Volkswagen: Αβέβαιη η παραγωγή μπαταριών!

Ο CEO της Volkswagen θεωρεί ότι το υψηλό κόστος της ενέργειας θα καταστήσει μη βιώσιμη την παραγωγή μπαταριών στην Ευρώπη.

Ακούστε το άρθρο

Η παραγωγή μπαταριών στην Ευρώπη κινδυνεύει λόγω του αυξανόμενου κόστους ενέργειας, σύμφωνα με τον CEO της Volkswagen. Ουσιαστικά, το κόστος της ενέργειας προκαλεί έμφραγμα στις επενδύσεις στον τομέα της κατασκευής μπαταριών. Μάλιστα, αυτές οι δηλώσεις δημιουργούν ερωτηματικά σχετικά με το επενδυτικό πρόγραμμα της γερμανικής εταιρείας.

Η Volkswagen γυρίζει την πλάτη στο Twitter!

Η Volkswagen και οι επενδύσεις στην παραγωγή μπαταριών

H Volkswagen έχει στόχο την πλήρη μετάβαση της από αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης σε καθαρότερα επαναφορτιζόμενα οχήματα. Μάλιστα, η εταιρεία έχει ανακοινώσει την κατασκευή 6 εργοστασίων συναρμολόγησης μπαταριών στην Ευρώπη, τα οποία θα προσφέρουν 20.000 θέσεις εργασίας.

Ωστόσο, οι δηλώσεις του CEΟ της εταιρείας εκφράζουν την ανησυχία της VW για την ανταπόκριση της στο αυξανόμενο ενεργειακό κόστος.

Σίγουρο το «ηλεκτρικό» μέλλον του Volkswagen Golf

Το νέο σύστημα infotainment

Σήμερα τα συστήματα infotainment δεν αποτελούν απλά ένα βασικό στοιχείο του εξοπλισμού, αλλά επηρεάζουν ολόκληρη την εμπειρία της οδήγησης. Μάλιστα, μέσα στο χειμώνα η Volkswagen θα λανσάρει το νέο λογισμικό 3.0 software, το οποίο θα προσθέσει λειτουργίες και θα επιταχύνει τις ήδη υπάρχουσες.

Οι κυριότερες αλλαγές αφορούν τον οπίσθιο φωτισμό των επιφανειών ελέγχου της θερμοκρασίας και τη ρύθμιση της φωνής. Επιπλέον, η εταιρεία στοχεύει στη βελτίωση της αίσθησης των απτικών κουμπιών στο τιμόνι. Τέλος, οι εν λόγω αλλαγές ακολουθούν τα αποτελέσματα των ερευνών για τις προτιμήσεις των καταναλωτών.

Volkswagen: 7 χρόνια δωρεάν service σε όλα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

Ο Thomas Schäfer, CEO της Volkswagen, δήλωσε:

«Η Ευρώπη δεν είναι ανταγωνιστική ως προς το κόστος σε πολλούς τομείς, ιδίως ως προς το κόστος της ηλεκτρικής ενέργειας και του φυσικού αερίου. Αν δεν καταφέρουμε να μειώσουμε γρήγορα τις τιμές της ενέργειας στη Γερμανία και την Ευρώπη, τότε οι επενδύσεις στις μονάδες παραγωγής που ζητούν μεγάλες ποσότητες ενέργειας ή για νέα εργοστάσια κυψελών μπαταριών στη Γερμανία και σε ολόκληρη την ΕΕ, δεν θα είναι πλέον εφικτές.

Γεγονός είναι ότι, σε μια διεθνή σύγκριση, η Γερμανία και η ΕΕ χάνουν γρήγορα την ελκυστικότητα και την ανταγωνιστικότητά τους. Οι ΗΠΑ, ο Καναδάς, η Κίνα, η νοτιοανατολική Ασία και περιοχές όπως η Βόρεια Αφρική πατούν γκάζι. Η ΕΕ χρειάζεται επειγόντως νέα μέσα για να αποτρέψει την υφέρπουσα αποβιομηχάνιση και να διατηρήσει την Ευρώπη ελκυστική ως τόπο για μελλοντικές τεχνολογίες και θέσεις εργασίας.

Δεν έχουμε χρόνο για χάσιμο. Η ΕΕ χρειάζεται επειγόντως νέα μέσα για να αποτρέψει την ύπουλη αποβιομηχάνιση και να διατηρήσει την ελκυστικότητα της Ευρώπης ως τόπου για μελλοντικές τεχνολογίες και θέσεις εργασίας».

abb_img