Νέα Υόρκη: Τέλος οι θερμικοί κινητήρες από το 2035

Η Νέα Υόρκη σκοπεύει να απαγορεύσει από το 2035 την πώληση αυτοκινήτων που φέρουν κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Ακούστε το άρθρο

Μετά την πολιτεία της Καλιφόρνιας σειρά παίρνει και η Νέα Υόρκη στην εφαρμογή της απαγόρευσης πώλησης αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες. Οι πωλήσεις αυτοκινήτων μετά το 2035 στην πολιτεία της Νέας Υόρκης, θα αφορούν οχήματα μηδενικών εκπομπών άνθρακα. Με τη νέα πρακτική, η πολιτεία στοχεύει στην καταπολέμηση του νέφους και της κλιματικής αλλαγής.

Γερμανία: Όχι στην απαγόρευση των θερμικών κινητήρων

Τι θα αλλάξει στη Νέα Υόρκη

Αρχικά, δεν θα είναι δυνατή η πώληση αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και diesel από το 2035 και έπειτα. Προφανώς, η απαγόρευση δεν περιλαμβάνει τα plug-in υβριδικά μοντέλα. Προφανώς, οι αυτοκινητοβιομηχανίες θα πωλούν στην αμερικάνικη πολιτεία μόνο plug-in υβριδικά και αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα, καθώς και μοντέλα με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου.

Η πολιτεία επιθυμεί μέχρι το 2026 οι πωλήσεις ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών να αποτελούν το 35% των ετήσιων πωλήσεων. Μάλιστα, το ποσοστό αυτό το 2030 θα αγγίξει το 60% και το 2035 το 100%.

Επίσημο: Το 2035 η απαγόρευση των θερμικών κινητήρων!

Παράλληλα, η Νέα Υόρκη για την υποστήριξη της στρατηγικής της, θα προχωρήσει σε ορισμένες επενδύσεις. Συγκεκριμένα, θα επενδύσει περισσότερα από 1 δισ. δολάρια τα επόμενα 5 χρόνια, για την προώθηση των αυτοκινήτων μηδενικών ρύπων, δίνοντας εκπτώσεις για αγορά. Επιπλέον, θα προσφέρει επιχορηγήσεις για την επέκταση των υποδομών φόρτισης. Τέλος, θα δώσει τα απαραίτητα κονδύλια στην πρωτοβουλία «EV Make Ready», η οποία στοχεύει στην επέκταση των σχετικών υποδομών.

Απαγόρευση θερμικών κινητήρων: Ποιες εταιρείες είναι θετικές;

Τι συμβαίνει στην Ευρωπαϊκή ένωση;

Στο Λουξεμβούργο, οι Υπουργοί Περιβάλλοντος ενέκριναν την πρόταση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την απαγόρευση της πώλησης νέων αυτοκινήτων με θερμικούς κινητήρες από το 2035. Άρα, απομένει ο σχετικός συμβιβασμός με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο για την υλοποίηση της πρότασης.

Ωστόσο, η απόφαση για την κλιματική ουδετερότητα των αυτοκινήτων δεν περιλαμβάνει τις αυτοκινητοβιομηχανίες σπορ αυτοκινήτων. Ουσιαστικά, εξαιρούνται από την απόφαση για 5 επιπλέον χρόνια, όσες αυτοκινητοβιομηχανίες παράγουν λιγότερα από 10.000 αυτοκίνητα το χρόνο. Δηλαδή, η συγκεκριμένη εξαίρεση αφορά αυτοκινητοβιομηχανίες πολυτελών και σπορ αυτοκινήτων.

abb_img