Γιατί τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω;

Σίγουρα έχετε παρατηρήσει ότι σε πολλά αυτοκίνητα τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω. Γιατί όμως συμβαίνει αυτό;

Ακούστε το άρθρο

Κάθε αυτοκίνητο είναι γεγονός ότι έχει τις δικές του ιδιαιτερότητες. Ένα στοιχείο, στο οποίο ξεχωρίζουν πολλά αυτοκίνητα είναι τα πίσω παράθυρα. Και για να γίνουμε πιο συγκεκριμένοι μιλάμε για το αν κατεβαίνουν μέχρι κάτω ή όχι. Σε πολλά μοντέλα, δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω, όμως ελάχιστοι γνωρίζουν τον πραγματικό λόγο.

Πώς μπορείς να χάσεις το δίπλωμα σου στα διόδια;

Οι ιδιαιτερότητες των πίσω παραθύρων

Σε επίπεδο χρηστικότητας, για κανέναν δεν είναι ευχάριστο τα πίσω παράθυρα να κατεβαίνουν μέχρι τη μέση. Αυτό είναι κάτι που περιορίζει σημαντικά τις κινήσεις, αλλά και την απρόσκοπτη θέαση προς τα έξω. Ειδικά αν κάποιος είναι και κλειστοφοβικός, τα πράγματα σοβαρεύουν αρκετά. Γιατί όμως σε πολλά αυτοκίνητα το κρύσταλλο από τα πίσω παράθυρα δεν μπαίνει μέσα στο πάνελ της πόρτας;

Μία πρώτη προσέγγιση αποδίδει την ημιτελή διαδρομή των παραθύρων στην ασφάλεια. Για την ακρίβεια, αρκετά δημοσιεύματα αναφέρουν ότι η συγκεκριμένη επιλογή συμβάλλει στην προστασία των παιδιών. Με το να μην κατεβαίνει το πίσω παράθυρο εμποδίζει το παιδί να βγάλει το σώμα του έξω από αυτό, με απώτερο στόχο την ασφάλειά του. Ωστόσο, η αλήθεια για τα πίσω παράθυρα δεν είναι αυτή.

Ηλεκτρικά αυτοκίνητα vs πλυντήριο αυτοκινήτων

Γνωρίζετε γιατί τα πίσω παράθυρα δεν κατεβαίνουν μέχρι κάτω;

Ο πραγματικός λόγος είναι άλλος

Η παραπάνω φωτογραφία μιλάει από μόνη της. Είναι ξεκάθαρο ότι σε πολλά μοντέλα, το πάνελ της πόρτας το «κόβει» ο πίσω θόλος. Αυτό σημαίνει ότι υπάρχει σημαντικά μικρότερος χώρος για να χωρέσει όλο το κρύσταλλο από το παράθυρο.

Κλειδί αυτοκινήτου: Τι κάνουμε αν το χάσουμε;

Ωστόσο, οι σχεδιαστές των σύγχρονων αυτοκινήτων έχουν αντιμετωπίσει ως ένα βαθμό, τη συγκεκριμένη «παθογένεια». Και μάλιστα με αρκετή επιτυχία. Για να γίνουμε πιο σαφείς, αυτό είναι εφικτό χάρη στο διαχωρισμό των πλευρικών πίσω κρυστάλλων τους σε 2 μέρη. Στο παράθυρο που πάει πάνω-κάτω και στο φινιστρίνι που είναι πακτωμένο.

Με αυτό τον τρόπο, έχει μειωθεί το πλάτος της κινούμενης γυάλινης επιφάνειας. Αυτό επιτρέπει στο κρύσταλλο να χωράει ολόκληρο στο πάνελ της πόρτας. Είναι ξεκάθαρο ότι οι σχεδιαστές των σύγχρονων αυτοκινήτων, μελετούν κάθε σχεδιαστική τους κίνηση. Και όλα γυρίζουν γύρω από την ασφάλεια, αλλά και την εργονομία.

abb_img