνίδι για τις περιφερειακές πτήσεις μικρής απόστασης, προσφέροντας χαμηλό θόρυβο και μηδενικές εκπομπές. Αυτά τα χαρακτηριστικά σε συνδυασμό με τη δυνατότητα μείωσης του λειτουργικού κόστους θα προσφέρουν νέα δρομολόγια που πριν δεν ήταν βιώσιμα. Το μειωμένο λειτουργικό κόστος των καυσίμων και της συντήρησης θα επεκτείνουν την περιφερειακή αεροπορική συνδεσιμότητα σε ένα ευρύτερο φάσμα επιβατών».