Tesla: Αυτό είναι το Plan 3 του Έλον Μασκ

Ο ιδιοκτήτης της Tesla ανακοίνωσε την επεξεργασία του νέου προγράμματος της εταιρείας χωρίς την αποκάλυψη λεπτομερειών.

Ακούστε το άρθρο

Ο Έλον Μασκ ανακοίνωσε την εκπόνηση του τρίτου πλάνου της Tesla, χωρίς να προχωρά σε αποκάλυψη των βασικών στόχων.

Είναι το τρίτο σχέδιο για την αμερικανική εταιρεία μετά το 2016, όταν ο ίδιος ανακοίνωσε το δεύτερο πλάνο, το Part Deux. Το πρώτο πλάνο, Part One, είχε ανακοινώσει ο Μασκ το 2006, όταν αποκάλυψε τον λόγο ίδρυσης της Tesla.

Ακρίβυναν και τα Tesla στην Ελλάδα!

Τι περιλαμβάνει το Tesla Plan 3

Κατά πάσα πιθανότητα το τρίτο πλάνο για την Tesla θα περιλαμβάνει ένα φθηνό ηλεκτρικό αυτοκίνητο, του οποίου η τιμή θα ανέρχεται στα 25.000 δολάρια. Ακόμα, ο Μασκ θα προωθήσει την ανάπτυξη της ρομποτικής.

Τον περασμένο, μάλιστα, Αύγουστο η εταιρεία ανακοίνωσε το Tesla Bot. Επομένως, δεν θα προκαλούσε έκπληξη η έλευση ενός ρομπότ τεχνητής νοημοσύνης στο πλαίσιο του τρίτου πλάνου.

Επιπρόσθετα, το τρίτο πλάνο ενδεχομένως να δώσει προτεραιότητα στο Cybertruck του Part Deux, το οποίο δεν έχει ακόμα τη μορφή παραγωγής.

Τέλος, είναι πιθανή η εξερεύνηση του διαστήματος με τη SpaceX. Είναι γνωστό, άλλωστε, το ενδιαφέρον του για τον πλανήτη Άρη και τη μετοίκηση της ανθρωπότητας σε άλλο πλανήτη.

Βανδάλισαν 11 ετοιμοπαράδοτα αυτοκίνητα

Το Part One

Ο Musk κατά την ανακοίνωση του πρώτου πλάνου της Tesla είχε αναφέρει τον λόγο ίδρυσης της. Συγκεκριμένα, ο Elon Musk με την Tesla ήθελε να συμβάλλει στη μετάβαση από μια οικονομία εξόρυξης και καύσης υδρογονανθράκων σε μία οικονομία ηλιακής ηλεκτρικής ενέργειας.

Κάτι τέτοιο, μάλιστα, θεωρεί ο ιδιοκτήτης της αμερικανικής φίρμας ότι είναι η κύρια βιώσιμη λύση του μέλλοντος.

Ένα Model S από την Ουκρανία έμεινε από μπαταρία

Επιπλέον, το πρώτο πλάνο της Tesla ήταν αυτό, το οποίο πέτυχε τους περισσότερους από τους στόχους του. Βέβαια, κανείς δεν θεωρεί ότι το Part One κατάφερε τη μαζική παραγωγή προσιτών οικονομικά ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Το Part Deux

Το δεύτερο πλάνο της Tesla ήταν το πιο φιλόδοξο χωρίς, όμως, να ολοκληρώσει τους στόχους του. Συγκεκριμένα, περιλάμβανε την παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων διαφορετικών κατηγοριών και επενδύσεις σε ηλιακές οροφές και νέες μπαταρίες.

Επιπλέον, θα τελειοποιούσε την αυτόνομη οδήγηση, ώστε τα αυτοκίνητα να λειτουργούν ως ταξί, όταν δεν τα χρειάζονταν οι ιδιοκτήτες τους. Επιπρόσθετα, κατά τη διάρκεια του Part Deux ο Musk ίδρυσε τη SolarCity και την Powerwall.

Γκάφα ολκής από την Tesla!

Τέλος, μετά την πάροδο 6 ετών από την ανακοίνωση του εν λόγω προγράμματος ο Musk προχώρησε στην παραγωγή ενός SUV, του Model Y, ηλιακών στεγών και ηλιακών συλλεκτών.

 

abb_img