Η εξαγορά του Twitter από τον Έλον Μασκ έχει προκαλέσει διάφορες αντιδράσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία. Μάλιστα, μία από τις εταιρείες που αντέδρασε μετά τις νέες εξελίξεις στο Twitter, είναι η Volkswagen.
Σε πρώτη φάση ο όμιλος VW κάλεσε τις εταιρείες του να σταματήσουν τις διαφημίσεις στο Twitter. Παράλληλα, ανακοίνωσε την παρακολούθηση της κατάστασης και την απόφαση των επόμενων κινήσεων του ανάλογα με την πορεία της νέας κατάστασης.
Η καρέκλα γραφείου της Volkswagen πάει με… 20 χλμ./ώρα!
Η επόμενη κίνηση της Volkswagen σχετικά με το Twitter
Η Volkswagen μετά τις πρόσφατες εξελίξεις στο Twitter υπό τις οδηγίες του Έλον Μασκ αλλάζει τηn στρατηγική της. Συγκεκριμένα, δημιούργησε λογαριασμό στην πλατφόρμα Mastodon. Μάλιστα, η γερμανική φίρμα χαρακτήρισε την πλατφόρμα Mastodon ελκυστική και εξέφρασε την επιθυμία της για δοκιμή.
Η Volkswagen εξελίσσει κυψέλες υδρογόνου
Τι είναι το Mastodon;
Το Mastodon αποτελεί μία δωρεάν πλατφόρμα micro-blogging ανοιχτού κώδικα, την οποία διευθύνει μία γερμανική μη κερδοσκοπική οργάνωση. Ουσιαστικά, η συγκεκριμένη πλατφόρμα παρουσιάζει αρκετές ομοιότητες με το Twitter.
Οι χρήστες της απαντούν σε αναρτήσεις και τις αναδημοσιεύουν. Επιπλέον, το εν λόγω μέσο φιλοξενούν αποκεντρωμένοι διακομιστές, οι οποίοι δεν ανήκουν σε ένα συγκεκριμένο φυσικό πρόσωπο ή φορέα.
Ακόμη, για την εγγραφή των χρηστών είναι απαραίτητη η επιλογή διακομιστή. Στην περίπτωση ιδιωτικών διακομιστών, οι χρήστες υποβάλλουν αίτηση για πρόσκληση. Επιπρόσθετα το τυπικό όριο των χαρακτήρων στις δημοσιεύσεις του Mastodon είναι 500, αλλά υπάρχουν και εξαιρέσεις από ορισμένους servers. Τέλος, οι εγγραφές στο Mastodon παρουσιάζουν αύξηση από τότε που ο Έλον Μασκ ανέλαβε τα ηνία του Twitter.
Φουλ της τεχνολογίας για το Volkswagen ID.Buzz
Οι αντιδράσεις άλλων εταιρειών
Η General Motors σταμάτησε την πληρωμή για τη δημιουργία διαφημίσεων, τουλάχιστον προσωρινά. Παράλληλα, αξιολογεί την πορεία του Twitter υπό τη διοίκηση του Έλον Μασκ.
Ακόμη, η Citroën χιουμοριστικά χαιρέτισε μέσω ενός Tweet την πλατφόρμα, η οποία ανήκει πια σε έναν από τους ανταγωνιστές της. Τέλος, o CEO της Fisker διέγραψε τον προσωπικό του λογαριασμό στο Twitter μετά την ανακοίνωση της νέας διοίκησης του Twitter.