Υπάρχει ένα κουμπί πίσω από το χειρόφρενο, το οποίο απομακρύνει κάθε άγχος του οδηγού και ακούει στο όνομα Auto Hold. Ειδικά, αν το όχημα έχει να κινηθεί σε ανηφόρα και ο οδηγός φοβάται ότι θα κυλίσει προς τα πίσω. Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή.
Ναι, οι τεχνολογικές προσθήκες στα νέα αυτοκίνητα έχουν βελτιώσει την ασφάλεια και την άνεση κατά την οδήγηση. Οι πιο γνωστές προσθήκες είναι τα συστήματα υποβοήθησης του οδηγού, τα γνωστά μας ADAS.
Όμως υπάρχουν και μικρές προσθήκες, οι οποίες πραγματικά κάνουν απίστευτη δουλειά. Όπως για παράδειγμα, ένα κουμπί που το συναντάμε στη βάση της κεντρικής κονσόλας, αλλά λίγοι του δίνουν σημασία.
Πώς λειτουργεί το σύστημα eCall;
Το Auto Hold απομακρύνει το άγχος της ανηφόρας
Τα σύγχρονα αυτοκίνητα έχουν αλλάξει σημαντικά στο πέρασμα των ετών. Ψηφιακές οθόνες για τα συστήματα infotainment, καθώς και προηγμένα συστήματα ασφαλείας και υποβοήθησης, για μέγιστη ασφάλεια και άνεση του οδηγού.
Μία τέτοια τεχνολογία άνεσης αλλά και ασφάλειας, ενσωματώνει ένα κουμπί πίσω από το ηλεκτρικό χειρόφρενο. Το τελευταίο μπήκε στη ζωή μας για να απλοποιήσει τη στάθμευση και χωρίς να ζορίσει τον οδηγό. Με ένα απλό τράβηγμα του κουμπιού, το χειρόφρενο ασφαλίζει και ενεργοποιείται αυτόματα μόλις σβήσει ο κινητήρας. Αναμφίβολα, ιδανική τεχνολογία για τους ξεχασιάρηδες.
Γιατί τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω;
Απλή, αλλά άκρως σημαντική λειτουργία
Ο λόγος για το μικρό κουμπί που είναι πίσω από το χειρόφρενο και γράφει «Auto Hold». Η λειτουργία του είναι ιδιαίτερα απλή και ξεκάθαρη! Διατηρεί το αυτοκίνητο σε στάση, χωρίς να χρειάζεται ο οδηγός να πατάει φρένο. Ή ακόμα χειρότερα να «παίζει» με τον συμπλέκτη και να ταλαιπωρεί το δίσκο πλατό.
Η ενεργοποίηση του «Auto Hold», έχει να κάνει με το μοντέλο αυτοκινήτου. Σε μία μερίδα μοντέλων το Auto Hold είναι ενεργό μόλις έρθει στη ζωή ο κινητήρας. Σε κάποια άλλα, πρέπει ο οδηγός να το ενεργοποιήσει, απλά με το πάτημα του σχετικού κουμπιού που είναι πίσω από το ηλεκτρικό χειρόφρενο.
Όταν το Αuto Hold είναι ενεργοποιημένο δεν απαιτείται το πάτημα του φρένου για να μην κυλίσει. Και αυτό γιατί το Auto Hold αποτρέπει την κύλιση του οχήματος, τόσο προς τα εμπρός, όσο και προς τα πίσω. Το Auto Hold παύει να λειτουργεί μόλις ο οδηγός πατήσει το πεντάλ του γκαζιού.