Φουλ της τεχνολογίας για το Volkswagen ID.Buzz

Η Volkswagen χρησιμοποιεί swarm data στο ID.Buzz και έχει ως στόχο να κάνει το επόμενο βήμα προς την πλήρως αυτοματοποιημένη οδήγηση.

Ακούστε το άρθρο

Το Volkswagen ID.Buzz κάνει τα πάντα! Μπορεί να πραγματοποιεί υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας στον αυτοκινητόδρομο όταν ο οδηγός πατήσει για λίγο τον μοχλό των φλας. Επιπλέον, μπορεί να χρησιμοποιήσει swarm data ή επίσης να μάθει επαναλαμβανόμενους ελιγμούς για την στάθμευση.

Πιο συγκεκριμένα, το γερμανικό μοντέλο κυκλοφορεί με νέα έξυπνα συστήματα υποβοήθησης που κάνουν την οδήγηση ακόμα πιο άνετη και ασφαλή. Αυτό είναι σύμφωνο με τη δέσμευση της Volkswagen να κάνει τις πιο σύγχρονες τεχνολογίες προσβάσιμες σε μία διευρυμένη βάση αγοραστικού κοινού.

Το Volkswagen ID.Buzz στη συγκοινωνία της Αστυπάλαιας!

Τι είναι τα smart data του ID.Buzz;

Αρχικά, ας εξηγήσουμε τι σημαίνει ο όρος swarm data και ποια είναι τα οφέλη αυτής της τεχνολογίας. Τα swarm data ή αλλιώς «δεδομένα σμήνους», είναι στοιχεία που συλλέγονται από διάφορες πηγές και μοιράζονται μεταξύ τους.

Με τη χρήση swarm data, η Volkswagen κάνει το επόμενο βήμα προς την πλήρως αυτοματοποιημένη οδήγηση. Μάλιστα, τα ανώνυμα δεδομένα προκύπτουν από αρκετές εκατοντάδες χιλιάδες οχήματα του Ομίλου Volkswagen.

Έτσι, το σύνολο των οχημάτων συλλέγει πληροφορίες από την περιοχή γύρω από το όχημα και μεταδίδει αυτόματα αυτές τις πληροφορίες στο cloud. Από εκεί, εξατομικευμένα δεδομένα αποστέλλονται στα συμμετέχοντα μοντέλα Volkswagen που κινούνται την ίδια στιγμή στα αντίστοιχα τμήματα της διαδρομής.

Το Volkswagen ID.Buzz Cargo είναι το «International Van Of The Year 2023»

Το Travel Assist στο Volkswagen ID.Buzz

Το προαιρετικό Travel Assist μπορεί να κρατά το όχημα στη λωρίδα και να διατηρεί σταθερή απόσταση από το προπορευόμενο όχημα. Παράλληλα, εξασφαλίζει ότι το όχημα διατηρεί τη μέγιστη ταχύτητα που έχει ορίσει ο οδηγός (Adaptive Cruise Control- ACC).

Μεταξύ άλλων, χρησιμοποιεί το ενεργό σύστημα καθοδήγησης λωρίδας (Lane Assist) ώστε κρατά σταθερά το όχημα στο μέσο της λωρίδας του.

Φυσικά, το Travel Assist είναι ανάλογο με το στυλ οδήγησης του οδηγού. Έτσι μπορεί να κρατήσει το όχημα πιο αριστερά ή πιο δεξιά στη λωρίδα αντί ακριβώς στο κέντρο.

Επιπλέον, διαθέτει Cruise Control με λειτουργία πρόβλεψης (Predictive cruise control- pACC) καθώς και λειτουργία υποβοήθησης στις στροφές. Σε αυτή την περίπτωση, η ταχύτητα του οχήματος μπορεί να προσαρμοστεί στα νόμιμα όρια ταχύτητας και στην μορφή της διαδρομής (στροφές, κυκλικούς κόμβους κ.λπ.).

Ξεπουλάει το Volkswagen ID.Buzz!

Οι νέες δυνατότητες του Travel Assist

Ας υποθέσουμε ότι σε μία περιοχή είναι διαθέσιμα ανώνυμα swarm data από άλλα μοντέλα της μάρκας. Τότε το γερμανικό μοντέλο που είναι εξοπλισμένο με το νέο Travel Assist χρησιμοποιεί μόνο μία καθορισμένη σήμανση λωρίδας δρόμου για να κρατήσει το όχημα στη λωρίδα.

Σε αυτήν την περίπτωση, το σύστημα υποβοήθησης μπορεί να είναι διαθέσιμο σε επαρχιακούς δρόμους χωρίς κεντρική διαγράμμιση λωρίδας. Την αποτελεσματικότητα του Travel Assist αυξάνει ακόμη περισσότερο η χρήση swarm data, βελτιώνοντας την άνεση και το επίπεδο υποβοήθησης προς τον οδηγό.

Και η Volkswagen αποχαιρετά το car sharing

Το Park Assist Plus στο Volkswagen ID.Buzz

Το δεύτερο προαιρετικό σύστημα υποβοήθησης στο ID.Buzz είναι το Park Assist Plus με λειτουργία μνήμης. Αυτό το σύστημα μπορεί να «διδάξει» στο όχημα έως και πέντε ατομικούς ελιγμούς στάθμευσης.

Ειδικότερα, η λειτουργία μνήμης «θυμάται» τις διαδικασίες στάθμευσης σε ταχύτητες κάτω των 40 χλμ./ώρα και μπορεί να καλύψει αποστάσεις έως και 50 μέτρα. Αυτό επιτρέπει στο όχημα να σταθμεύει σε ανοιχτό χώρο ή γκαράζ, για παράδειγμα.

Τέλος, ο οδηγός πρέπει να σταθμεύσει το όχημα μόνο μία φορά και να αποθηκεύσει τη διαδικασία στάθμευσης. Το ID.Buzz μπορεί στη συνέχεια να επαναλάβει μόνο του τον ελιγμό στάθμευσης που έμαθε.

abb_img