Το ηλεκτρικό οχηματαγωγό Incat Hull 096 θα ταξιδέψει από την Αυστραλία στη Νότια Αμερική, για να αναλάβει τα δρομολόγια μεταξύ Αργεντινής και Ουρουγουάης από το 2025. Μάλιστα, η ναυπηγική εταιρεία Incat Tasmania ανακοίνωσε την έναρξη παραγωγής του ηλεκτρικού πλοίου, το οποίο διαθέτει προηγμένη τεχνολογία.
Το Hull 096 χαρακτηρίζεται από το τεράστιο μέγεθος, το οποίο το καθιστά ως ένα από μεγαλύτερα ηλεκτρικά πλοία της κατηγορίας του παγκοσμίως. Να σημειώσουμε ότι η αυστραλιανή εταιρεία, το κατασκευάζει για λογαριασμό της νοτιοαμερικανικής Buquebus.
Πιο συγκεκριμένα, το πλοίο έχει μήκος 130 μέτρων, είναι από αλουμίνιο και διαθέτει χωρητικότητα για 2.100 επιβάτες και πλήρωμα. Επιπλέον, μπορεί να μεταφέρει 225 αυτοκίνητα, ενώ διαθέτει και κατάστημα αφορολόγητων ειδών, το οποίο θα καλύπτει περισσότερα από 2.000 τετραγωνικά μέτρα.
Pyxis Ocean: Το πλοίο με τα αιολικά ιστία έχει ήδη σαλπάρει!
Με μπαταρίες 40 MWh το Incat Hull 096
Για το σύστημα πρόωσης, υπεύθυνη είναι η φινλανδική εταιρεία Wärtsilä. Αντίστοιχα, η νορβηγική Corvus Energy θα παρέχει τις μπαταρίες χωρητικότητας 40 MWh. Ειδικότερα, το σύστημα αποθήκευσης ενέργειας θα είναι 4 φορές μεγαλύτερο από οποιοδήποτε άλλο έχει κατασκευαστεί για τις θαλάσσιες μεταφορές.
Μεταξύ άλλων, η εταιρεία από τη Φινλανδία θα προμηθεύσει το εσωτερικό σύστημα διαχείρισης ενέργειας. Επίσης, θα παρέχει 8 ηλεκτρικούς κινητήρες και τα αντίστοιχα 8 ακροφύσια νερού αξονικής ροής Wärtsilä WXJ1100. Τέλος, η προγραμματισμένη παράδοση του πλοίου θα λάβει χώρα το δεύτερο εξάμηνο του 2024.
Το Cosco 700 TEU «ηλεκτρίζει» τις θαλάσσιες μεταφορές
Ο Roger Holm, πρόεδρος του τομέα Marine Power της Wärtsilä, δήλωσε:
«Η διάταξη πρόωσης waterjet με 8 e-motor είναι η πιο αποδοτική που είναι διαθέσιμη στη σημερινή αγορά για αυτό το εύρος ταχυτήτων και την εφαρμογή αυτού του τύπου, ενώ διαθέτει όλα τα πλεονεκτήματα της τεχνολογίας waterjet αξονικής ροής της Wärtsilä – χαμηλό βάρος, μικρό βύθισμα, εξαιρετική ευελιξία και χαμηλή συντήρηση».
33M Sunreef Explorer Eco: Πολυτελές και ηλεκτρικό
Και δεύτερο ηλεκτρικό για την Incat Tasmania
Τέλος, η εταιρεία δεν μένει μόνο στην παραγωγή του Hull 096, αφού σχεδιάζει και ένα δεύτερο ηλεκτρικό πλοίο. Την ανακοίνωση έκανε ο ίδιος ο ιδρυτής της εταιρείας, Hull 096, εκφράζοντας το ενδιαφέρον του για την ηλεκτροκίνηση στις θαλάσσιες μεταφορές.
Η SeaBubbles λανσάρει ένα νέο ηλεκτρικό θαλάσσιο ταξί στη Γαλλία
Το μελλοντικό ηλεκτρικό πλοίο θα έχει την ονομασία RoPax και θα είναι μικρότερο από το Hull 096. Μάλιστα, ο Clifford δήλωσε:
«Ήδη αυξάνουμε το εργατικό μας δυναμικό και μόλις οριστικοποιήσαμε τα σχέδια για την πρόσληψη τουλάχιστον άλλων 200 εργαζομένων κατά τους επόμενους 12 μήνες, με την προσδοκία ότι το εργατικό μας δυναμικό θα υπερδιπλασιαστεί τα επόμενα χρόνια».