Ντεμπούτο στις ΗΠΑ για τον εξωλέμβιο ilmor ION

Ο νέος εξωλέμβιος κινητήρας για μικρά ηλεκτρικά σκάφη ilmor ION, παρουσιάστηκε για πρώτη φορά στο Miami International Boat Show 2023.

Ακούστε το άρθρο

Ο νέος εξωλέμβιος κινητήρας ilmor ION έκανε πρόσφατα την πρώτη του εμφάνιση στις ΗΠΑ και συγκεκριμένα στη Φλόριντα. Εκεί έλαβε χώρα φέτος, όπως και κάθε χρόνο, το «ραντεβού» των σκαφών αναψυχής, «Miami International Boat Show 2023».

Για ακόμη μία χρονιά, η Διεθνής Έκθεση Σκαφών του Μαϊάμι έλαβε χώρα με απόλυτη επιτυχία. Το τετραήμερο από 15-19 Φεβρουαρίου πολλά σκάφη αναψυχής έκαναν πρεμιέρα στην Έκθεση, εκ των οποίων αρκετά ήταν και ηλεκτρικά. Μάλιστα, ο ηλεκτρικός κινητήρας της ION έκανε και αυτός ντεμπούτο στις ΗΠΑ, δείχνοντας το μέλλον των ελαφρών ηλεκτρικών κινητήρων θαλάσσης.

To Chris-Craft Launch 25 GTe «ηλεκτρίζει» τα ύδατα!

Με 8 «ηλεκτρικούς» ίππους και έξυπνο σχεδιασμό ο ilmor ION

Ο ilmor ION έκανε εμφάνιση για πρώτη φορά εκτός ΗΠΑ στα τέλη του 2022, στην έκθεση σκαφών METSTRADE στο Άμστερνταμ. Έχει ισχύ 6 kW ή αλλιώς 8 ίππους. Επιπλέον, διαθέτει μία «Λειτουργία Ενίσχυσης», η οποία μπορεί να προσθέσει περίπου 15% περισσότερη ισχύ για κάποια λεπτά.

Ο νέος ηλεκτρικός κινητήρας παρουσιάζει έναν προοδευτικό σχεδιασμό. Ειδικότερα, η ομάδα της Ilmor πρόσθεσε κρίσιμα εξαρτήματα για ψύξη στο υποβρύχιο περίβλημα του κινητήρα, το οποίο επιτρέπει παθητική ψύξη και μεγαλύτερη απόδοση.

Αυτό που ξεχωρίζει στον ION, είναι η πρωτοποριακή λωρίδα φωτισμού RGB LED που περιλαμβάνει η μονάδα κίνησης, τόσο για ορατότητα όσο και για προσαρμογή.

Στο HST Frances είναι μόνο για το προσωπικό!

Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία αναφέρει:

«Αυτός ο ζωηρός φωτισμός ενσωματώθηκε στη σχεδίαση του προϊόντος για να παρέχει μία οπτική ένδειξη της κατάστασης λειτουργίας του κινητήρα για αύξηση της ασφάλειας όταν ο ION είναι σε λειτουργία.

Ωστόσο, ενσωματώθηκαν και άλλοι τρόποι λειτουργίας για να προστεθούν σε ένα ζωντανό περιβάλλον. Οι λειτουργίες περιλαμβάνουν φόρτιση, βάση σύνεσης, τρέξιμο και διάφορες λειτουργίες πάρτι».

Το σύστημα μετάδοσης κίνησης λειτουργεί σε κύκλωμα 48 V. Η εταιρεία συνεργάζεται με αντίστοιχες κατασκευής μπαταριών για την ανάπτυξη λύσεων μπαταριών ιόντων λιθίου και μολύβδου οξέος. Το πρώτο θα επέτρεπε λιγότερο βάρος και μεγαλύτερη διάρκεια ζωής κύκλου, ενώ το δεύτερο θα διατηρούσε την τιμή σε χαμηλά επίπεδα για όσους έχουν επιπλέον χώρο στο σκάφος.

Το Roboat θα λύσει το κυκλοφοριακό στο Άμστερνταμ!

Ο μηχανικός της Ilmor, Jonathan Roos, εξήγησε:

«Έχουμε συνεργαστεί με εταιρείες μπαταριών λιθίου και υποστηρίζουμε μερικούς διαφορετικούς παράγοντες μορφής για να ταιριάζουν σε εφαρμογές διαφορετικών διαστάσεων.

Επίσης, το έχουμε ρυθμίσει να λειτουργεί με μπαταρίες μολύβδου οξέος για εγκαταστάσεις χαμηλού κόστους. Αυτό είναι χαρακτηριστικό για εγκαταστάσεις πλωτών σκαφών, καθώς έχουν το χώρο».

To Voltari 260… βολτάρει με μεγάλη αυτονομία!

Μέχρι στιγμής, πολλά πρωτότυπα έχουν πραγματοποιήσει εκατοντάδες ώρες δοκιμών. Οι μονάδες παραγωγής θα είναι διαθέσιμες τους επόμενους μήνες, καθώς το εργοστάσιο της εταιρείας στο Michigan ξεκινά την παραγωγή.

Τέλος, οι ηλεκτρικοί κινητήρες θα είναι διαθέσιμοι μέσω ενός δικτύου αντιπροσώπων, επιτρέποντας στα ιδιωτικά σκάφη να μετασκευάσουν τα δικά τους σκάφη ή να κατασκευάσουν ένα ηλεκτρικό σκάφος.

abb_img