Τα αυτοκίνητα της Bentley διαθέτουν το «Flying B» από τα μέσα της δεκαετίας του 1920. Μάλιστα, το σημερινό σχέδιο αποτελεί την έκτη εκδοχή του. Έτσι, για την πιο πρόσφατη Flying Spur, οι σχεδιαστές και οι μηχανικοί της Bentley είχαν μία πρόκληση. Αποφάσισαν να αναβαθμίσουν την τέχνη και την τεχνική κατασκευής του «Flying B» σε ακόμη υψηλότερο επίπεδο.
Το έμβλημα που κοσμεί τη Flying Spur Mulliner είναι το πρώτο στην ιστορία της Bentley που αναπτύχθηκε ψηφιακά. Επιπλέον, είναι το πρώτο που διαθέτει μία πλάκα κάλυψης, η οποία το αντικαθιστά όταν αποθηκεύεται μέσα στη μάσκα. Ακόμη, διαθέτει καθαρά ακρυλικά φτερά και για πρώτη φορά εσωτερικό φωτισμό.
Το «Flying B» είναι στάνταρ στοιχείο στην Flying Spur Mulliner, ενώ είναι προαιρετικό σε όλες τις Flying Spur.
Bentley Mulliner Riviera Collection: Μεσογειακή… αύρα!
Με διαδικασία χύτευσης η κατασκευή του Bentley Flying B
Το «Flying B» είναι χυτό ως ένα ενιαίο κομμάτι από ανοξείδωτο χάλυβα ποιότητας 316. Διαθέτει μία εξελιγμένη κρυσταλλική δομή, η οποία είναι πολύ σκληρή και ικανή να αντέχει σε ακραίες θερμοκρασίες.
Μάλιστα, για την κατασκευή του εμβλήματος η διαδικασία χύτευσης του «χαμένου κεριού» γίνεται στη Lestercast Ltd. Πιο συγκεκριμένα, είναι μία τεχνική για εξαρτήματα ακριβείας όπως τα πτερύγια αεροστροβίλων. Προφανώς, αυτή η μορφή χύτευσης είναι κατάλληλη για την κατασκευή σύνθετων εξαρτημάτων με αυστηρότερες ανοχές, λεπτότερα τοιχώματα και υψηλό φινίρισμα επιφάνειας.
Η Bentley Bentayga και σε έκδοση Odyssean
Μάλιστα, ολόκληρη η διαδικασία διαρκεί 11 εβδομάδες έως το έμβλημα να είναι έτοιμο για συναρμολόγηση. Τελευταίο στάδιο η τοποθέτηση των κρυστάλλινων ακρυλικών πτερυγίων, της καλωδίωσης και των μικροσκοπικών LED που δημιουργούν ένα μαγικό αποτέλεσμα πάνω στο αυτοκίνητο.
Η εξέλιξη του εμβλήματος «Flying B»
Στα μέσα της δεκαετίας του 1920 υπήρχε ένα περίτεχνο, όρθιο ορειχάλκινο «Β» με φτερά που παραμένουν σε οριζόντια θέση.
Μάλιστα, η Bentley Derby (1931-1939) είχε ένα λογότυπο με ένα μονό πτερύγιο «B» με κλίση προς τα εμπρός, με όψεις έτσι ώστε το «B» να φαίνεται από κάθε πλευρά. Φυσικά, η ενιαία πτέρυγα δεν ήταν δημοφιλής στους ιδιοκτήτες και η σχεδίαση άλλαξε για να διαθέτει δύο πτερύγια που βλέπουν προς τα πίσω.
Επιπλέον, ένα μειονέκτημα αυτού του σχεδίου ήταν ότι τα φτερά προεξείχαν πίσω, ακριβώς πάνω από το καπό. Έτσι, το πρόβλημα ήταν ότι οι ιδιοκτήτες έπρεπε να στρίψουν το «Flying B» στο πλάι όταν άνοιγαν το καπό για να αποφύγουν το βαθούλωμα.
Η Bentley Bacalar δίνει έμπνευση σε αεροσκάφη!
Μάλιστα, επαναλήψεις του σχεδίου σε διαφορετικές μορφές έγιναν σε όλα τα μοντέλα της πολυτελούς φίρμας μέχρι τη δεκαετία του 1970. Έπειτα, η νομοθεσία για την προστασία των πεζών απαγόρευσε τα συμπαγή εμβλήματα πάνω στο καπό και διακόπηκε η κυκλοφορία τους.
Αργότερα, το 2006 έγινε η παρουσίαση ενός αναθεωρημένου σχεδίου του εμβλήματος «Flying B», με ανασυρόμενο πλέον μηχανισμό, για τα μοντέλα Bentley Azure και Brooklands. Τέλος, η ίδια σχεδίαση ήταν η επιλογή και για την Bentley Mulsanne.