Bugatti: Το νέο υπεραυτοκίνητο θα διαθέτει ατμοσφαιρικό V16 μήκους ενός μέτρου

Ο πολυαναμενόμενος αντικαταστάτης της Bugatti Chiron, θα αποκαλυφθεί τον επόμενο μήνα, με ισχύ πάνω από 1000 ίππους από ένα υβριδικό σύστημα.

Ακούστε το άρθρο

Η εταιρεία αποκάλυψε πρόσφατα το σχήμα και τη διάταξη του κινητήρα. Kαθώς και το ουρλιαχτό soundtrack του (παρακάτω). Aλλά ο Διευθύνων Σύμβουλος της Bugatti-Rimac, Mate Rimac, έδωσε τώρα νέες λεπτομέρειες σε μια συνέντευξη. Στο συνέδριο Future of the Car των Financial Times στο Λονδίνο.

Ενώ κρατούσε τα περισσότερα φύλλα κοντά στο στήθος του, αποκάλυψε ότι ο κολοσσιαίος κινητήρας θα λειτουργεί χωρίς εξαναγκασμένη επαγωγή. Σε αντίθεση με τον προκάτοχό του W16, ο οποίος εισέπνευε, μέσω τεσσάρων υπερσυμπιεστών. Ο ίδιος ο κινητήρας, πρόσθεσε, θα έχει μήκος 1 μέτρο από μόνος του, 400 χιλιοστά μεγαλύτερο από τη μονάδα της Chiron.

Παρόλα αυτά, ωστόσο και με την ενσωμάτωση ενός ουσιαστικού στοιχείου ηλεκτρικού συστήματος μετάδοσης. Το αυτοκίνητο θα έχει παρόμοιο σχήμα με τον προκάτοχό του, πρότεινε ο Rimac. Είπε: “Το εξωτερικό είναι μια εξέλιξη. Μπορείτε ακόμα να δείτε την πολύ ξεχωριστή σχεδίαση της Bugatti.

Αίνιγμα η νέα σιλουέτα

Σίγουρα, οι κατασκοπευτικές λήψεις που κυκλοφορούν στο διαδίκτυο τις τελευταίες εβδομάδες δείχνουν ότι θα έχει μια γνώριμη σιλουέτα. Αλλά θα είναι κάπως χαμηλότερο και πιο κομψό από το Chiron που αντικαθιστά.
Ο Mate Rimac, ήταν περισσότερο γνωστός για την πρωτοποριακή του δουλειά στη δημιουργία ηλεκτρικών υπεραυτοκίνητων. Αλλά και για την παροχή τεχνολογίας μπαταριών επίσης, σε πολλούς παγκόσμιους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Είπε λοιπόν, ότι ήταν η κινητήρια δύναμη πίσω από την υλοποίηση του V16. Προτού η εταιρεία του αναλάβει την Bugatti από τον Όμιλο Volkswagen, είπε: «Το επιχειρηματικό σχέδιο ήταν να φτιάξουμε ένα ηλεκτρικό κουπέ-SUV».
«Η διοίκηση έλεγε, ότι το επόμενο αυτοκίνητο πρέπει να είναι ηλεκτρικό», πρόσθεσε. Αναγνωρίζοντας ότι μια ανανεωμένη έκδοση του Rimac Nevera, θεωρητικά θα είχε κάνει μια λογική ηλεκτρική αντικατάσταση της Chiron. Αλλά η διατήρηση της διαφοροποίησης μεταξύ των δύο μαρκών υπεραυτοκίνητων, με ταυτόχρονη τιμή της κληρονομιάς της Bugatti, ήταν απαραίτητη.
«Ευτυχώς, κέρδισα αυτό το επιχείρημα πριν από τρία χρόνια, όταν η ηλεκτροκίνηση ήταν στη μόδα, κάτι που δεν είναι πια…». Επιπλέον, είπε ο Rimac, κάθε κινητήρας Bugatti θα πρέπει να είναι «όσο το δυνατόν πιο συναισθηματικός».

Το θηριώδες μοτέρ

Αναφερόμενος στο διάσημο σλόγκαν του ιδρυτή Ettore Bugatti, είπε. ” Μπορείτε να επιτύχετε τα νούμερα ισχύος που έχουμε με τον V16, από έναν πολύ υπερτροφοδοτούμενο V8, αλλά θέλαμε να τον έχουμε πολύ συναισθηματικό. Πρέπει να νιώθουμε ιδιαίτερα, γιατί “αν είναι συγκρίσιμο , δεν είναι πια Bugatti». 

Όσο για αυτό το νούμερο ισχύος, αρνήθηκε να παρασυρθεί να δώσει έναν συγκεκριμένο αριθμό. Πρότεινε ότι η επόμενη Bugatti, θα έχει άνετα περισσότερους από 1000 ίππους. Δεδομένου του μεγέθους του κινητήρα και της εισαγωγής ενός υβριδικού στοιχείου. Φαίνεται πιθανό το νέο αυτοκίνητο να επισκιάσει άνετα τη μέγιστη ισχύ των 1587 ίππων του W16.

Θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής εδώ και δεκαετίες, που χρησιμοποιεί έναν τέτοιο κινητήρα. Με το τελευταίο να είναι το εξαιρετικά σπάνιο Cizeta-Moroder V16T το 1991.

Η Bugatti δεν έδωσε περισσότερες λεπτομέρειες για τον κινητήρα, όπως η χωρητικότητά του. Αλλά αποκάλυψε ένα βίντεο προπαρουσίασης, που δίνει μια πρώτη γεύση του θορύβου που θα κάνει. Το οποίο μπορείτε να παρακολουθήσετε παρακάτω. Διάφορες αναφορές λένε ότι είναι χωρητικότητας 8,3 λίτρων και έχει αναπτυχθεί από την Cosworth. 

Η εταιρεία είχε ήδη πει, ότι το νέο σύστημα μετάδοσης κίνησης θα ήταν “σε αντίθεση με οτιδήποτε άλλο στην πώληση”, αλλά δεν είχε αποκαλύψει οποιεσδήποτε τεχνικές λεπτομέρειες.

Η σχεδίαση του ίδιου του αυτοκινήτου, υπογράφηκε στις αρχές του περασμένου έτους, με τον σχεδιαστή Achim Anscheidt.  Ο οποίος παραιτήθηκε από επικεφαλής σχεδιασμού της Bugatti πρόσφατα. Να λέει ότι θα «φέρει μπροστά» την Bugatti σε μια νέα εποχή.  Διατηρώντας παράλληλα χαρακτηριστικά υπογραφής, όπως η μάσκα-πέταλο και η γραμμή ζώνης, σε σχήμα μισοφέγγαρου. “Θα είναι καταπληκτικό, αναλογικά, τεχνολογικά, από την άποψη της καινοτομίας, από την άποψη του απροσδόκητου.

Πηγή: Autocar

abb_img