Ένα Honda S2000 με μοτέρ… Tesla!

Ένα από τα πιο εμβληματικά roadster, το Honda S2000, μετατρέπεται σε… ηλεκτρικό υιοθετώντας κινητήρα Tesla.

Ακούστε το άρθρο

Κανείς δεν θα φανταζόταν ότι το «εκρηκτικό» S2000 της Honda, ένα από τα πιο σκληροπυρηνικά αυτοκίνητα, θα γινόταν ηλεκτρικό. Πολλοί μάλιστα θα χαρακτήριζαν «ιεροσυλία» αυτή τη νέα εκδοχή του, καθώς ο χαρακτήρας του ήταν μοναδικός έχοντας εκατομμύρια θαυμαστές παγκοσμίως.

Ωστόσο, οι μηχανικοί της Rywire είχαν αντίθετη άποψη, τοποθετώντας τον κινητήρα της Tesla από τα Model 3 και Model Y.

Πιο συγκεκριμένα, αντικατέστησαν τον 2λιτρο θερμικό κινητήρα της Honda, με ηλεκτρικό μοτέρ της Tesla. Με αυτόν τον τρόπο το ηλεκτρικό S2000 θα διατηρήσει τον χαρακτήρα του, που το έκανε τόσο αγαπητό στο κοινό.

Ένα Honda e με την… αύρα του Max Verstappen

Επιπλέον, τροποποίησαν ολόκληρο το πίσω μέρος του υποπλαισίου αυξάνοντας το πλάτος του. Και τέλος, κατασκεύασαν σύστημα μετάδοσης μιας σχέσης.

Η σημαντικότερες μετατροπές αφορούσαν το σύστημα μετάδοσης κίνησης. Αρχικά, οι απαραίτητες τροποποιήσεις στο εμπρός μέρος του αυτοκινήτου, με τον προφυλακτήρα να μοιάζει με αυτόν του Volkswagen ID.

Σε ό,τι αφορά τον ηλεκτροκινητήρα, το ηλεκτρικό Honda S2000 διαθέτει μοτέρ της Tesla. Το συγκεκριμένο μοτέρ διαθέτει απόδοση 500 ίππων με ροπή από χαμηλά και με δύο μπαταρίες χωρητικότητας 38 kWh. H ηλεκτρική αυτονομία του αγγίζει τα 193 χιλιόμετρα, η οποία είναι ικανοποιητική.

Η Honda ανακοίνωσε ότι όλα τα νέα της μοντέλα θα είναι ηλεκτρικά από το 2030 

Με μικρο-αλλαγές στην εμφάνιση του

Οι μηχανικοί της Rywire του προσέδωσαν «ηλεκτρικό» στυλ με την αλλαγή του μπροστινού προφυλακτήρα και τον εξ αρχής επανασχεδιασμό του. Έτσι, οι εγκοπές του σε σχήμα κυψέλης θυμίζουν την αισθητική των ηλεκτρικών οχημάτων.

Οι τροχοί του έχουν κατασκευαστεί κατά παραγγελία, ώστε να έχουν αεροδυναμικό σχηματισμό, με εγκοπή στην μέση για την ψύξη.

Εσωτερικά, ξεχωρίζουν τα κόκκινα bucket καθίσματα και οι αψίδες του rollbar πίσω από τα προσκέφαλα μαύρου γυαλιστερού χρώματος. Το υπόλοιπο είναι επενδεδυμένο με δέρμα Alcantara, ενώ το αγωνιστικού τύπου τιμόνι μαγνητίζει τα βλέμματα.

Το νέο σύστημα ασφάλειας και υποστήριξης οδηγού Honda Sensing 360 «έχει μάτια παντού»

abb_img