Ο στόχος των κυβερνήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, καθώς και των περισσότερων εταιρειών αυτοκινήτων είναι κοινός. Η απαγόρευση της πώλησης των οχημάτων εσωτερικής καύσης μέσα στη δεκαετία του 2030. Ήδη πολλές εταιρείες παράγουν αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα και όλα δείχνουν ότι η πλήρης μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση πλησιάζει.
Προφανώς, η παραγωγή ηλεκτρικών οχημάτων δεν είναι εύκολη υπόθεση και προς το παρόν δεν είναι συμφέρουσα για τις εταιρείες αυτοκινήτων. Είναι ευρέως γνωστό, ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα κοστίζουν, τόσο για τις εταιρείες όσο και για το αγοραστικό κοινό.
Ωστόσο, αρκετές παράγουν προσιτά αυτοκίνητα για να δελεάσουν περισσότερο κόσμο να τα αγοράσει. Συμφέρει όμως αυτό ή όχι;
Με δικό της δίκτυο φόρτισης η General Motors
Τα προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα γεμίσουν τα ταμεία
Σύμφωνα με την Διευθύνουσα Σύμβουλο της General Motors, Mary Barra, η απάντηση είναι όχι! Η κ. Barra θεωρεί ότι τα προσιτά ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα είναι κερδοφόρα για τις εταιρείες, όσο τα παραδοσιακά αυτοκίνητα μέχρι την επόμενη δεκαετία.
Ειδικότερα, δήλωσε ότι τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα με κόστος από 30.000 έως και 40.000 ευρώ είναι ζημιογόνα και δεν αποφέρουν κέρδος. Προφανώς, αυτό έχει να κάνει με το κόστος της μπαταρίας, το οποίο είναι πολύ υψηλό, ακόμη και για τις εταιρείες αυτοκινήτων.
Σύμφωνα με την κ. Barra, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα θα κοστίζουν το ίδιο με τα συμβατικά, κάποια στιγμή στο δεύτερο μισό της τρέχουσας δεκαετίας. Μπορεί και αργότερα.
General Motors: Φόρτιση από 2 πρίζες για ηλεκτρικά αυτοκίνητα!
Η General Motors έχει μείνει… πίσω
Επιπλέον, η CEO της General Motors δήλωσε ότι ο αμερικάνικος Όμιλος έχει μείνει πίσω στην… κούρσα της ηλεκτροκίνησης εκτός ΗΠΑ και πρέπει να δώσει αγώνα για να αντιμετωπίσει τον ανταγωνισμό.
Ειδικότερα, σημείωσε ότι η αμερικάνικη εταιρεία έχασε έδαφος στην «τεράστια» κινέζικη αγορά και αναμένει να ανακτήσει μερίδιο αγοράς με τα νέα ηλεκτρικά μοντέλα των Chevrolet και Cadillac, τα οποία θα κυκλοφορήσουν τους επόμενους 18 μήνες.
Το Pure Pontoon Boat έχει… «καρδιά» από GM
Τι ισχύει με τα αυτόνομα οχήματα της Cruise;
Τέλος, η κ. Barra έκανε αναφορά και στην προοπτική των αυτόνομων οχημάτων της, αναφέροντας την Cruise. Πιο αναλυτικά, δήλωσε ότι τα αυτόνομα οχήματα της εταιρείας θα μπορούσαν να φέρουν 50 δισεκατομμύρια δολάρια ετησίως στα ταμεία της έως το 2030.
Προφανώς, κάτι τέτοιο προϋποθέτει την ανάπτυξη της εν λόγω τεχνολογίας και των υπηρεσιών της Cruise σε Η.Π.Α, Ντουμπάι και Ιαπωνία. Να σημειώσουμε ότι η General Motors «χάνει» 2 δισ. δολάρια ετησίως από την Cruise.