Ο πρώην παγκόσμιος αστέρας του ποδοσφαίρου Ντέιβιντ Μπέκαμ επενδύει στην ηλεκτροκίνηση, αγοράζοντας το 10% των μετοχών της βρετανικής εταιρίας, Lunaz, η οποία έχει ως αντικείμενο τη μετατροπή και την ανακατασκευή κλασσικών βρετανικών αυτοκινήτων με ηλεκτροκίνητο κινητήρα.
Το ποσό της επένδυσης του Μπέκαμ δεν έγινε γνωστό, αλλά σύμφωνα με αγγλικά ΜΜΕ αφορά σε δεκάδες εκατ. ευρώ.
Μάλιστα, η βρετανική εταιρεία Lunaz, μετά τη συμφωνία της επένδυσης , θα επεκτείνει την γκάμα των αυτοκινήτων. Δημιουργεί επομένως 500 νέες θέσεις εργασίας και τρία νέα τμήματα παραγωγής, στο πλαίσιο της επέκτασής της, έως το 2024.
Η εταιρεία ξεκινησε το 2018 στο Σίλβερστοουν και σε αυτήν έχουν επενδύσει οι οικογένειες Rueben και Barclay
Γκολ του Μπέκαμ στην ηλεκτροκίνηση με τη Lunaz
«Η Lunaz εκπροσωπεί το καλύτερο δείγμα βρετανικής εφευρετικότητας στον τομέα της τεχνολογίας και της σχεδίασης»,
ανέφερε ο Μπέκαμ και πρόσθεσε,
«αυτό που με τράβηξε σε αυτήν την εταιρεία ήταν δουλειά που κάνουν. Αναπαλαιώνουν κάποια από τα πιο όμορφα και κλασσικά αυτοκίνητα, μετατρέποντάς τα σε ηλεκτροκίνητα».
«Ο ιδρυτής της εταιρείας, David Lorenz, και η ομάδα του είναι παγκοσμίου κλάσης μηχανικοί και δημιουργούν κάτι πολύ ιδιαίτερο. Ανυπομονώ να γίνω κι εγώ μέρος αυτής της ανάπτυξης», τόνισε ο βρετανός πρώην ποδοσφαιριστής και πολυπράγμων επιχειρηματίας.
Η Lunaz έχει ήδη ένα ευρύ portfolio κλασσικών αυτοκινήτων, εξηλεκτρίζοντας αυθεντικές, Bentley Continental και Rolls-Royce Phantom V. Πλέον θα δούμε τον εξηλεκτρισμό και άλλων οχημάτων σε παγκόσμιο επίπεδο.
Μάλιστα, ένα από τα πρότζεκτ που ξεκινούν άμεσα είναι αυτό της μετατροπής βαρέων οχημάτων σε ηλεκτροκίνητα, όπως πχ των απορριμματοφόρων.
Όπως αναφέρθηκε πιο πάνω, η επένδυση εκατομμυρίων του Ντέιβιντ Μπέκαμ στην εταιρεία, της δίνει τη δυνατότητα περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων της με τη δημιουργία τριών νέων, ανεξάρτητων τμημάτων.
Το τμήμα Lunaz Design θα εστιάζει στην αναγέννηση των κλασσικών αυτοκινήτων, το τμήμα Lunaz Applied Technologies θα μετασκευάζει τα οχήματα και το τμήμα Lunaz Powertrain θα έχει ως αντικείμενο το σύστημα μετάδοσης της εταιρείας.
Διαβάστε επίσης: Η «επόμενη μέρα» στην Αστυπάλαια, το μελλοντικό εργαστήρι της Ευρώπης για την απολιγνιτοποίηση