Η Ford συνεχίζει με αμείωτη ένταση τον μετασχηματισμό των επιχειρήσεών της στην Ευρώπη, στοχεύοντας πάντα στην ηλεκτροκίνηση. Μάλιστα, στο πλαίσιο του εν λόγω μετασχηματισμού μεταβίβασε την ιδιοκτησία από το εργοστάσιο της στην Κραϊόβα της Ρουμανίας, στην Ford Otosan.
Πρόκειται δηλαδή για μια κοινοπραξία που έχει ιδρύσει η αμερικανική εταιρεία με την τουρκική Koc Holding. Το νέο εργοστάσιο θα έχει καταλυτικό ρόλο στον σχεδιασμό και την ανάπτυξη για την αγορά των επαγγελματικών οχημάτων της φίρμας στην Ευρώπη.
Ford Mustang Mach-E: Διαθέσιμη για online παραγγελία!
Επενδύσεις στη Ρουμανία
Από την πλευρά της, η κοινοπραξία ανακοίνωσε επένδυση 490 εκατομμυρίων ευρώ στο εργοστάσιο τα επόμενα τρία χρόνια. Με στόχο την αύξηση των παραγωγικών δυνατοτήτων του.
Η κοινοπραξία θα παράγει στην Κραϊόβα την επόμενη γενιά Transit Courier, συμπεριλαμβανομένων των μοντέλων Van και Combi. Θα τα λανσάρει στην αγορά το 2023, ενώ το 2024 θα ξεκινήσει η παραγωγή της αμιγώς ηλεκτρικής έκδοσής του. Επιπλέον, θα συνεχίσει την παραγωγή του best-seller Ford Puma, εντάσσοντας στη γκάμα του μια νέα αμιγώς ηλεκτρική έκδοση, επίσης το 2024.
Το Ford Pro Electric SuperVan «καλπάζει» με… 2.000 ίππους!
Κινήσεις σε Γερμανία και Ισπανία
Συνεχίζοντας με τις κινήσεις της στην Ευρώπη, η μάρκα επενδύει το ποσό των 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων στις επιχειρήσεις της στην Κολωνία. Ξεκινώντας, επίσης την παραγωγή ηλεκτρικών επιβατικών οχημάτων από το 2023.
Παράλληλα, η φίρμα επιβεβαίωσε ότι επέλεξε το εργοστάσιό της στη Βαλένθια της Ισπανίας ως το «εκλεκτό» για τη συναρμολόγηση οχημάτων. με βάση την αρχιτεκτονική ηλεκτρικών οχημάτων επόμενης γενιάς.
Τα νέα ηλεκτρικά της Ford θα έρχονται από την… Ισπανία!
Η Ford Otosan θα κυριαρχήσει στην παραγωγή ηλεκτρικών
Επιπλέον, η αμερικανική μάρκα επιδιώκει την πώληση περισσότερων από 600.000 ηλεκτρικών οχημάτων μέχρι και το 2026. Σύμφωνα και με τον παγκόσμιο στόχο που έχει θέσει.
Η Ford ανέλαβε επίσημα τις εγκαταστάσεις στην Κραϊόβα πριν από 14 χρόνια, επενδύοντας σε αυτές 2 δισεκατομμύρια δολάρια. Τέλος, η μεταβίβασή του στη Ford Otosan, θα επιτρέψει την παραγωγή περισσότερων από 900.000 οχημάτων.