Έρχεται το νέο υβριδικό Porsche 911

Σημαντικά ανανεωμένο και για πρώτη φορά με εξηλεκτρισμένη έκδοση, το Porsche 911 φτάνει τους επόμενους μήνες.

Ακούστε το άρθρο

Σημαντικά ανανεωμένο και για πρώτη φορά με εξηλεκτρισμένη έκδοση, το Porsche 911 φτάνει τους επόμενους μήνες.

Η Porsche επιβεβαίωσε ότι το 911 θα αποκτήσει το πρώτο του υβριδικό σύστημα κίνησης αυτό το καλοκαίρι. Ως μέρος μιας μεγάλης ανανέωσης του μοντέλου που διήρκεσε δύο χρόνια. Με τις πωλήσεις να αρχίζουν μέσα στο έτος. Η γενιά «992.2» του Porsche 911 είναι στο μέσο της ζωής της και οι αλλαγές ήταν πια απαραίτητες. Αυτές περιλαμβάνουν λεπτομέρειες εξωτερικής και εσωτερικής σχεδίασης, καθώς και ενημερωμένους εξακύλινδρους βενζινοκινητήρες.

Σε μια χρονιά με μεγάλη δραστηριότητα για τη μάρκα, αυτό είναι μόνο ένα από τα τέσσερα νέα μοντέλα της Porsche που θα έρθουν το 2024. Μαζί με το νέο Panamera, το Taycan και το ηλεκτρικό Macan.

Οι αλλαγές θα κρατήσουν το μοντέλο στην αγορά έως το 2027. Που θα έρθει το ένατης γενιάς 911. Για να ενταχθεί στην αμιγώς ηλεκτρική γκάμα της Porsche. Η πιο σημαντική αλλαγή μετά από έξι δεκαετίες παραγωγής, είναι η υιοθέτηση ενός μοναδικού υβριδικού συστήματος βενζίνης. Το οποίο θα δούμε και σε ένα νέο τετρακίνητο μοντέλο το καλοκαίρι. Και θα έχει μια βελτιωμένη έκδοση του τούρμπο έξικύλινδρου κινητήρα της Porsche με ένα ειδικά σχεδιασμένο ηλεκτροκινητήρα στον μπροστινό άξονα. Ο βενζινοκινητήρας παρέχει κίνηση στους πίσω τροχούς, ενώ ο ηλεκτροκινητήρας κινεί τους εμπρός.

Δείτε ακόμα: Έρευνα αξιοπιστίας: Toyota και Porsche 718 στην κορυφή

Η νέα Porsche 911

Το νέο σύστημα 400V λέγεται ότι δημιουργεί τις δικές του ενεργειακές αποθήκες με τον κινητήρα ως γεννήτρια. Παρόμοια με τα συστήματα κίνησης range-extender και σε συνδυασμό με την αναγεννητική πέδηση σταματά την ανάγκη εξωτερικής φόρτισης. Η αποθήκευση της ηλεκτρικής ενέργειας γίνεται σε μια ελαφριά μπαταρία ιόντων λιθίου. Με χωρητικότητα αρκετά μικρότερη από τις μπαταρίες των plug-in υβριδικών Ferrari και Mercedes-AMG.

Η ισχύς του νέου υβριδικού συστήματος κίνησης παραμένει ακόμα άγνωστη, αλλά η Porsche θα δίνει σταδιακά μια σειρά διαφορετικών επιπέδων απόδοσης. Όμως έχουν ακουστεί οι όροι Turbo-E Hybrid και Turbo S E-Hybrid για τις εισαγωγικές εκδόσεις του μοντέλου, όπως και στα Cayenne και Panamera.

Πριν το 911 της όγδοης γενιάς κλείσει μια δεκαετία, η Porsche θα φέρει έναν υβριδικό διάδοχο του GT2 RS, με ισχύ άνω των 800 ίππων. Το νέο σύστημα κίνησης έχει αναπτυχθεί μέσω μεταφοράς τεχνολογίας από τους αγώνες σε συνδυασμό με την Rimac. Την Κρατική εταιρεία με ειδικότητα στην ηλεκτροκίνηση, της οποίας η Porsche κατέχει ποσοστό 45%.

