Η Fisker σχεδιάζει την κυκλοφορία δύο ακόμη ηλεκτρικών μοντέλων μέχρι το 2025, μετά το ηλεκτρικό SUV Ocean και το Pear που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με την Foxconn.
Ωστόσο, σύμφωνα με τον ιδρυτή της εταιρείας Henrik Fisker, αυτά τα οχήματα θα είναι σημαντικά πιο εξελιγμένα από το Ocean.
Περισσότερα για την ανακοίνωση για τα νέα μοντέλα BEV της Fisker
Όπως ανακοίνωσε πρόσφατα ο Henrik Fisker, τα δύο νέα μοντέλα θα αναπτυχθούν στο Ηνωμένο Βασίλειο. Και τα δύο προορίζονται για παραγωγή, αλλά πιθανότατα όχι στη Βρετανία και όχι σε τόσο μεγάλους όγκους όπως το Ocean and Pear.
Επιπλέον, και τα δύο νέα μοντέλα θα είναι σημαντικά πιο ακριβά από τα δύο πρώτα.
Η Fisker κάνει λόγο για τιμή άνω των 100.000 δολαρίων για το ένα από τα νέα μοντέλα, ενώ το άλλο θα βρίσκεται λίγο πιο κάτω από αυτή την τιμή.
Η ανακοίνωση τεσσάρων μοντέλων BEV έως το 2025 δεν είναι πραγματικά νέα, χρονολογείται από τον Ιούλιο του 2020.
Ο Henrik Fisker δήλωσε στο Auto Express: «Βρισκόμαστε σε πλήρη ετοιμότητα για να παραδώσουμε τέσσερις ξεχωριστές σειρές οχημάτων έως το 2025, προωθώντας την καινοτομία και ωθώντας τις νέες μας ιδέες στην παγκόσμια αγορά αυτοκινήτων».
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο οποίος αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι ίδρυσε την αμερικανική εταιρεία με τη σύζυγό του Geeta Gupta-Fisker, τα δύο νέα μοντέλα θα είναι «πολύ διαφορετικά».
Ακόμη, ωστόσο, δεν έχει κατονομάσει πιθανούς κατασκευαστικούς εταίρους. Το Ocean έχει κατασκευαστεί από τη Magna και το Pear από την Foxconn.
Και αν και τα δύο αυτοκίνητα αναμένεται να αναπτυχθούν στο Ηνωμένο Βασίλειο από μια ομάδα με επικεφαλής τον πρώην μηχανικό της Aston Martin, David King, ο Henrik Fisker περιέγραψε ως μικρή την πιθανότητα να συμβεί το ίδιο και με την παραγωγή των νέων μοντέλων αυτοκινήτων της Fisker.
Τα νέα καταστήματα της Fisker σε ΗΠΑ και την Ευρώπη
Αξίζει να υπενθυμίσουμε ότι πρόσφατα η Fisker, η οποία κατασκευάζει ηλεκτρικά αυτοκίνητα στην Καλιφόρνια, έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες σχετικά με τα σχέδια της να ανοίξει καταστήματα στις ΗΠΑ και στην Ευρώπη.
Για την ακρίβεια πρόκειται να ανοίξει εμπορικά καταστήματα ξεκινώντας από το Λος Άντζελες, ενώ θα ακολουθήσει επέκταση με καταστήματα τα οποία θα βρίσκονται σε διάφορες τοποθεσίες στις ΗΠΑ και την Ευρώπη.
Διαβάστε επίσης: Νέα μελέτη αναφέρει πως το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι οικονομικότερο από ένα θερμικό
Το πρώτο εμπορικό κατάστημα της εταιρείας, το λεγόμενο «Brand Experience Center» έχει προγραμματιστεί να ανοίξει στο Λος Άντζελες το πρώτο εξάμηνο του 2022, ακολουθούμενο από το άνοιγμα των ευρωπαϊκών κεντρικών γραφείων της εταιρείας στο Μόναχο, το οποίο έχει ήδη ανακοινωθεί.
Το άνοιγμα τουλάχιστον τεσσάρων ακόμα εμπορικών κέντρων θα ακολουθήσει το δεύτερο εξάμηνο του ίδιου έτους, και συγκεκριμένα στο Λονδίνο, τη Νέα Υόρκη, το Μαϊάμι και την Κοπεγχάγη.