Το Peugeot 2008 λανσαρίστηκε στα τέλη του 2019 και από η γαλλική φίρμα έχει παράγει 700.000 αντίτυπα του μοντέλου. Μάλιστα, στην Γηραιά Ήπειρο, το δημοφιλές B-SUV της Peugeot κατείχε πάντα μία υψηλή θέση στο βάθρο των πωλήσεων στην κατηγορία του. Επιπλέον, το 2021 κατάφερε να κερδίσει ακόμη και την πρώτη θέση της ευρωπαϊκής αγοράς, στη ίδια λίστα.
Προφανώς, η επιτυχία του μοντέλου οφείλεται και στην αμιγώς ηλεκτρική εκδοχή του, το e-2008. Αυτή υπήρξε πρωτοπόρος της ηλεκτροκίνησης στην κατηγορία του από το 2019, με περισσότερες από 75.000 μονάδες παραγωγής. Επίσης, αντιπροσώπευε το 17,4% των πωλήσεων των εκδόσεων το 2022, τοποθετώντας το στο βάθρο των ευρωπαϊκών πωλήσεων ηλεκτρικών B-SUV.
Τώρα, η γαλλική φίρμα αποφάσισε να το ανανεώσει, καθώς και να το βελτιώσει στα σημεία. Έτσι, η Peugeot αποκάλυψε το νέο 2008, το οποίο διαθέτει ακόμα πιο «φρέσκια» εμφάνιση, τόσο στο εξωτερικό του όσο και στο εσωτερικό του. Επιπλέον, το εξόπλισε με περισσότερη τεχνολογία, καθώς και με αναβαθμισμένα συστήματα κίνησης.
Test Drive || Peugeot e-2008: Ηλεκτρικός… λέοντας!
Εκσυγχρονισμένο και με πιο επιθετική όψη το νέο Peugeot 2008
Στο εμπρός μέρος του ανανεωμένου 2008, συναντάμε έναν ανασχεδιασμένο προφυλακτήρα, με πιο επιθετική εμφάνιση. Μάλιστα, σε αυτό το σημείο, το μοντέλο διαθέτει τα χαρακτηριστικά φωτεινά «νύχια», τεχνολογίας LED. Επιπλέον, όπως και στο 508, η γαλλική φίρμα επέλεξε να το εξοπλίσει με τη φωτεινή υπογραφή της μάρκας. Την εικόνα ολοκληρώνει η διαφορετικής σχεδίασης μάσκα, καθώς και τα νέα φωτιστικά σώματα.
Στο πίσω μέρος, το ανανεωμένο 2008 διαθέτει επίσης την φωτεινή επιγραφή της Peugeot, καθώς και νέας σχεδίασης φωτιστικά σώματα. Μάλιστα, τα τελευταία αποτελούνται από 3 επάλληλα οριζόντια διπλά φωτεινά πτερύγια, τα οποία ενισχύουν την αίσθηση του πλάτους του μοντέλου. Τέλος, τόσο τα φώτα οπισθοπορείας όσο και τα φλας είναι επίσης τεχνολογίας LED.
Test Drive || Peugeot e-208: Το savoir vivre της ηλεκτροκίνησης
Το εμπρός τμήμα της έκδοσης Active, κοσμεί ένα οριζόντιο μοτίβο, σε γυαλιστερό μαύρο χρώμα. Επιπλέον, στις εκδόσεις Allure και GT, το μπροστινό μέρος διαθέτει ένα κάθετο μοτίβο στο ίδιο χρώμα με το αμάξωμα. Αυτό, επεκτείνεται σε διακριτικά σκουρόχρωμα ένθετα που ενισχύουν την κάθετη εικόνα του εμπρός μέρους. Φυσικά, νέας σχεδίασης είναι και οι διαθέσιμες ζάντες ελαφρού κράματος, με διάσταση από 16 ίντσες έως 18 ίντσες.
Στο εσωτερικό του νέου Peugeot 2008 συναντάμε ένα ψηφιακό πίνακα οργάνων, ανάλογα την έκδοση, ο οποίος πλέον προβάλλει νέα γραφικά. Επιπλέον, η κεντρική οθόνη αφής έχει διάσταση 10 ιντσών και αναλαμβάνει κυρίως τη λειτουργία του συστήματος infotainment.