"</p

Οι πιο σπορ εκδόσεις του Porsche 911

Τα Carrera και Carrera S θα έχουν τον τροφοδοτούμενο κινητήρα 3.0 λίτρων. Αλλά δεν ξέρουμε αν θα πάρουν το σύστημα 48V mild-hybrid που η Porsche έχει αναπτύξει σε συνεργασία με την Valeo. Ωστόσο, με τα πιο αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρίπων αυτά τα μοντέλα μπορεί να εξηλεκτριστούν ως μέρος της ανανέωσης του 911.

Μάλιστα, σύμφωνα με πηγές τα μοντέλα GTS μπορεί να πάρουν τον εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα 4.0 λίτρων του 718 Cayman GT4 αντί του σημερινού τουρμπο 3.0 λίτρων. Αλλά η Porsche δεν έχει αποκαλύψει κάτι ακόμα, πέρα του ότι τα μελλοντικά κανονιστικά πλαίσια ευνοούν τους κινητήρες μεγαλύτερης χωρητικότητας.

Μεταξύ των πιθανοτήτων για τις πιο σπορ εκδόσεις του 911 είναι μια με τον κλασικό εξακύλινδρο κινητήρα 3.6 λίτρων με τούρμπο. Αυτός ίσως είναι η βάση του συστήματος κίνησης της επόμενης γενιάς του 911 το 2027.

Οι χαμηλοί όγκοι παραγωγής του διαδόχου του σημερινού 911 GT3 δείχνουν ότι θα μείνει με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα 4.0 λίτρων. Αλλά θα έχει μια αύξηση στην ισχύ.

Όμως δεν περιμένουμε μια αμιγώς ηλεκτρική έκδοση του 911 άμεσα. Αντ ‘αυτού, η Porsche οραματίζεται την πορεία των coupe και cabrio εκδόσεων με εξηλεκτρισμένους κινητήρες που σε συνδυασμό με τα νέα e-fuels έχουν μηδενικές εκπομπές ρίπων.

Οι αλλαγές με μια ματιά

 Ενισχυμένη ψύξη κινητήρα και φρένων. Η Porsche έδωσε στον νέο εμπρός προφυλακτήρα διακριτικούς αεραγωγούς με πέντε κάθετες περσίδες αντί για τις τρεις του σημερινού μοντέλου. Το πιο πιθανό είναι ότι θα έχουν κάποιου είδους ενεργή λειτουργία για ισορροπία μεταξύ ψύξης και αεροδυναμικής αντίστασης.

"</p

Νέα εμπρός φώτα. Αντί να είναι στο πάνω τμήμα του προφυλακτήρα, βρίσκονται πλέον σε ανασχεδιασμένα φωτιστικά σώματα. Όπως και στα αντίστοιχα του νέου Cayenne, τα νέα φώτα πρέπει να είναι HD matrix LED με περισσότερα από 32.000 pixel ανά μονάδα και δυνατότητα φωτισμού έως και 600 μέτρα.

"</p

Ανασχεδιασμένο πίσω άκρο. Το νέο 911 έχει και νέα πίσω φώτα, ενσωματωμένα στο επάνω μέρος του ανασχεδιασμένου πίσω προφυλακτήρα, με τον νέο διαχύτη.

<yoastmark class=

Αναβαθμίσεις εσωτερικού. Οι αλλαγές στο εσωτερικό του νέου 911 είναι μικρές. Τα πρωτότυπα μοντέλα έχουν την ίδια αρχιτεκτονική του ταμπλό και μάλλον οι αλλαγές θα είναι στο λογισμικό. Μεταξύ τους είναι τα νέα γραφικά του ψηφιακού πίνακα οργάνων και το πιο πρόσφατο σύστημα διαχείρισης  της Porsche για το infotainment.

Πηγή: autocar.co.uk

abb_img