Ο ιδιοκτήτης ενός Tesla από τη Σκωτία, δεν πίστευε στα αυτιά του, όταν του είπαν πώς το κόστος αντικατάστασης της μπαταρίας του οχήματος του, έπειτα από βλάβη που έπαθε λόγω βροχής.
Πιο συγκεκριμένα, το Tesla Model Y του Johnny Bacigalupo και ειδικότερα η μπαταρία, υπέστη σοβαρή ζημιά έπειτα από μία έντονη βροχόπτωση. Όταν το πήγε για επισκευή, ένας υπάλληλος στην αντιπροσωπεία του είπε ότι πρέπει να γίνει αντικατάσταση, ανακοινώνοντάς του τη… «λυπητερή», η οποία τον άφησε με το στόμα ανοικτό.
Ένα Tesla Model Y έτοιμο για ηλεκτρική καταδίωξη!
Η εγγύηση δεν κάλυπτε τη ζημιά
Ο ίδιος θεωρούσε ότι η ζημιά θα κόστιζε 500 με 1.000 λίρες το πολύ. Ωστόσο, η αντιπροσωπεία στο Εδιμβούργο του ανακοίνωσε ότι δεν υπάρχει δυνατότητα επισκευής της μπαταρίας, αλλά μόνο αντικατάσταση της.
Πιο αναλυτικά, η μπαταρία είχε καταστραφεί εντελώς λόγω εισροής νερού. Η 8ετής εγγύηση που συνοδεύει τα οχήματα της Tesla δεν καλύπτει την εν λόγω ζημιά. Έτσι, η αντικατάσταση ήταν μονόδρομος, με τον ιδιοκτήτη να πρέπει να πληρώσει αυτό το υπέρογκο ποσό.
ΗΠΑ: Τα Tesla κοστίζουν κάτω από το μέσο αυτοκίνητο
Το Tesla Model Υ βγήκε… off στη βροχή
Όλα ξεκίνησαν όταν ο Johnny Bacigalupo είχε βγει για φαγητό μία μέρα στο Εδιμβούργο, όπου πράγματι επικρατούσε σφοδρότατη βροχόπτωση. Όταν ο Bacigalupo πήγε στο εστιατόριο, το Model Y του λειτουργούσε κανονικότατα και δεν παρουσίασε κανένα πρόβλημα.
Όμως, όταν έφυγε από το εστιατόριο, το όχημα δεν μπορούσε να εκκινήσει. Μάλιστα, έπειτα από αναμονή 5 ωρών, ένα όχημα του αντιπροσωπείας της Tesla έφτασε στο σημείο για να ρυμουλκήσει το Model Y.
To Sentry Mode της Tesla «τρομάζει» τους… κλέφτες
Δυσαρέσκεια για την εξυπηρέτηση της εταιρείας
Ο Bacigalupo, έκπληκτος από όσα άκουσε κάλεσε κάποιον υπεύθυνο της εταιρείας για να μάθει τον λόγο που δεν το κάλυπτε η εγγύηση, όπως και γιατί ήταν τόσο μεγάλο το ποσό. Από την εταιρεία του απάντησαν ότι δεν είναι υποχρεωμένοι να καλύψουν την ζημιά.
Ένα Tesla από την Ουκρανία έμεινε από μπαταρία
Ειδικότερα, ο Bacigalupo τόνισε τα εξής:
«Μου είπαν ότι υπήρχε εισροή νερού λόγω του κακού καιρού στη Σκωτία. Αυτό ήταν το θέμα. Είπαν ότι δεν φταίω απαραίτητα εγώ, αλλά και η Tesla δεν είναι υποχρεωμένη να καλύψει τη ζημιά, η εισροή νερού δεν καλύπτεται από την εγγύηση που προσφέρει στη μπαταρία».
Τέλος, ο Bacigalupo δήλωσε ότι έμεινε πολύ δυσαρεστημένος από την εμπειρία εξυπηρέτησης, ενώ φάνηκε να μετανιώνει που προχώρησε στην εν λόγω αγορά.