Urban Collective, το πρωτοποριακό σύστημα αστικής μετακίνησης βασισμένο σε μια αυτόνομη πλατφόρμα

Ο γαλλικός σχεδιασμός αυτοκινήτων ήταν πάντα πρωτοποριακός. Αλλά επίσης τα γαλλικά αυτοκίνητα ήταν πάντα εξαιρετικά αποδοτικά.

Έτσι, η νέα αυτόνομη πλατφόρμα ηλεκτρικού αυτοκινήτου Citroen Skate έχει σχεδιαστεί για να δέχεται μια ποικιλία στυλ αμαξώματος.

Η ηλεκτρική, αυτόνομη πλατφόρμα  που μπορεί να συνδυαστεί με διάφορα pod

Urban Collective,

Η Citroen, σε συνεργασία με δύο μεγάλες γαλλικές εταιρίες, την Accor και την JCDecaux, σχεδιάζουν να λανσάρουν το νέο, πρωτοποριακό σύστημα αστικής μετακίνησης βασισμένο σε μια ηλεκτρική, αυτόνομη πλατφόρμα «skateboard» που μπορεί να συνδυαστεί με διάφορα pod, συμπεριλαμβανομένων ενός κινητού γυμναστηρίου, ενός πολυτελούς lounge και ενός δημόσιου-ιδιωτικού λεωφορείου.

Πιθανότατα, σε αρκετά χρόνια από σήμερα, οι άνθρωποι θα μπορούν πραγματικά να αλλάξουν μορφή στα αυτοκίνητά τους για να καλύψουν διαφορετικές ανάγκες. Για παράδειγμα, χρησιμοποιώντας την ίδια πλατφόρμα να μπορούν να έχουν ένα σεντάν για καθημερινή οδήγηση, ένα μίνι βαν για να πάνε στις αθλητικές τους δραστηριότητες, ένα φορτηγό για τη μεταφορά δομικών υλικών ή ένα σπορ διθέσιο για τα ταξίδια, αλλά και για νέες περιπέτειες.

Διαβάστε επίσης: Ride-hailing και ride-sharing: Οι νέες τάσεις της αστικής μετακίνησης στις ΗΠΑ

Ο διευθύνων σύμβουλος της Citroen, Vincent Cobee, δήλωσε κατά τη διάρκεια μιας διαδικτυακής εκδήλωσης ότι θα χρειαστούν τουλάχιστον πέντε έως επτά χρόνια για να εμπορευματοποιηθεί ένα τέτοιο εγχείρημα.

Το πιο ενδιαφέρον χαρακτηριστικό της πλατφόρμας Skate, είναι ότι προσφέρει πλήρη αυτονομία επιπέδου 5, καθιστώντας την ιδανική πλατφόρμα για μεταφορά ως υπηρεσία. Μπορεί να λειτουργήσει χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, συνεχόμενα για 24 ώρες φορτίζοντας μόνο του στους κατάλληλους κόμβους.

Urban Collective,

Ο διευθύνων σύμβουλος της Citroën τόνισε πρόσφατα τη σημασία των ηλεκτρικών αυτοκινήτων για την αστική μετακίνηση στην εποχή μετά τον Covid. «Πιστεύουμε ότι η νέα αντίληψη μπορεί να επαναπροσδιορίσει το πλαίσιο της αστικής κινητικότητας ως κοινόχρηστο, ηλεκτρικό και αυτόνομο. Με τη λύση που παρουσιάζουμε, σε συνεργασία με την Accor και την JCDecaux, επινοούμε μια αυτόνομη κινητικότητα που αφορά σε όλους».

Το Skate έχει μέγιστη ταχύτητα έως και 25 χλμ./ώρα και είναι εξοπλισμένο με υδραυλική ανάρτηση Advanced Comfort της Citroen για βέλτιστη ποιότητα οδήγησης.

Η Citroen λέει ότι οι λοβοί μπορούν να αλλάξουν σε μόλις 10 δευτερόλεπτα. Με το διαχωρισμό των λοβών από την πλατφόρμα, η Citroen ισχυρίζεται, επίσης, ότι μπορεί να «μεγιστοποιήσει τη χρήση αυτόνομης τεχνολογίας, ενώ παράλληλα επεκτείνει τις προσφορές υπηρεσιών».

Θα είναι ιδανικό για να προσφέρει τις πιο γρήγορες διαδρομές στην πόλη και θα βγαίνει εξοπλισμένο με φορτιστές USB και διαδραστικές οθόνες για να «βελτιώσει την εμπειρία της κινητικότητας».

Η ιδέα Skate μπορεί να βελτιώσει την αστική κυκλοφορία κατά 35%

Urban Collective,
Urban Collective,

Η Citroen λέει ότι η ιδέα Skate μπορεί να βελτιώσει την κατάσταση της κυκλοφορίας στους δρόμους κατά 35%. Το αν αυτό είναι αρκετό για να γίνει αυτή η ιδέα μια λειτουργική πλατφόρμα για τον πραγματικό κόσμο είναι κάτι που μένει να δούμε.

Διαβάστε επίσης: Η λύση από το μέλλον για «υπερυψωμένες» δημόσιες μεταφορές που φέρνει η Κλιματική Αλλαγή

Τα οχήματα θα πρέπει να κινούνται σε ειδικές λωρίδες κυκλοφορίας, όπως αυτές που ήδη χρησιμοποιούνται για τα λεωφορεία, για να διασφαλίσουν την ασφάλεια και να περιορίσουν το κόστος, με τελική ταχύτητα 25 χλμ./ ώρα.

Το παιχνίδι αλλάζει, η κινητικότητα αυξάνεται και η αυτόνομη κινητικότητα διευρύνει το φάσμα των δυνατοτήτων, αναφέρεται στην ανακοίνωση.