Volkswagen: Ηλεκτρικό T-Roc από το 2029;

Thomas Schäfer: «Ένα τέτοιο όχημα θα αντιπροσώπευε την ηλεκτρική εκδοχή του T-Roc, το οποίο σήμερα καλύπτει την κατηγορία των SUV»

Ακούστε το άρθρο

Υπήρξαν συχνές εικασίες σχετικά με την πιθανότητα ενός SUV που θα βασίζεται στο υπάρχον ID.3, με πιθανή ονομασία ID.3 X. Ένα τέτοιο όχημα θα αντιπροσώπευε την ηλεκτρική εκδοχή του T-Roc, το οποίο σήμερα καλύπτει την κατηγορία των SUV, με κινητήρα εσωτερικής καύσης στην κατηγορία του Golf. Μάλιστα, το T-Roc, έχει καταφέρει σε ορισμένες περιπτώσεις να ξεπεράσει το Golf σε πωλήσεις, αν και πέρυσι το συμπαγές μοντέλο της VW από το Wolfsburg, ανέκτησε την πρωτοκαθεδρία στην ευρωπαϊκή αγορά.

Ωστόσο, μετά την ανακατανομή της παραγωγής και τη νέα μισθολογική συμφωνία πριν από τα Χριστούγεννα που περιλάμβανε τη μεταφορά της παραγωγής των ID.3 και Cupra Born από το Zwickau στο Wolfsburg, καθώς και τη μετακίνηση του Golf με κινητήρα καύσης στο εργοστάσιο της Puebla στο Μεξικό, έγινε σαφές πως δεν θα υπάρξει ID.3 X βασισμένο στην τρέχουσα πλατφόρμα MEB. Παρ’ όλα αυτά, ο επικεφαλής της VW, Thomas Schäfer, ανέφερε σε σχετική συνάντηση, ότι η εταιρεία σχεδιάζει ένα νέο ηλεκτρικό SUV για τη μονάδα παραγωγής του Wolfsburg. Μέχρι τώρα, το μόνο επιβεβαιωμένο πλάνο για το εργοστάσιο, αφορούσε την κατασκευή του μελλοντικού «ID.Golf» στη νέα πλατφόρμα SSP.

Volkswagen: Ηλεκτρικό T-Roc από το 2029;

«Με τη μεταφορά της παραγωγής του Golf στο Μεξικό, δημιουργούμε χώρο για καινοτόμες τεχνολογίες. Στο Hall 54, θα εισαχθούν νέες διαδικασίες παραγωγής. Ο στόχος μας είναι να κατασκευάσουμε το επόμενης γενιάς ηλεκτρικό Golf στην πλατφόρμα SSP, μαζί με το ηλεκτρικό T-Roc, ένα όχημα που προορίζεται για μαζική παραγωγή», δήλωσε ο Schäfer στους εργαζόμενους. «Αυτό θα καταστήσει το Wolfsburg, το επίκεντρο της νέας μας πλήρως ηλεκτρικής συμπαγούς κατηγορίας».

Η Volkswagen δεν έχει δώσει ακόμα ακριβές χρονοδιάγραμμα για το νέο SUV. Προς το παρόν, ο διάδοχος του ηλεκτρικού Golf αναμένεται το 2028, ενώ το ηλεκτρικό T-Roc θα μπορούσε να ακολουθήσει έναν χρόνο αργότερα. Παράλληλα, παραμένουν ασαφείς οι τεχνικές λεπτομέρειες του συστήματος κίνησης, καθώς η ηλεκτρική πλατφόρμα SSP βρίσκεται ακόμα σε στάδιο ανάπτυξης, αφήνοντας περιθώριο για αλλαγές στα χαρακτηριστικά του οχήματος. Οι καθυστερήσεις στην εφαρμογή της πλατφόρμας Premium Platform Electric (PPE), έχουν οδηγήσει τη VW σε μια πιο συγκρατημένη επικοινωνιακή στρατηγική, αποφεύγοντας πρόωρες και φιλόδοξες ανακοινώσεις.

Volkswagen: Ηλεκτρικό T-Roc από το 2029;

Η Daniela Cavallo, επικεφαλής του Συμβουλίου Εργασίας της VW, τόνισε πως η εξέλιξη της πλατφόρμας SSP, θα είναι καθοριστικός παράγοντας για το μέλλον. «Οι επερχόμενες ηλεκτρικές ναυαρχίδες της VW (το Golf και το T-Roc που θα παράγονται στο Wolfsburg), αντιπροσωπεύουν συνολικό όγκο παραγωγής άνω των 500.000 μονάδων ετησίως. Το κύριο εργοστάσιο της εταιρείας εξασφαλίζει έτσι, μια εξαιρετικά σημαντική κατηγορία οχημάτων, διατηρώντας την παράδοση του Golf, που έχει τις ρίζες του στο Wolfsburg για περισσότερα από 50 χρόνια», ανέφερε.

Διαβάστε ακόμη: Η Volkswagen ετοιμάζει το μικρό ID.1 των €20.000

«Το επόμενο κρίσιμο βήμα, είναι η προετοιμασία για την επιτυχή μετάβαση στη νέα εποχή. Η Volkswagen πρέπει να διαμορφώσει τη στρατηγική της, με γνώμονα την απλοποίηση της πολυπλοκότητας, τη βελτίωση των διαδικασιών εργασίας και την ενίσχυση των συνεργειών».