Το 2019 το Volkswagen Golf είχε ήδη αποσπάσει πέντε αστέρια στο πρότυπο του EuroNCAP που ίσχυε εκείνη την εποχή. Η προηγούμενη αξιολόγηση του Golf θα είχε ισχύ για άλλα τρία χρόνια. Όμως, η γερμανική εταιρεία θέλησε να το δοκιμάσει στα νέα, σημαντικά και πιο αυστηρά πρότυπα του EuroNCAP ενώ παράλληλα το αναβάθμισε σε επίπεδο ασφάλειας.
Το Volkswagen Trinity έρχεται με αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων!
Το νέο Volkswagen Golf με στάνταρ τον κεντρικό αερόσακο
Πιο συγκεκριμένα, πλέον στον βασικό εξοπλισμό του δημοφιλούς μοντέλου ανήκει ο κεντρικός αερόσακος για τα μπροστινά καθίσματα. Σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, ο αερόσακος βοηθά στην αποφυγή πιθανής επαφής των κεφαλιών οδηγού και συνοδηγού.
Ένας πρόσθετος στάνταρ εντατήρας ζώνης για την μπροστινή σειρά καθισμάτων ενισχύει περαιτέρω τα επίπεδα ασφάλειας. Στην προστασία των ενηλίκων επιβατών, το δημοφιλές Golf συγκέντρωσε την υψηλή επίδοση του 88% της συνολικής αξιολόγησης.
Volkswagen: Σημαντική επένδυση στην Κίνα
Πέντε αστέρια με αυστηρότερα πρότυπα ασφάλειας
Από το 2020 στο EuroNCAP υπάρχει μία αυστηροποιημένη διαδικασία δοκιμής, με το Golf να έχει περάσει τη διαδικασία ένα χρόνο νωρίτερα. Με τα νέα αυστηρότερα πρότυπα, το Volkswagen Golf πραγματοποιεί ξανά τη διαδικασία του EuroNCAP και αποσπά πέντε αστέρια.
Επιπλέον, στην προστασία των παιδιών το Golf σημείωσε μία εξίσου υψηλή επίδοση στο 87%. Αυτή η βαθμολογία έχει να κάνει με την προστασία που παρέχουν τα συστήματα των παιδικών καθισμάτων σε περίπτωση μετωπικής ή πλευρικής πρόσκρουσης. Μάλιστα, σημαντική είναι η ασφαλής εγκατάστασή τους και ο εξοπλισμός που προσφέρει ένα αυτοκίνητο για την ασφαλή μεταφορά των παιδιών.
Τα πρώτα Volkswagen ID σε ιδιώτες στην Αστυπάλαια
Με 79% στην κατηγορία των συστημάτων υποβοήθησης
Στην κατηγορία των συστημάτων υποβοήθησης, το Golf απέσπασε 79% επί της μέγιστης βαθμολογίας. Μεταξύ άλλων, το αυτόνομο σύστημα φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης (AEB) είχε καλή απόδοση σε σχέση με την απόκριση άλλων αυτοκινήτων.
Το σύστημα προειδοποίησης κόπωσης οδηγού (Driver Alert) και η λειτουργία φρεναρίσματος και αποφυγής σύγκρουσης σε διασταύρωση, συνέβαλλαν στο αποτέλεσμα. Και τα δύο συστήματα ανήκουν στον στάνταρ εξοπλισμό.
Εκτός από την προστασία των επιβατών, το EuroNCAP αξιολογεί πόσο αποτελεσματικά είναι τα συστήματα αυτόματου φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης και πόσο αυτά μπορούν να προστατεύσουν τους ευάλωτους χρήστες του δρόμου, όπως πεζούς και ποδηλάτες. Τέλος, σε αυτή την δοκιμή, το Golf, το οποίο διαθέτει στον στάνταρ εξοπλισμό αυτόνομο φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης Front Assist, έλαβε αξιολόγηση με 74%.