Στην πόλη Κεμπέκ του Καναδά, οι δημόσιες μεταφορές θα μπουν σε «ηλεκτρικούς» ρυθμούς με τα νέα ηλεκτρικά λεωφορεία της Nova Bus. Πρόσφατα, η εταιρεία έλαβε μεγάλη παραγγελία για να προμηθεύσει 10 επιχειρήσεις δημόσιων μεταφορών.
Σύμφωνα με την παραγγελία, η θυγατρική της Volvo στη Βόρεια Αμερική θα προμηθεύσει έως και 1.229 ηλεκτρικά λεωφορεία, το διάστημα 2025 με 2027.
Το StreetDeck Electroliner ενώνει το Λονδίνο!
Τα ηλεκτρικά λεωφορεία Nova Bus LFSe+ με την υποστήριξη της κυβέρνησης
Πιο συγκεκριμένα, η αρχική παραγγελία περιλαμβάνει 339 ηλεκτρικά λεωφορεία LFSe+, τα οποία έχουν μήκος 12 μέτρα. Ωστόσο, υπάρχει και η επιλογή για ακόμη 890 ηλεκτρικά λεωφορεία. Η κυβέρνηση του Καναδά προσφέρει επιδότηση 780 εκατομμυρίων δολαρίων Καναδά, ενώ η κυβέρνηση του Κεμπέκ προσφέρει 1,1 δισ. δολάρια Καναδά.
Το ηλεκτρικό λεωφορείο LFSe+ είναι η ανανεωμένη έκδοση του μοντέλου LFSe και μπορεί να φιλοξενήσει μπαταρίες μέχρι και 564 kWh. Η φόρτιση της μπαταρίας είναι εφικτή μέσω καλωδίου, με τη χρήση ενός παντογράφου. Επιπλέον, η έκδοση LFSe+ συγκριτικά με την LFSe, διαθέτει χώρο για περισσότερους επιβάτες.
Η κατασκευή του πλαισίου των ηλεκτρικών λεωφορείων θα γίνει στο Saint-François-du-Lac. Ωστόσο, η συναρμολόγηση των ηλεκτρικών λεωφορείων θα λάβει χώρα στο εργοστάσιο του Saint-Eustache στο Κεμπέκ.
Temsa LD SB E: Ένα νέο ηλεκτρικό λεωφορείο για την Ευρώπη!
Ο πρόεδρός της Ralph Acs, Nova Bus, δήλωσε:
«Η Nova Bus είναι πολύ περήφανη που είναι μακροχρόνιος συνεργάτης της ATUQ και των μελών της: έχουμε παραδώσει περισσότερα από 6.000 λεωφορεία στο Κεμπέκ από το 1997.
Είναι τιμή μας να συνεχίσουμε αυτή τη συνεργασία υποστηρίζοντας τις αρχές δημόσιας συγκοινωνίας του Κεμπέκ στη μετάβασή τους στην ηλεκτροκίνηση και να είμαστε μέρος αυτού του νέου κεφαλαίου που γράφουμε μαζί για να συμβάλουμε συλλογικά στην καταπολέμηση της κλιματικής αλλαγής».
Το Rampini Hydron χρησιμοποιεί υδρογόνο!
Το Κεμπέκ θα… κινείται φουλ ηλεκτρικά από το 2030
Η κυβέρνηση της επαρχίας του Κεμπέκ έχει «ηλεκτρικά» σχέδια και ορίζει ότι οι εταιρείες δημόσιων μεταφορών θα διαθέτουν ηλεκτρικά λεωφορεία από το 2025 και μετά. Επιπλέον, μέχρι το 2030, το 55% των αστικών λεωφορείων, το 65% των σχολικών λεωφορείων, το 40% των ταξί και το 35% των αυτοκινήτων, θα είναι ηλεκτρικά.
Εκτός από το Κεμπέκ, και άλλες επαρχίες της χώρας στοχεύουν στην ηλεκτρική ενίσχυση των δημόσιων μεταφορών. Πιο συγκεκριμένα, το Τορόντο σχεδιάζει την αγορά 340 ηλεκτρικών λεωφορείων. Το Κάλγκαρι σκοπεύει να αποκτήσει 300 ηλεκτρικά λεωφορεία σε 4 χρόνια. Τέλος και η Οττάβα έχει στο πλάνο την προμήθεια έως και 350 ηλεκτρικών λεωφορείων.