Porsche Panamera: Δύο νέα υβριδικά μοντέλα

Η Panamera 4 E-Hybrid με 463 ίππους και η 4S E-Hybrid με 536 ίππους είναι οι νέες προσθήκες στην γκάμα του μοντέλου.

Ακούστε το άρθρο

Porsche Panamera 4 E-Hybrid με 463 ίππους και η 4S E-Hybrid με 536 ίππους είναι οι νέες προσθήκες στην γκάμα του μοντέλου. Θα σταθούν δίπλα στην Turbo E-Hybrid των 671 ίππων που κυκλοφόρησε πέρυσι, ενώ αναμένουμε και την έκδοση Turbo S.

Οι πελάτες της Porsche δείχνουν τόση προτίμηση στους υβριδικούς κινητήρες της Panamera, που σε ορισμένες αγορές οι πωλήσεις της είναι 100% εξηλεκτρισμένες. Έτσι η τρίτη γενιά της Panamera θα περιλαμβάνει τουλάχιστον τέσσερα υβριδικά μοντέλα.

Αρχικά ήρθε η Turbo E-Hybrid των 680 ίππων, που είδαμε τον περασμένο Νοέμβριο και η Panamera 4 των 353 ίππων με συμβατικό κινητήρα. Τώρα η Porsche επεκτείνει τη γκάμα με την Panamera 4 E-Hybrid και την Panamera 4S E-Hybrid. Ενώ η τέταρτη επιλογή είναι η plug-in Turbo S E-Hybrid που θα έρθει αργότερα μέσα στο έτος.

Η Porsche παρουσιάζει τη νέα Taycan

Νέο μοντέλο, μικρότερη ισχύς;

Και τα δύο νέα PHEV τροφοδοτούνται από τον ίδιο βασικό V6 κινητήρα των 2,9 λίτρων. Αλλά ο κινητήρας εσωτερικής καύσης φέρνει επιπλέον 304 ίππους και κάνει τη συνολική ισχύ του E-Hybrid να φτάνει στους 470 ίππους. Αντίστοιχα ο κινητήρας V6 της 4S E-Hybrid προσθέτει επιπλέον 354 ίππους και φτάνει τη συνολική ισχύ στους 544 ίππους.

Συγκρίνοντας αυτά τα στοιχεία με τα αντίστοιχα των προηγούμενων μοντέλων διαπιστώνουμε ότι η E-Hybrid έχει αποκτήσει επιπλέον 8 ίππους. Αλλά η ισχύς της S E-Hybrid έχει μειωθεί κατά 16 ίππους. Η E-Hybrid με μέγιστη ταχύτητα 280 χλμ./ώρα, κάνει 0-60 μίλια (97 χλμ./ώρα) σε 3,9 δευτερόλεπτα. Δηλαδή έχει βελτιωθεί κατά 0,3 δευτερόλεπτα. Ενώ η S E-Hybrid με μέγιστη ταχύτητα 290 χλμ./ώρα χρειάζεται, όπως και πριν 3,5 δευτερόλεπτα.

Καθόλου άσχημες επιδόσεις. Αλλά η Turbo E-Hybrid θα το κάνει σε περίπου 3 δευτερόλεπτα και πιστεύουμε ότι η Turbo S E-Hybrid θα χρειάζεται 2 δευτερόλεπτα. Αφού όταν έρθει, πιθανότητα μέσα στο έτος, θα έχει τον κινητήρα V8 των 740 ίππων της νέας Cayenne.

Ο ηλεκτροκινητήρας που βρίσκεται μέσα στο κιβώτιο ταχυτήτων PDK της Panamera αποδίδει 190 ίππους αντί των 136 των παλιών plug-in υβριδικών συστημάτων. Καθώς τα νέα υβριδικά έχουν την ίδια μπαταρία 25,9 kWh που είναι κατά 45% μεγαλύτερη από τη μονάδα 17,9 kWh του προηγούμενου αυτοκινήτου, σίγουρα θα δούμε κι άλλες διαφορές. Η παλιά E-Hybrid και η S E-Hybrid είχαν αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία 31 χλμ. Βέβαια η μεγαλύτερη μπαταρία θα χρειάζεται και περισσότερο χρόνο για να φορτίσει. Όμως η Porsche έχει εγκαταστήσει έναν φορτιστή 11 kW (αντί για 7 kW). Ακόμα κι έτσι, πιστεύουμε ότι θα χρειάζεται περίπου 2,5 ώρες στην πρίζα, για να γεμίσει η μπαταρία.

Εξοπλισμός Panamera

Φυσικά ο εξοπλισμός θα είναι πλούσιος και θα έχει πολλά στοιχεία που δεν είδαμε στο προηγούμενο μοντέλο. Όπως οι πόρτες με soft-close, τα καθίσματα 14 ρυθμίσεων, το θερμαινόμενο τιμόνι και το Lane Change Assist.

Η 4 E-Hybrid έχει φώτα LED Matrix και μαύρες δαγκάνες φρένων στους τροχούς 19 ιντσών. Τα μοντέλα S E-Hybrid ξεχωρίζουν με ζάντες 20 ιντσών και κόκκινες ή κίτρινες 10-πίστονες δαγκάνες φρένων που. Αν κάποιος επιλέξει το πακέτο με carbon φρένα PCCB θα πάρει και ζάντες 21 ιντσών.

Οι παραγγελίες θα αρχίσουν κατά το τέλος Μαρτίου και τα πρώτα αυτοκίνητα αναμένεται να φτάσουν στους πελάτες το φθινόπωρο του 2024.

Πηγή:carscoops.com

 

abb_img