Mitsubishi: Η Ralliart επιστρέφει και «καλλωπίζει» τέσσερα μοντέλα!

 Η ιαπωνική υπο-μάρκα της Mitsubishi, Ralliart, αναλαμβάνει την περιποίηση τεσσάρων μοντέλων που κυκλοφορούν στην Ιαπωνία.

Ακούστε το άρθρο

Η Ralliart επέστρεψε για να εξοπλίσει τέσσερα συγκεκριμένα μοντέλα της Mitsubishi που κυκλοφορούν στην ιαπωνική αγορά. Πιο συγκεκριμένα, αυτά είναι τα Outlander PHEV, Eclipse Cross, RVR (ASX) και Delica D:5.

Οι αισθητικές βελτιώσεις είναι παρόμοιες με αυτές των πρωτότυπων αυτοκινήτων Ralliart Style που παρουσιάστηκαν Σαλόνι Αυτοκινήτου του Τόκιο.

Συνεργασία Honda και Sony στο όνομα της ηλεκτροκίνησης

Και τα τέσσερα μοντέλα είναι απόχρωσης White Diamond, σε συνδυασμό με μαύρους τροχούς από αλουμίνιο. Ενώ, πιο συγκεκριμένα, τα Outlander PHEV και Eclipse Cross διαθέτουν οροφή Black Mica.

Στα πρόσθετα εξαρτήματα υπάρχουν οι διαχωριστές ροής αέρα, τα μαρσπιέ, τα προστατευτικά των θυρών και οι λασπωτήρες. Όλα είναι διαθέσιμα σε κόκκινη απόχρωση. Ξεχωρίζουν επίσης, το πίσω σπόιλερ, ο διαχύτης και οι ψεύτικοι αεραγωγοί.

Mitsubishi: Η Ralliart επιστρέφει και «καλλωπίζει» τέσσερα μοντέλα!

Τι προσφέρει η Ralliart;

Η Mitsubishi προσφέρει πατάκια δαπέδου και αυτοκόλλητα με την επωνυμία Ralliart. Με αυτό τον τρόπο προσδίδει λίγη από τη φινέτσα της Ralliart μέσα στην καμπίνα. Επίσης προσφέρει μια σειρά αξεσουάρ για τους ιδιοκτήτες, όπως μπρελόκ, πορτοφόλι, θήκη για κάρτες, μπουφάν, πετσέτα, καπάκι. Τέλος, δίνει επίσης και επαναχρησιμοποιήσιμη προστατευτική μάσκα με ρυθμιζόμενους ιμάντες αυτιού.

Αναβάθμιση για τo Honda HR-V e:HEV 

Το κόστος για τα αξεσουάρ ποικίλλει ανάλογα με το είδος και το μοντέλο. Δηλαδή, οι τιμές ξεκινούν από 15 ευρώ που κοστίζει η μάσκα μέχρι και 1.356 ευρώ που κοστίζουν τα τρία τμήματα του μαρσπιέ.

Ποια είναι η Ralliart;

Mitsubishi: Η Ralliart επιστρέφει και «καλλωπίζει» τέσσερα μοντέλα!

H Ralliart ήταν υπεύθυνη για τα αυτοκίνητα πρωταθλήματος Ράλι της Mitshubishi Motors, από τα τέλη της δεκαετίας του 1980 μέχρι και το 2007. Επίσης έχει χρησιμοποιηθεί για εκδόσεις υψηλότερης απόδοσης δημοφιλών μοντέλων όπως το Magna και το Lancer.

Ένα Honda S2000 με μοτέρ… Tesla!

Η Mitshubishi ανακοίνωσε την επιστροφή της Ralliart πέρσι, ωστόσο, τη θέση του αρχικού ενθουσιασμού για τους νοσταλγούς πήρε η… απογοήτευση. Και αυτό γιατί την επωνυμία χρησιμοποιήσαν σπορ μοντέλα και όχι παραλλαγές μοντέλων της ιαπωνικής φίρμας.

 

abb_img