Μάλιστα, τα χρώματα της οθόνης και η διάταξη των πληροφοριών, μπορούν πλέον να προσαρμοστούν πλήρως, σύμφωνα με τις προτιμήσεις του οδηγού. Στην έκδοση GT, συναντάμε φωτισμό περιβάλλοντος, με ρύθμιση 8 διαφορετικών χρωμάτων, σύμφωνα με αυτά της κεντρικής οθόνης αφής.
Το σύστημα Peugeot i-Cockpit «έκλεισε» τα… 10!
Με αναβαθμισμένη ηλεκτρική έκδοση σε απόδοση και αυτονομία
Επεμβάσεις σχετικά με την αποδοτικότητα, έχουν λάβει χώρα και στο σύστημα κίνησης του νέου Peugeot 2008. Πιο συγκεκριμένα, το e-2008 διαθέτει πλέον 15% περισσότερη ισχύ, με την ιπποδύναμη να φτάνει τους 156 ίππους. Επιπλέον, ελάχιστα μεγαλύτερη είναι πλέον σε χωρητικότητα και η μπαταρία του μοντέλου, «αγγίζοντας» τις 54 kWh. Προφανώς, αυτό έχει ως αποτέλεσμα την αύξηση της αυτονομίας στα 406 χιλιόμετρα.
Το νέο μοντέλο στην ηλεκτρική εκδοχή του, διαθέτει 2 τύπους ενσωματωμένων φορτιστών. Πιο συγκεκριμένα, θα διαθέτει έναν μονοφασικό φορτιστή 7,4 kW στον βασικό εξοπλισμό και προαιρετικά, έναν τριφασικό φορτιστή 11 kW. Επιπλέον, το e-2008 φορτίζει από το 20% έως το 80% σε 30 λεπτά, με χρήση ταχυφορτιστή 100 kW. Τέλος, με Wall Box (7,4 kW) χρειάζεται 4 ώρες και 40 λεπτά και με ενισχυμένη παροχή (3,2 kW), σε 11 ώρες και 10 λεπτά.
Το νέο Peugeot 508 μπαίνει στην… πρίζα!
Με νέα υβριδική έκδοση στις αρχές του 2024
Σύμφωνα με την Peugeot, στις αρχές του επόμενου έτους, το 2008 θα λάβει το νέο σύστημα κίνησης 48V Hybrid. Μάλιστα, αυτό θα διαθέτει έναν νέας γενιάς βενζινοκινητήρα PureTech 136 ίππων, σε συνδυασμό με ένα νέο 6τάχυτο ηλεκτροκίνητο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη που περιλαμβάνει έναν ηλεκτροκινητήρα.
Χάρη σε μία μπαταρία που πραγματοποιεί φόρτιση κατά τη διάρκεια της οδήγησης, θα προσφέρει επιπλέον ροπή σε χαμηλές στροφές του κινητήρα. Επιπλέον, το υβριδικό σύστημα θα έχει έως και 15% χαμηλότερη κατανάλωση καυσίμου. Κατά την οδήγηση στην πόλη, το μοντέλο θα λειτουργεί κυρίως ηλεκτρικά, παράγοντας μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Peugeot e-Lion: Στροφή στην ηλεκτροκίνηση
Προφανώς, στην γκάμα κινητήρων του νέου Peugeot 2008 συμπεριλαμβάνονται και οι θερμικοί κινητήρες, 2 βενζίνης και ένας diesel. Ειδικότερα, στη βάση της γκάμας με μοτέρ βενζίνης είναι ο PureTech 100 των 1,2 λίτρων, με ισχύ 100 ίππων. Στο επόμενο σκαλί είναι ο PureTech 130, με το ίδιο μηχανικό σύνολο, αλλά με ισχύ 130 ίππων.
Τον κατάλογο θερμικών κινητήρων ολοκληρώνει η έκδοση diesel BlueHDi 130, με αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων και 130 ίππους. Σύμφωνα με τις πληροφορίες, το ανανεωμένο Peugeot 2008 θα «πατήσει» σε ελληνικό έδαφος το τελευταίο τρίμηνο του 2023.