Utility Ro-Pax: Ένα ηλεκτρικό ferry boat που γράφει ιστορία!

Το μεγαλύτερο ηλεκτρικό ferry boat όλων των εποχών, είναι έτοιμο να ταξιδέψει με μηδενικούς ρύπους, φιλοξενώντας πάνω από 2.000 επιβάτες.

Ακούστε το άρθρο

Για ακόμη μία φορά, η ηλεκτροκίνηση δείχνει τα «δόντια» της, αφού κάνει την εμφάνισή της ακόμα και σε μεγάλα πλοία. Πιο συγκεκριμένα, η Incat Tasmania, ένας αυστραλιανός κατασκευαστής οχηματαγωγών πλοίων υψηλής ταχύτητας, είναι έτοιμη να παραδώσει το μεγαλύτερο ηλεκτρικό ferry στον κόσμο.

Παράλληλα, η σχεδίαση του πλοίου έχει την υπογραφή της Revolution Design. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό του Utility RoPax ferry, όπως ονομάζει η εταιρεία, είναι το μήκος του που φτάνει τα 148 μέτρα. Μάλιστα, ο κατασκευαστής αναφέρει ότι από τη στιγμή της παραγγελίας του, θα είναι έτοιμο για παράδοση σε δύο χρόνια.

Ραφαέλ Ναδάλ: Το γύρισε στα ηλεκτρικά σκάφη!

Τα χαρακτηριστικά του Utility RoPax ferry boat

To Utility RoPax ferry διαθέτει δύο ηλεκτρικούς κινητήρες (5 – 9,6 MW) κάτω από το κύτος. Το σκάφος μπορεί να μεταφέρει έως και 2.100 επιβάτες και 226 οχήματα. Σύμφωνα με την εταιρεία, μπορεί να ταξιδέψει με ταχύτητα έως και 25 κόμβους για μέγιστη εμβέλεια 100 ναυτικά μίλια.

Η Buquebus, είναι μία εταιρεία που έχει στην κατοχή της πολλά πλοία Incat στη Νότια Αμερική. Μάλιστα, θα χρησιμοποιήσει το Utility RoPax ferry για τη μεταφορά επιβατών μεταξύ Αργεντινής και Ουρουγουάης.

Electricat: Ένα ηλεκτρικό και φουσκωτό πλωτό σπίτι

Ένα ηλεκτρικό ferry boat που γράφει ιστορία

Αρχικά, το σκάφος προοριζόταν να χρησιμοποιεί LNG (υγροποιημένο φυσικό αέριο) ως καύσιμο. Ωστόσο, μετά από σκέψεις, οι εταιρείες συμφώνησαν ότι ήταν καλύτερο για το περιβάλλον το πλοίο να έχει ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης. Προφανώς, η εναλλαγή με ηλεκτρική πρόωση απαιτεί σημαντικό επανασχεδιασμό.

Μάλιστα, η εταιρεία θα αντικαταστήσει 500 τόνους εξοπλισμού και δεξαμενές καυσίμων με 400 τόνους μπαταριών. Αυτή είναι η μοναδική λύση ώστε να διατηρήσει το σκάφος το χαμηλό βάρος του. Επιπλέον, λύση αποτελεί και η χρήση αλουμινίου αντί για χάλυβα για την κατασκευή του.

Αυτό είναι το LNG πλοίο που μεταφέρει αυτοκίνητα

Ο Robert Clifford, Ιδρυτής του Ομίλου Incat, αναφέρθηκε στη στρατηγική της εταιρείας του:

«Η ναυτιλία με μηδενικές εκπομπές είναι το μέλλον. Η Incat με έδρα την Τασμανία, ένα από τα λίγα μέρη στον πλανήτη που έχει ήδη παραδώσει net zero. Τώρα, είναι έτοιμη να φέρει επανάσταση στον παγκόσμιο ναυτιλιακό στόλο παρέχοντας το πιο ελαφρύ πλοίο μηδενικών εκπομπών στον κόσμο».

Valo Hyperfoil: Ένα jet ski που κυριολεκτικά… ίπταται!

Ο Peter Gutwein, Στρατηγικός Σύμβουλος της Incat, ανέφερε σχετικά με το Utility Ro-Pax:

«Η παράδοση του μεγαλύτερου ηλεκτρικού πλοίου στον κόσμο θα οδηγήσει σε εκθετική ανάπτυξη στη διεθνή αγορά για μεγάλα ελαφρά ηλεκτρικά πλοία. Ο κόσμος θέλει μεγάλα, ελαφριά πλοία μηδενικών εκπομπών. Ήδη ετοιμάζουμε το εργατικό δυναμικό και τις εγκαταστάσεις παραγωγής μας ώστε να είναι σε ετοιμότητα».

abb_img