Η μετατροπή κλασικών αυτοκινήτων σε ηλεκτρικά έχει γίνει εξαιρετικά δημοφιλής, με πολλές εταιρείες να προσφέρουν τέτοιες υπηρεσίες. Η βρετανική εταιρεία, Electrogenic, προσφέρει σε ιδιοκτήτες κλασικών οχημάτων ένα έτοιμο κιτ για τη μετατροπή του αυτοκινήτου τους, σε ηλεκτρικό.
Τα εύκολα στην εγκατάσταση κιτ, θα είναι διαθέσιμα σε όλο τον κόσμο για τα μοντέλα Land Rover Defender, Jaguar E-Type και Porsche 911.
Renault: Πώς γίνεται η μετατροπή συμβατικού σε ηλεκτρικό;
Το κιτ της Electrogenic διαθέτει 3 προγράμματα οδήγησης
Τα κιτ μετατροπής περιλαμβάνουν ειδικό σύστημα διαχείρισης, πλακέτες τυπωμένων κυκλωμάτων (PCB), καθώς και ψηφιακά όργανα.
Ο οδηγός έχει στη διάθεσή του τρία προγράμματα οδήγησης (Sport, Eco, Traffic), τα οποία βελτιώνουν την οδηγική εμπειρία. Επιπλέον, στην περίπτωση του Defender, διαθέσιμη είναι μία ακόμα επιλογή, αυτή του ελέγχου κατάβασης έντονης κατωφέρειας.
Επιπλέον, η Electrogenic ισχυρίζεται ότι έχει αναπτύξει ένα μοναδικό σύστημα για τη δημιουργία μπαταριών υψηλής πυκνότητας. Τα κιτ της βρετανικής εταιρείας έχουν σχεδιαστεί, ώστε να διατηρούν την υπάρχουσα δομή και αρχιτεκτονική των οχημάτων. Φυσικά, αυτό διασφαλίζει ότι η μετατροπή σε ηλεκτρικό όχημα είναι πλήρως αναστρέψιμη.
Αξίζει τελικά η μετατροπή σε ηλεκτρικό;
Τα χαρακτηριστικά των 3 εξηλεκτρισμένων μοντέλων
Το κιτ μετατροπής για οχήματα Land Rover είναι διαθέσιμο για τα μοντέλα Defender 90,110 και 127 που είναι κατασκευασμένα πριν το 2016. Μάλιστα, υπάρχουν τρεις επιλογές μπαταρίας–ηλεκτροκινητήρα στον κατάλογο της Electrogenic.
Ο πρώτος συνδυασμός αφορά το κιτ Ε62, το οποίο περιλαμβάνει μία μπαταρία 62 kWh αλλά και ένα ηλεκτρικό μοτέρ 120 kW. Η συνολική αυτονομία που προσφέρει αυτό το πακέτο είναι σύμφωνα με την εταιρεία, 193 χιλιόμετρα.
Επιπλέον, διαθέσιμα είναι τα E70 και E93 που διαθέτουν κινητήρα 150 kW με χωρητικότητα μπαταρίας 70 kWh και 93 kWh, αντίστοιχα. Μάλιστα, αυτά προσφέρουν αυτονομία 209 χιλιομέτρων για το Ε70 και 241 χιλιομέτρων για το Ε93.
Ιταλία: Επιδότηση για μετατροπή συμβατικού σε ηλεκτρικό
Το Jaguar E-Type και σε σπορ παραλλαγή
Το Jaguar E-Type είναι ένα άλλο βρετανικό αυτοκίνητο-σύμβολο για το οποίο η Electrogenic προσφέρει αρκετά κιτ μετατροπής EV. Αυτά, διαθέτουν είτε μία μπαταρία 43 kWh είτε μία με χωρητικότητα 62 kWh. Και στις δύο περιπτώσεις, συνεργάζονται με ένα ηλεκτροκινητήρα 120 kW και προσφέρουν αυτονομία 240 και 320 χιλιομέτρων αντίστοιχα.
Βέβαια, υπάρχει και μια σπορ παραλλαγή με μπαταρία 48 kWh και κινητήρα 150 kW. Έτσι, η ηλεκτρική E-Type, μπορεί να κάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από πέντε δευτερόλεπτα, με αυτονομία 267 χιλιόμετρα.
Οι Porsche Taycan έγιναν 100.000!
Τέλος, για την Porsche 911 και πιο συγκεκριμένα τις G-Body και 964, υπάρχουν δύο κιτ διαθέσιμα. Όμως και στις δύο περιπτώσεις είναι φέρουν μία μπαταρία χωρητικότητας 62 kW. Πρώτα, το κιτ Ε62 εφοδιάζεται με ένα ηλεκτροκινητήρα 160 kW και επιτυγχάνει το 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 5 δευτερόλεπτα.
Το δεύτερο διαθέσιμο κιτ Ε62s όμως, προσφέρει αξιοσημείωτες επιδόσεις στο γερμανικό κλασικό σπορ μοντέλο. Με ένα ηλεκτρικό μοτέρ των 240 kW, η εξηλεκτρισμένη Porsche χρειάζεται μόλις 3,8 δευτερόλεπτα ώστε να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση. Νούμερο, το οποίο θα ζήλευαν αρκετές σπορ σημερινές κατασκευές, με θερμικό κινητήρα.
Τέλος και τα δύο κιτ, σύμφωνα με την εταιρεία, προσφέρουν αυτονομία περίπου 320 χιλιομέτρων στο κλασικό κουπέ.