Ο στόχος της Mercedes-Benz να αποτελεί την κορυφαία μάρκα ηλεκτρικών φορτηγών, παίρνει σάρκα και οστά. H γερμανική εταιρεία συμπλήρωσε 25.000 ηλεκτρικά φορτηγά με μπαταρία, τα οποία μπήκαν για πρώτη φορά στην παραγωγή το 2010. Τότε ένας περιορισμένος αριθμός Vito E-Cell, βγήκε από τη γραμμή παραγωγής.
Mercedes-Benz Vision EQXX: Ατελείωτη αυτονομία!
Η τρέχουσα σειρά περιλαμβάνει τα eVito, eSpinter και EQV 300. To πρώτο ήταν διαθέσιμο στην αγορά το 2017, το δεύτερο το 2019 και τέλος το τρίτο το 2020.
Τα επόμενα βήματα της Mercedes-Benz
Η γερμανική μάρκα δεν επαναπαύεται και σχεδιάζει ήδη τα μελλοντικά της πλάνα. Δηλαδή το λανσάρισμα των νέων Mercedes-Benz eCitan και Mercedes-Benz EQT το 2022. Επιπλέον, το EQT θα είναι αρχικά 5θέσιο και έπειτα 7θέσιο, το οποίο θα είναι διαθέσιμο το 2023.
Τα πλάνα της Mercedes-Benz για το μέλλον είναι ηλεκτρικά!
Με βάση αυτό, όλη η γενιά των επαγγελματικών οχημάτων θα είναι ηλεκτροκίνητη, καθώς όλα τα μοντέλα θα είναι διαθέσιμα σε ηλεκτρικές εκδόσεις. Η γερμανική εταιρεία θα γίνει αμιγώς ηλεκτρική μέχρι το τέλος της δεκαετίας.
Ο επικεφαλής της Mercedes-Benz, Mathias Geisen, δήλωσε:
«Έχουμε έναν ξεκάθαρο στόχο, θέλουμε να είμαστε ο κορυφαίος κατασκευαστής στον τομέα των ηλεκτρικών φορτηγών μακροπρόθεσμα. Και για αυτό έχουμε ένα εξαιρετικό σημείο εκκίνησης.
Στην Ελλάδα οι Mercedes-AMG SL 55 4MATIC+ και SL 63 4MATIC+
«Έχουμε ευθυγραμμίσει σαφώς τη στρατηγική μας για να επεκτείνουμε περαιτέρω αυτή τη θέση. Με το eCitan και στο μέλλον, το EQT, ολοκληρώνουμε τη γκάμα των προϊόντων μας φέτος, προσφέροντας eVans σε όλους τους τομείς».
Η επόμενη γενιά του eSprinter είναι κοντά
Η παραγωγή της επόμενης γενιάς του eSprinter θα ξεκινήσει στο Τσάρλεστον της Νότιας Καρολίνας, στις ΗΠΑ, το 2023.
Η Mercedes-Benz Vision EQXX κρύβει το μέλλον!
Η Mercedes-Benz έχει προχωρήσει σε επένδυση 350.000.000 ευρώ στο νέο eSprinter. Τα 150.000.000 ευρώ από αυτά θα είναι επένδυση στην προσαρμογή της παραγωγής στα τρία εργοστάσια.
Τέλος, από τα μέσα της δεκαετίας, όλα τα νέα Van θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά. Έχοντας ως βάση τη θεμελιωδώς νέα, αρθρωτή και πλήρως ηλεκτρική αρχιτεκτονική φορτηγών, VAN.EA, όπως ανακοίνωσε η εταιρεία.