Volkswagen: Ηλεκτρικό μοντέλο με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ!

Ο νέος CEO της Volkswagen αναφέρθηκε στον εξηλεκτρισμό της, επιβεβαιώνοντας ένα νέο ηλεκτρικό όχημα με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ.

Ακούστε το άρθρο

Το μόνο σίγουρo είναι ότι η Volkswagen οδεύει ολοταχώς προς τον εξηλεκτρισμό, αφού οι δηλώσεις του νέου CEO της Volkswagen, Thomas Schafer ήταν ξεκάθαρες. Πιο συγκεκριμένα, έπειτα από 100 ημέρες στη θέση αυτή, ο Schafer αποκάλυψε ότι η γκάμα της VW θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική έως το 2033. Μάλιστα, η ημερομηνία αυτή είναι πιο συγκεκριμένη, αφού ο αρχικός στόχος ανέφερε το διάστημα 2033-2035.

Το νέο Volkswagen ID.2 θα κοστίζει κάτω από 25.000 ευρώ!

Στα σκαριά μοντέλο με τιμή από 25.000 ευρώ

Η Volkswagen έχει ήδη επιβεβαιώσει το λανσάρισμα ενός αμιγώς ηλεκτρικού μικρού μοντέλου. Μάλιστα, η τιμή εκκίνησης θα είναι κάτω από 25.000 ευρώ, με το συγκεκριμένο μοντέλο να βρίσκεται στο χαμηλότερο σκαλί της γκάμας.

Επιπλέον, αποκάλυψε ότι θα υπάρξει και μία παραλλαγή του εν λόγω μοντέλου με πιο crossover προσανατολισμό. Αυτά τα 2 ηλεκτρικά οχήματα θα έχουν ρόλο entry level μοντέλων, αντίστοιχα των Polo και T-Cross.

Φυσικά, είναι πολύ πιθανό να ακολουθήσουν την ονομασία της ηλεκτρικής γκάμας και να ονομάζονται με τη σειρά τους ID.1 και ID.2.

To Volkswagen ID. Life θα είναι ιδανικό για… μπάρμπεκιου!

Ακόμα ένα νέο crossover βασισμένο στο Volkswagen ID.3

Παράλληλα, με την ανανέωση του Volkswagen ID.3, ο Thomas Schafer αποκάλυψε ότι θα δούμε και μία crossover εκδοχή του μοντέλου. Μάλιστα, η γερμανική εταιρεία έχει ξεκινήσει ήδη την εξέλιξη του αυτοκινήτου, με τις εργασίες να είναι εντατικές.

Επιπλέον, όπως ανέφερε, αυτή τη στιγμή τα ID.3 και ID.4 χρησιμοποιούν την ίδια πλατφόρμα MEB. Όμως, το μέγεθός τους έχει τόση διαφορά στο μήκος, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα να χωρέσει ενδιάμεσα ακόμη ένα μοντέλο.

Volkswagen Golf: Πεντάστερο στην ασφάλεια για πολλοστή φορά

Κοινή πλατφόρμα για μείωση τους κόστους παραγωγής

Ο Schaefer τόνισε ότι ο Όμιλος θα στρέψει το βλέμμα του στην παραγωγή των οχημάτων, χρησιμοποιώντας τον ίδια πλατφόρμα. Προφανώς, αυτό θα συνεισφέρει στη μείωση του κόστους παραγωγής.

Επιπλέον ανέφερε, ότι κατά το τέλος της δεκαετίας που διανύουμε, την θέση της πλατφόρμας ΜΕΒ θα πάρει η SSP (Scalable Systems Platform). Αυτή προσαρμόζεται ανάλογα σε κάθε μοντέλο.

Volkswagen: Επαναφέρει τους φυσικούς διακόπτες στα τιμόνια

Αύξηση του περιθώριου κέρδους για τον Όμιλο Volkswagen

Τέλος, o Thomas Schaefer δήλωσε ότι την επόμενη δεκαετία οι μάρκες του Ομίλου Volkswagen θα περιορίσουν τον αριθμό των μοντέλων που διαθέτουν, δίνοντας βάση στα βασικά μοντέλα. Στόχος αυτή της κίνησης, θα είναι η αύξηση του περιθωρίου κέρδους στο 8% έως το 2025 για κάθε μάρκα.

abb_img