Το μέλλον της Bugatti είναι ηλεκτρικό, όπως δήλωσε ο νέος της CEO, Mate Rimac, μετά την εξαγορά της εταιρείας από την Volkswagen. Με νέα ονομασία, η Bugatti Rimac, είναι ήδη στον δρόμο προς τον εξηλεκτρισμό της.
Πλήρης ανανέωση για την Bugatti
Αρχικά, ο W16 που διαθέτει η Bugatti είναι πλέον «παλιός», καθώς μετράει περίπου δύο δεκαετίες «ζωής». Άρα έχουμε ήδη την πρώτη πινελιά ανανέωσης.
Επιπλέον, όπως ανέφερε ο Rimac, οι συμβατικοί κινητήρες προς το παρόν παραμένουν. Ωστόσο, στο άμεσο μέλλον θα υπάρξει υβριδική τεχνολογία, όπως απαιτεί βεβαίως η νέα εποχή της αυτοκίνησης.
Τέλος, ιδιαίτερης σημασίας είναι το γεγονός ότι η Bugatti δεν θα δανείζεται τίποτα από κανέναν κατασκευαστή. Οποιοδήποτε νέο όχημα της θα είναι εντελώς… καινούργιο.
Η Bugatti παρουσίασε το πρώτο της ηλεκτρικό πατίνι
Η περίπτωση Nevera
To Nevera είναι ένα μοντέλο το οποίο θα χαρακτηρίζαμε ως… brand new. Και κυρίως ένα αυτοκίνητο κυριολεκτικά… από το μηδέν. Μάλιστα, η παραγωγή του καθυστέρησε αρκετά, γιατί όπως ανέφερε και ο Rimac ήταν ιδιαίτερα πολύπλοκο στην παραγωγή του.
Τα νέα μοντέλα της Bugatti αλλά και της Rimac, θα έχουν καινοτόμα συστήματα και τεχνολογία αιχμής. Το σημαντικότερο όμως είναι η στροφή στην ηλεκτροκίνηση, η οποία είναι το μέλλον!
Ο Rimac στηρίζει την ηλεκτροκίνηση
Ο Rimac όπως ανέφερε, λατρεύει την ηλεκτροκίνηση. Σκοπός του είναι να προσελκύσει νέους ανθρώπους στο εργοστάσιο της εταιρείας στο Ζάγκρεμπ.
Επίσης, δεν είναι φαν της «μυστικότητας», όπως οι περισσότεροι κατασκευαστές. Με αυτόν τον τρόπο δείχνει ότι δεν έχει να κρύψει τίποτα.
Τέλος επιθυμεί προσωπικό νεαρής σχετικά ηλικίας και έχει ως στόχο να ανταγωνιστεί στα ίσια τους μεγάλους κατασκευαστές.