Η αύξηση της γκάμας των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων της Volkswagen οδηγεί στην υιοθέτηση μίας διαφορετικής ονοματολογίας. Ουσιαστικά, η γερμανική φίρμα έχει στόχο την εύκολη αναγνώριση των μοντέλων της σε κάθε αγορά παγκοσμίως.
Παράλληλα, ο COO της Volkswagen παραχώρησε ορισμένες δηλώσεις για το μέλλον της SEAT και την ξεχωριστή πορεία της από την Cupra.
Volkswagen: Ηλεκτρικό μοντέλο με τιμή κάτω από 25.000 ευρώ!
Νέα ονομασία για τα ηλεκτρικά SUV της Volkswagen
Τα αμιγώς ηλεκτρικά SUV της Volkswagen θα αλλάξουν κατά πάσα πιθανότητα ονομασία. Ουσιαστικά, η ονομασία των νέων οχημάτων θα φέρει επιπλέον το γράμμα X. Την πρόθεση για την αλλαγή στην ονομασία, επιβεβαίωσε και ο COO της Volkswagen, Thomas Schäfer.
Μάλιστα, ανέφερε ότι μία πιθανή επιλογή για το τμήμα SUV της φίρμας είναι να φέρει την ονομασία X. Ωστόσο, κατά τον ίδιο, θα είχε μεγαλύτερο νόημα μία ονομασία με αρίθμηση και το γράμμα X.
Παράλληλα, εξέφρασε τις σκέψεις του σχετικά με το συνδυασμό των ονομάτων με μεγάλη δυναμική μοντέλων με την επωνυμία ID. Συγκεκριμένα, ανέφερε τα μοντέλα Golf και Polo, τα οποία έχουν τεράστια αξία. Ουσιαστικά η σκέψη του αφορά το μέλλον μετά την κατάργηση των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης.
Volkswagen: Επαναφέρει τους φυσικούς διακόπτες στα τιμόνια
Ποιο θα βαφτίσουν πρώτο;
Το όχημα, το οποίο θα δούμε για πρώτη φορά με τη νέα ονομασία, ίσως είναι ένα SUV ID.3 για την ευρωπαϊκή αγορά. Ουσιαστικά, θα είναι ένα αμιγώς ηλεκτρικό SUV, το οποίο η μάρκα τοποθετεί δίπλα στο Hatchback. Τέλος, σύμφωνα με τις ίδιες φήμες, θα δούμε το νέο μοντέλο με τη νέα ονομασία μέσα στο 2025.
Το Volkswagen Trinity έρχεται με αυτονομία 1.000 χιλιομέτρων!
Τι θα γίνει με τη SEAT;
Ο όμιλος Volkswagen το 2018 έκανε ξεχωριστή την Cupra από τη SEAT. Μάλιστα, είναι εμφανής η μεγαλύτερη επένδυση στην Cupra, με την οποία στοχεύει σε ένα πιο νεανικό κοινό, παρά στη SEAT. Επιπλέον, οι πωλήσεις της SEAT παρουσίασαν μείωση τόσο τον Ιούλιο, όσο και τον Αύγουστο του 2022.
Πιο συγκεκριμένα, η μείωση τον Ιούλιο άγγιξε το 45%, ενώ τον Αύγουστο το 42%, σε σχέση με τους αντίστοιχους μήνες του 2021. Τέλος, σύμφωνα με τον COO της Volkswagen, το πιο πιθανό είναι να παρακολουθήσουμε τη μετατροπή της SEAT σε μια εταιρεία κινητικότητας στα πρότυπα της Mobilize και της Renault.
Volkswagen Golf: Πεντάστερο στην ασφάλεια για πολλοστή φορά
Ο Thomas Schäfer δήλωσε σχετικά με τη SEAT:
«Δεν σκοτώνουμε τη SEAT. Πρέπει απλώς να αποφασίσουμε για το μέλλον της. Είναι μια χαρά μέχρι το 2028 ή το 2029. Είναι μια μάρκα εισαγωγικού επιπέδου για νέους πελάτες. Σημειώνει αξιόλογες πωλήσεις στην Ισπανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και την Αυστρία. Η Cupra είναι το μέλλον της SEAT και θα προχωρήσει πολύ πιο γρήγορα στην ηλεκτροκίνηση».