Οι κατασκευαστές ανταλλακτικών προειδοποιούν για ακόμη μεγαλύτερες ελλείψεις σε ημιαγωγούς

Οι Καναδοί προμηθευτές ανταλλακτικών αυτοκινήτων επισημαίνουν ότι η έλλειψη ημιαγωγών έχει δημιουργήσει προβλήματα στη βιομηχανία και ότι οι ελλείψεις στις αντιπροσωπείες ήταν σοβαρότερες από το αναμενόμενο, ενώ προηγουμένως είχαν κάνει και λανθασμένες, πιο αισιόδοξες προβλέψεις.

Κατά τη διάρκεια των τριμηνιαίων αναφορών των κερδών, οι προμηθευτές αναθεώρησαν τις προβλέψεις παραγωγής και εσόδων επειδή η κατάσταση έχει γίνει, πλέον, τόσο απρόβλεπτη.

Διαβάστε επίσης: Τι συμβαίνει με την παγκόσμια έλλειψη ημιαγωγών και πότε θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση;

Πολλοί παραγωγοί ανταλλακτικών αποφάσισαν να μην εκδώσουν οδηγίες για το τρίτο τρίμηνο, επειδή τα χρονοδιαγράμματα παραγωγής είναι εξαιρετικά ασαφή.

Η Magna International Inc. δήλωσε ότι αναμένει να κατασκευαστούν 1,6 εκατομμύρια λιγότερα οχήματα φέτος

Magna International Inc.

Η Magna International Inc. δήλωσε ότι τελικά αναμένει να κατασκευαστούν 1,6 εκατομμύρια λιγότερα οχήματα φέτος από ό, τι είχε προβλέψει τον Μάιο, καθώς η έλλειψη σε ημιαγωγούς έχει μεγαλύτερη επίδραση από ό,τι ανέμενε.

Είναι σαφές ότι η παγκόσμια έλλειψη σε τσιπ θα έχει μεγαλύτερη επίδραση κατά το 2021 από ό,τι οι περισσότεροι στον κλάδο περίμεναν νωρίτερα φέτος”, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας Seetarama (Swamy) Kotagiri.

Η έλλειψη σε ημιαγωγούς, όπως και πολλά άλλα ζητήματα της εφοδιαστικής αλυσίδας, προέκυψαν κυρίως λόγω της εκτεταμένης διακοπής της παραγωγής πέρυσι λόγω της πανδημίας COVID-19 σε τέτοιο βαθμό που δεν αυξήθηκε η παραγωγή τόσο γρήγορα όσο η ζήτηση.

Τα τσιπ έχουν ιδιαίτερα μεγάλη ζήτηση σε ηλεκτρικά είδη ευρείας κατανάλωσης, καθώς όλο και περισσότεροι άνθρωποι εργάζονται από το σπίτι, αφήνοντας έτσι ελλείψεις στον κλάδο των αυτοκινήτων.

Η έλλειψη των ημιαγωγών, οι οποίοι είναι απαραίτητοι για τον συνεχώς αυξανόμενο αριθμό ηλεκτρικών εξαρτημάτων στα οχήματα, έχει αναγκάσει τις μεγάλες αυτοκινητοβιομηχανίες να μειώσουν την παραγωγή, καθώς και να εστιάσουν τις προμήθειες τους σε μεγαλύτερα, πιο κερδοφόρα φορτηγά και SUV, ακόμη και να κατασκευάσουν οχήματα με σκοπό να προσθέσουν αργότερα τα μέρη που λείπουν και σε ορισμένες περιπτώσεις ακόμη και να αφαιρούν εντελώς ορισμένα εξαρτήματα.

Η GM έχει μειώσει κάποιες από τις δυνατότητες των αυτοκινήτων της όπως είναι η ασύρματη φόρτιση κινητών τηλεφώνων, οι έξυπνοι καθρέφτες, το ραδιόφωνο HD και ορισμένες λειτουργίες εξοικονόμησης καυσίμου σε φορτηγά, καθώς προσπαθεί να ικανοποιήσει την έντονη ζήτηση των πελατών στις αντιπροσωπείες.

Οι πελάτες μέχρι στιγμής, ωστόσο, δεν έχουν ενοχληθεί πολύ από τις μειώσεις, δήλωσε ο Dan Murray, γενικός διευθυντής της Murray Chevrolet στο Winnipeg.

Μάλιστα, η ζήτηση είναι τόσο υψηλή, ώστε οι πελάτες δέχονται συμβιβασμούς, συμπεριλαμβανομένης της αναμονής έως και έξι εβδομάδων για την παράδοση του οχήματός τους.

Η έλλειψη προσφοράς μπορεί να κρατήσει για αρκετό καιρό

Magna International Inc.

Η έλλειψη προσφοράς θα μπορούσε να κρατήσει για αρκετό καιρό, καθώς οι μεγάλοι κατασκευαστές αυτοκινήτων λένε ότι η κατάσταση παραμένει ρευστή.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Ford, Jim Farley, προέβλεψε ότι τα ζητήματα θα συνεχιστούν και το επόμενο έτος: Βλέπουμε νέες προκλήσεις το τρίτο τρίμηνο, λόγω των παγκόσμιων επιδημιών της COVID, με αποτέλεσμα το κλείσιμο εγκαταστάσεων συναρμολόγησης, δοκιμών και συσκευασίας των ημιαγωγών. Αυτό δημιουργεί ένα ρευστό και συνεχώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Στις αρχές Αυγούστου, η GM ανακοίνωσε ότι θα έκλεινε ακόμη και την παραγωγή φορτηγών, ενώ το εργοστάσιο της εταιρείας CAMI στο Ingersoll, Οντ., που παράγει το Chevy Equinox υπολειτουργεί από τον Φεβρουάριο.

“Οι συνεχιζόμενες περικοπές της παραγωγής είναι χειρότερες από τις αναμενόμενες”, δήλωσε και η διευθύνουσα σύμβουλος της Linamar Corp., Linda Hasenfratz.

Διαβάστε επίσης: Μπορούν τα ηλεκτρικά οχήματα να «αποσυνδεθούν» από τα καλώδια φόρτισης;

Σημείωσε, επίσης, ότι στο δεύτερο τρίμηνο, η εκτιμώμενη παγκόσμια απώλεια παραγωγής οχημάτων αναμενόταν να αγγίξει τις 160.000 μονάδες και κατέληξε να είναι 2,6 εκατομμύρια. Το τρίτο τρίμηνο προβλέπεται ότι θα φτάσει τις 1,27 εκατομμύρια μονάδες.

Να είστε προετοιμασμένοι για μεγαλύτερο αντίκτυπο στη μείωση της κατασκευής οχημάτων από ό,τι προβλέπεται σήμερα από τους ανθρώπους της βιομηχανίας. Θα πρέπει να είμαστε υπερβολικά επιφυλακτικοί στις προβλέψεις μας».

Διαβάστε επίσης: Carlos Tavares: Είναι πολύ πιθανό η έλλειψη των chip να μεταφερθεί και στο 2022