Η Lamborghini Revuelto είδε πριν λίγες ώρες τα φώτα της δημοσιότητας, δίνοντας όνομα στο μέχρι στιγμής πρωτότυπο όχημα με κωδικό όνομα LB744. Πρόκειται για το μοντέλο της μάρκας, το οποίο ανοίγει ένα νέο κεφάλαιο στην ιστορία της. Πιο συγκεκριμένα, η Revuelto είναι το πρώτο όχημα παραγωγής της Lamborghini, το οποίο διαθέτει υβριδικό σύστημα κίνησης.
Με την Revuelto, αρχικός σκοπός της ιταλικής εταιρείας είναι η αντικατάσταση της Aventador, μετά από 10 και πλέον χρόνια ζωής. Φυσικά, κάτω από το εντυπωσιακό αμάξωμα της νεοσύστατης «κυρίας» υπάρχει ένας νέος V12 κινητήρας, καθώς και ένα υβριδικό σύστημα. Μάλιστα, το σύνολο αυτό συμβάλλει στη δημιουργία της γρηγορότερης Lamborghini, αφού παράγει τετραψήφιο αριθμό ιπποδύναμης.
Lamborghini: Ετοιμάζει την υβριδική Aventador με 1.015 ίππους!
Το υβριδικό σύστημα κίνησης της Lamborghini Revuelto αποδίδει 1.015 ίππους
Αρχικά, η νέα Lamborghini Revuelto, διαθέτει ένα V12 θερμικό κινητήρα με χωρητικότητα 6,5 λίτρων, με την κωδική ονομασία L545. Μάλιστα, το εν λόγω μηχανικό σύνολο είναι ανεστραμμένο κατά 180 μοίρες σε σχέση με τον προκάτοχό του στην Aventador. Σύμφωνα με τη μάρκα, η σχεδίαση του νέου μηχανικού συνόλου των 218 κιλών, έχει γίνει σε λευκό χαρτί.
Ιδιαίτερο χαρακτηριστικό του νέου πολυκύλινδρου μηχανικού συνόλου, είναι ότι μπορεί να λειτουργεί σε υψηλές στροφές περιστροφής. Ειδικότερα, αποδίδει 825 ίππους στις 9.250 σ.α.λ., με το «κόκκινο» να είναι στις 9.500 σ.α.λ. Επιπλέον, ανάλογα υψηλά είναι και τα ποσοστά της ροπής, αφού προσφέρει 725 Nm από τις 6.750 σ.α.λ.
Μία Lamborghini Huracan καταδιώκει το… μέλλον!
Εκτός από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης που παρέχει ισχύ στους πίσω τροχούς, υπάρχει και ένα ζεύγος ηλεκτροκινητήρων στον εμπρός άξονα. Προφανώς, αυτοί δίνουν κίνηση στους εμπρός τροχούς, δημιουργώντας ένα σύστημα τετρακίνησης.
Επιπλέον, η Revuelto διαθέτει ακόμα ένα ηλεκτρικό μοτέρ ενσωματωμένο στο 8τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη. Αυτό μπορεί να προσφέρει ισχύ στους πίσω τροχούς, να λειτουργεί ως γεννήτρια, καθώς και να εκκινεί το θερμικό μοτέρ.
Η συνδυασμένη ροπή από τον κινητήρα εσωτερικής καύσης και τους ηλεκτροκινητήρες προσδίδουν μοναδικά επίπεδα ισχύος. Μάλιστα, κάθε ένα από τα εμπρός ηλεκτρικά μοτέρ αποδίδουν 350 Nm ροπής. Ωστόσο, η συνολική ισχύς της μονάδας ισχύος «αγγίζει» τους 1.015 ίππους.
Το 2028 η πρώτη ηλεκτρική Lamborghini!
Η μπαταρία του υβριδικού συστήματος της Revuelto έχει συνολική χωρητικότητα 3,8 kWh. Όταν η ενέργεια «πέσει» στο μηδέν, μπορεί να επαναφορτιστεί με ισχύ έως 7 kW. Επιπλέον, η φόρτισή της μπορεί να γίνει με αναγεννητική πέδηση των μπροστινών τροχών ή από τον κινητήρα σε 6 λεπτά.
Εντυπωσιακό εσωτερικό για σεμινάριο τεχνολογίας
Στο εσωτερικό της Lamborghini Revuelto συναντάμε το σύστημα HMI (Human Machine Interface), το οποίο αποτελούν τρεις έγχρωμες οθόνες. Ειδικότερα, υπάρχει ένας πίνακας οργάνων 12,3 ιντσών, μία κεντρική οθόνη 8,4 ιντσών και επιπλέον μια οθόνη στο συνοδηγό 9,1 ιντσών.
Επιπλέον, το νέο σύστημα infotainment προσφέρει νέες λειτουργίες που επιτρέπουν την εξατομίκευση και την προσαρμογή. Σκοπός είναι η δημιουργία μιας αυθεντικής, καθηλωτικής εμπειρίας Lamborghini.
Η ζωή του Ferruccio Lamborghini σε ταινία
Συγκεκριμένα, χρησιμοποιώντας ένα πέρασμα με δύο δάχτυλα, ο ιδιοκτήτης μπορεί να μετακινήσει το περιεχόμενο του infotainment είτε στον πίνακα οργάνων είτε στην οθόνη του συνοδηγού. Μάλιστα, χρησιμοποιώντας μία παρόμοια χειρονομία, ο χρήστης μπορεί να απομνημονεύσει τις αγαπημένες λειτουργίες, ώστε να είναι μόνο ένα άγγιγμα μακριά. Αυτό, επιτρέπει στον επιβάτη να έχει την αίσθηση του συγκυβερνήτη, χάρη στις πληροφορίες οδήγησης στην οθόνη ακριβώς μπροστά του.
Αυτό είναι το μέλι της Lamborghini!
Επιπλέον, το σύστημα πλοήγησης είναι πλήρως επανασχεδιασμένο και εξελιγμένο, χρησιμοποιώντας χάρτες σε πραγματικό χρόνο. Έτσι, ο υπολογισμός της διαδρομής και ο μηχανισμός αναζήτησης είναι πλέον σημαντικά ταχύτεροι χρησιμοποιώντας online διακομιστές. Ωστόσο, η πλοήγηση ενσωματώνει πληροφορίες κυκλοφορίας, τον καιρό και άλλες ενσωματωμένες πληροφορίες.