Σύμφωνα με τα στατιστικά της οδικής ασφάλειας στις Βρυξέλλες, η μείωση του ορίου ταχύτητας στα 30 χλμ./ώρα οδήγησε στην αύξηση της χρήσης ποδηλάτου.
Επιπλέον, το νέο όριο ταχύτητας έκανε τους δρόμους των Βρυξελλών ασφαλέστερους, καθώς μείωσε τους θανάτους από τροχαία στο μισό. Τα ενθαρρυντικά αποτελέσματα έρχονται σε σύγκριση με τους αντίστοιχούς αριθμούς του 2020.
Ακόμη, οι Βρυξέλλες σημείωσαν τα εντυπωσιακά αποτελέσματα της οδικής ασφάλειας, μόλις έναν χρόνο μετά την επιβολή του νέου ορίου ταχύτητας. Συγκεκριμένα, το όριο ταχύτητας στο κέντρο της πόλης ήταν 50 χλμ./ώρα και πλέον έπεσε στα 30 χλμ./ώρα.
Έρχεται το ηλεκτρονικό μητρώο φορτιστών!
Δεν αύξησε τους χρόνους ταξιδιού
Το χαμηλότερο όριο ταχύτητας δεν αύξησε τους συνολικούς χρόνους ταξιδιού. Αυτό συνέβη λόγω της διατήρησης της μέσης ταχύτητας στο κέντρο της πόλης, χαμηλότερη από 30 χλμ./ώρα.
Επιπρόσθετα, τα αυτοκίνητα, τα οποία ανέπτυξαν ταχύτητα ανώτερη του προβλεπόμενου ορίου, σημείωσαν μείωση εντός του 2021. Ακόμη, τα αυτοκίνητα, τα οποία παραβίασαν τις ζώνες του νέου ορίου ταχύτητας, παρουσίασαν μείωση κατά 2,4% σε σχέση με το 2020.
Κάπως έτσι δημιουργείται το μποτιλιάρισμα!
Οι… ήσυχες Βρυξέλλες
Το νέο όριο ταχύτητας συνέβαλε και στη βελτίωση της ηχορύπανσης στην πόλη. Προφανώς, η μειωμένη ταχύτητα των αυτοκινήτων μείωσε και τον παραγόμενο από τα αυτοκίνητα θόρυβο. Μετέτρεψε, δηλαδή, τις Βρυξέλλες σε μία ήσυχη και περισσότερο ανθρώπινη πόλη.
Τα νέα τραμ της Αττικής είναι πορτοκαλί
Στροφή προς τα ποδήλατα
Μία μελέτη της Brussels Mobility έδειξε τη μεγάλη στροφή των κατοίκων της πόλης προς τα ενοικιαζόμενα ποδήλατα.
Ουσιαστικά, παρατηρούμε μια συνεχή ανάπτυξη 20% μεγαλύτερη ακόμα και από το 2020, το οποίο λόγω της πανδημίας σημείωσε υψηλό ποσοστό ενοικιάσεων ποδηλάτων.
Ένα γκισέ κατά μήκος του ποδηλατοδρόμου του καναλιού Molenbeek, έσπασε το φράγμα του 1 εκατομμυρίου ενοικιάσεων τον Δεκέμβριο του 2021.