Τη βασική έκδοση του Tesla Model 3 μπορεί να βρει κανείς κατά 7.000 ευρώ ακριβότερη στη γερμανική αγορά. Η τιμή, λοιπόν, του αμιγώς ηλεκτρικού αυτοκινήτου αγγίζει τα 49.990 ευρώ έναντι των 42.990 ευρώ μέχρι πρότινος. Ουσιαστικά, παρατηρούμε αύξηση της τάξεως του 17% της τιμής.
Tesla και Defra ετοιμάζουν ηλεκτρικά τρακτέρ!
Η αύξηση της τιμής των διαφορετικών εκδόσεων
Κανείς δεν περίμενε την αύξηση της τιμής στη βασική πισωκίνητη έκδοση του Model 3. Οι πρόσφατες, μάλιστα, αυξήσεις στις τετρακίνητες εκδόσεις του μοντέλου δεν επηρέασαν την τιμολόγηση της βασικής έκδοσης.
Ακρίβυναν και τα Tesla στην Ελλάδα!
Επιπλέον, η αύξηση της τιμής από την Tesla αλλάζει και την κλίμακα φορολόγησης του μοντέλου. Θεωρείται, δηλαδή, με την αύξηση της τιμής ως πολυτελές από τις γερμανικές αρχές.
Η απήχηση του Model 3 και η επιδότηση του
Το Tesla Model 3 γνωρίζει μεγάλη απήχηση στην αγορά της Γερμανίας. Συγκεκριμένα, το πιο φθηνό Model 3 μπορεί να το παραλάβει κανείς Μάιο του 2023, σύμφωνα με τη γερμανική ιστοσελίδα της Tesla.
Επιπλέον, το Model 3 είχε μέχρι πρότινος από το κράτος και την κατασκευάστρια εταιρεία συνολική επιδότηση 9.000 ευρώ. Μετά την αύξηση, όμως, της τιμής από την Tesla η επιδότηση φτάνει τις 7.500 ευρώ, καθώς η τιμή του μοντέλου κυμαίνεται μεταξύ 45.000 και 65.000 ευρώ κατά το γερμανικό νόμο.
Ο Έλον Μασκ είναι ο νέος μεγαλομέτοχος του Twitter
Οι γερμανικές επιδοτήσεις για ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τις επιδοτήσεις των αμιγώς ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων για το 2023 θα επανεξετάσει η γερμανική κυβέρνηση. Κάτι τέτοιο, λοιπόν, μπορεί να επηρεάσει το τελικό κόστος της αγοράς ενός αμιγώς ηλεκτρικού η plug-in υβριδικού αυτοκινήτου ανάλογα με το χρόνο της παραλαβής του.
Συγκεκριμένα, την αίτηση της επιδότησης υποβάλλει κανείς την ημερομηνία της ταξινόμησης του αυτοκινήτου και όχι κατά την ημερομηνία αγοράς.
Tesla: Αυτό είναι το Plan 3 του Έλον Μασκ
Τι προκάλεσε την ανατιμολόγηση του Tesla Model 3
Εκτός από την υψηλή ζήτηση, την αύξηση των τιμών επηρεάζουν και άλλοι παράγοντες, όπως η τιμή των πρώτων υλών. Το αυξημένο κόστος του νικελίου, για παράδειγμα, αποτελεί την αιτία του ακριβού κόστους παραγωγής των μπαταριών για ηλεκτρικά οχήματα.
Tesla: Ο Έλον Μασκ «τα έσπασε» στο Βερολίνο
Επιπλέον, η έλλειψη των ημιαγωγών (τσιπ) αναγκάζει πολλούς κατασκευαστές στην παράδοση οχημάτων χωρίς συγκεκριμένα χαρακτηριστικά. Τέλος, η Tesla δεν αναφέρθηκε καθόλου στους λόγους αύξησης της τιμής του Model 3.