Το Hyundai Ioniq 5 N τα «έσπασε» στο Nürburgring, κάνοντας τον γύρο της πίστα πιο γρήγορα από ότι θα περιμέναμε. Το αμιγώς ηλεκτρικό σπορ μοντέλο απέδειξε την αξίας στην γερμανική πίστα, γνωστή και ως «Πύρινη Κόλαση», έχοντας πίσω από το τιμόνι του τον Christian Gebhardt. Πιο συγκεκριμένα, ο οδηγός δοκιμών του γερμανικού μέσου Sport Auto ολοκλήρωσε έναν γύρο της Πράσινης Κόλασης σε 7 λεπτά και 45,59 δευτερόλεπτα.
To Hyundai Ioniq 5 N NPX1 θα ηλεκτρίσει το Τόκιο
Μία ανάσα από την BMW M2 CS
Ωστόσο, αυτό δεν είναι το μόνο επίτευγμα. Αλλά το γεγονός ότι ο εν λόγω χρόνος που πέτυχε το έκανε μόλις 2,6 δευτερόλεπτα πιο αργό από την BMW M2 CS, το οποίο βρέθηκε στην ίδια πίστα το 2020.
Να σημειώσουμε πως και τότε οδηγός ήταν ο Gebhardt. Το αμιγώς ηλεκτρικό μοντέλο «φορούσε» ελαστικά Pirelli P Zero Corsa, ενώ το μοντέλο της γερμανικής μάρκας Michelin Pilot Sport Cup 2.
Το Hyundai Ioniq 5 N δεν μασάει στο Goodwood
Με 650 ηλεκτρικούς ίππους και 260 χλμ./ώρα τελική
Το Ioniq 5 N παίρνει κίνηση από 2 ηλεκτρικούς κινητήρες. Αυτοί αποδίδουν συνδυαστικά 650 ίππους με 770 Nm ροπής με ενεργό το N Grin Boost. Το εν λόγω αποτέλεσμα προκύπτει από τον μετατροπέα 2 σταδίων με την αυξημένη ενεργειακή απόδοση για την ακόμα καλύτερη απόδοση από τη νέα μπαταρία των 84 kWh.
Επιπλέον, ολοκληρώνει την απόσταση 0-100 χλμ./ώρα σε 3,4 δευτερόλεπτα, έχοντας τελική ταχύτητα 260 χλμ./ώρα. Διαθέτει, μπαταρία τεχνολογίας 800 Volt και υποστηρίζει ταχυφόρτιση 350 kW που επιτρέπει την φόρτισή της από το 10% στο 80% σε 18 λεπτά.
Το Hyundai Ioniq 5 N «ηλεκτρίζει» και τον Drift King
Το Hyundai Ioniq 5 N γενικά τα σπάει
Τέλος, θυμίζουμε πως στα τέλη του 2023, το Ioniq 5 N «έσπασε» τα κοντέρ και Goodwood Festival of Speed. Εκεί, έπιασε τα 265 χλμ./ώρα, τα οποία μάλιστα, είναι ελαφρώς περισσότερα από την τελική ταχύτητα που έχει ανακοινώσει η εταιρεία. Επιπλέον, έπιασε ακόμη και τα 232 χλμ./ώρα στις επικλινείς στροφές της εν λόγω πίστας, κάνοντας επίδειξη δύναμης.
Το βίντεο από το ρεκόρ του Ioniq 5 N στο Nurburgring ακολουθεί παρακάτω: